خورد ضابطی که به رتبه دگرجنرالی ارتقا نمود (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۶/۶/۸ کد خبر: 137962 منبع: پرینت

خورد ضابطی که بخاطر روابط با حنیف اتمر به رتبه دگرجنرالی ارتقا نمود.

محمداشرف غنی طی حکمی رتبه دگرجنرالی را به سرپرست وزارت دفاع ملی تفویض کرد.

رییس جمهور براساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت طی مراسمی حکم رتبه دگر جنرالی را به تورن جنرال ارکان حرب طارق شاه بهرامی، سرپرست وزارت دفاع ملی تقدیم کرد.

غنی در این مراسم با اظهار رضایت مندی از روی کار آمدن نسل نو در سطح رهبری حکومت بویژه در سکتور امنیتی و دفاعی بیان کرده است که با روی کار آمدن نسل نو در حکومت شاهد تغییرات مثبت در کیفیت کار هستیم، اکنون نیروهای امنیتی و دفاعی کشور آمادگی کامل برای دفع و طرد پلان های شوم دشمن را در هر نقطه دارند.

در این مراسم محمدسرور دانش، داکتر عبدالله، انجنیر محمد خان و استاد محمد محقق، محمدحنیف اتمر و برخی اعضای شورای امنیت حضور داشتند.


کد (26)


خورد ضابطی که به رتبه دگرجنرالی ارتقا نمود

خورد ضابطی که به رتبه دگرجنرالی ارتقا نمود

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهرامی
دگرجنرالی
نظرات بینندگان:

>>>   هركس در اين حكومت خواب كرد در چوكي ارتقا ميكند سفير ميشه مشاور ارشد ريس جمهور ميشه سترجنرال ميشه خواب شويد مرغ پلو بزنيد.

>>>   این دگر جنرال حتی آنقدر به اشرفک ارزش نمیدهد که در هنگام اهدا درجه به صورتش نگاه کند و خبردار بایستد !!!

>>>   من که مدت دوازده سال میشود دریک اداره مربوط وزارت دفاع ملی کارمیکنم وخیلی صادقانه با معاش ناچیز حتی یک کسی پیدانشدکه مفتکی بگوید خیرببنی ولی جناب وزیرصاحب دریک سال تمام خوشبختی هایش به سراغش آمد .

>>>   این خوب است حداقل خورظابط است یکچیزی خوانده است این پنچیرمین که دگرجنرال شوده خدای پاک نجات بدهداین ملک بیچاره وغریب

>>>   لااقل در مکتب حربی درس خوانده بود پنچرمین گردنه باغ بالا خو نبود.

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
يك شهروند پاكستانى را بخاطر پشتون بودنش، در طول سه سال چندين بار برايش ترفيع نظامى دادند، از هيچ به دگرجنرال رسيد و بعد هم بعنوان وزير دفاع گماشته شد، كسيكه بخاطر بى كفايتى و غفلت وظيفوى، بايد مجازات شود، اما بدبختانه در كشور كه قبيله سالارى حاكم است، اين نوع موجودات تشويق و مكافات ميشوند.

>>>   مسعود احمد عزیزی (نفر مابينى) معین وزارتوزيرپالیسی و استراتیژی داخله
پدر محترم عزیزی یکی از بزرگان سیاسی و قومی و یک شخص با رسوخ کندهار است
در سال 1392 خورشيدى بر اساس یک فرمان ویژه حامد کرزی، رییس جمهوری پیشین کشور، از رتبه ملکی به رتبه بریدجنرالی تعدیل رتبه گردید.
وى به صفت معین پالیسی و استراتیژی وزارت داخله تعین گردید.
در هيچ جاى دنيا چنين چيزى وجود ندارد.

>>>   این رتبه ها به خاطر پاسداری این وطن نیست بلکی به خاطری خیانت این وطن است / مانندی ده انتحاری که در خانه بسته گان اشرف غنی جابجاشده بودند بخاطر هدف مردم های بی گناه این وطن .

>>>   این رتبه ها به خاطر پاسداری این وطن نیست بلکی به خاطری خیانت این وطن است / مانندی ده انتحاری که در خانه بسته گان اشرف غنی جابجاشده بودند بخاطر هدف مردم های بی گناه این وطن .
انتحار کننده دستگیرشده را رتبه بدی جنابی غنی وآن های که انتحار را دستگیر کرده برکنار کرده به زندان بفرست چون آن ها پاسداران واقعی این وطن است .
پس پاسداران واقعی خطر جدی برای خائنین در حکومت :
بیچاره ترین و ناتوان ترین انسان نذدی من کسی است که در یک مقام میرست ومقام خود را حفظ کرده نمی تواند حیف است به آن انسان ها .
هادی

>>>   با عرض ادب.این آقا اگر خورد ضابط است اما افسر بوده و تحصیل کرده نظامی است . صد ها پنجشیری که جنرال شده لطفاً راجع به آنها هم معلومات دهید که آنها چی بودند.که جنرال شدند .
تشکر. علیرضا.

>>>   همگیش خویشخوری است ما افسرانی داریم که ارکانحرب استند یکوطنفروش دیگر هم درصف وطنفروشهای دیگر اضافه شد.
یاسینی

>>>   نظر دهنده سوم، تشويش نكن، آسان آمده آسان ميرود، خداوند از اين ارتقا و خيز ها نگهداريد، بزودي چلو صاف همه خائنين از آب ميبر آيد، خصوصاً اراكين حكومت فعلي همه شان بشمول قاغ ورد غني همه شان درباره كار و تحصيل و سوابق خود دروغ گفته و شرم ندارند. إنشاءالله همان طوريكه نزد ملت رسوا شده اند، نزد خداوند هم رسوا و بي آب و آبرو هستند.

>>>   وی یک افسر واقعی است ودارای تحصیلات عالی است ولی شما از لچکان واوباشان شورای نظار هیچ یاد نه مینماید که دزد .بیسواد وقاتل استند
دشمن اشرار

>>>   رتبه ها ،مدالها ،القاب بخشی های حاتم طایی گونه وار از چهار دهه به اینطرف از رمین و هوا می بارد. در زمان خلقی ها گلاب زوی از خوردظابطی به جنرالی ارتقا پیدا کرد و بعد دوستم به لطف حضرت استخاره وال به رتبه سترجنرالی ارتقا کرد ،خانمحمد بادیگارد حضرت به رتبه جنرالینک ارتقا کرد ،در حالیکه در زمان داود خان زندانی جنایی بود ،چون بجرم قتل های زنجیره ای و قتل پسر کاکای خود انس در تره خیل حبس آبد شده بود . در زمان ربانی از بد بدتر شد ،اعطا رتبه های جنرال به شاخ باد می شد . در هیچ کشور دنیا یک افسر در یکسال سه رتبه ارتقا نمی کند. همه این کار ها بازی با سرنوشت مردم و کشور است. جمال ناصر رییس جمهور فقید مصر تا آخر عمر یک آپارتمان سه اطاقه داشت و از رتبه دگرمنی ارتقا بیشتر نکرد. سال ایکه نکوست از بهارش پیداست.
شمس تمنا

>>>   انسانها با علم ودانش تان را توهین وتحقیر نکنید ،وزیر دفاع است باید رتبه جنرالی داشته باشد آدم بیسواد. وبی دانش نیست ،خداوند همه مردم افغانستان را علم وادب که جزی از شخصیت انسانی است بد هد تا منطقانه تعقل نماید وسخنان هرزه وپست نکوید وبه علم خویش عمل نماید .
عبدالله ریحان

>>>   بهرامی لیا قت تورنی را ندارد مگر غ بخ خاطر اینکه از تیم اتمر و ستو ن پنجم است این رتبه را برایش داده است
انعده نیروهای امنیتی ما در جبه داغ است در قصه انها هج کسی نیست اگر شما نیرو ها ی امنیتی خیر ت وشها مت دارید دیگر فریب این غ را نخورید نا حق به خا طر خوش گذرانی ع و غ جا ن خو د را از دست ندهید
شما فکر کنید او پولیس که به خا طر ع وغ در کابل با نگ جا ن خو د را از دست داد وطفلش بی سر پر ست شد حا ل ع وغ چه بدرد ش می خو رد

>>>   هوشمند فرارودي
اشرف غنی آنچه را که میگوید خلاف اش عمل میکند:

فريد سلطاني
چندی پیش اشرف غنی شخصی را مستقیم رتبه دگروالی و بعد از یک سال جنرالی داد و در یکی از ریاست ها او را گماشت؛ تحصیلات این شخص لیسانس دانشکده ادبیات است و یک روز هم در حرب نبوده است و در ضمن تعلیمات و تحصیلات نظامی نیز ندیده است حتا در هر سمستر ۴ چانس میخورد ولی امروز سرنوشت قسمت از مردم ربطی به او دارد و او بدون اندکترین خجالتی و عدم توانایی عملی و نظری در جلسات سرنوشت ساز حضور پیدا میکند و همان حرف میان تهی اش جایگاه دارد، دلیل جایگاه دار بودن حرف اش این است که حامی او اشرف غنی است.
این شخص ۶ سال پیش لیسانس اش را به دست آورد و در سکتور خصوصی در بخش های غیر نظامی ایفای وظیفه میکرد ۲ سال قبل با رتبه دگروالی مستقیم وارد نظام نظامی شد و چندی قبل جنرال شد و فعلا هم جهت ترفیع به رتبه بالا تر به مقام محترم ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

>>>   حاتم بخشی رتبه های عسکری از غنی به بستگانش! ام المفسدین خود غنی است.

>>>   Mirzoi
شهرچور است و غنی فراشوتی از این امکان باد آورده هرچه میتواند استفاده میکند، میداند که د انتخابات آینده بانوی نخستش هم برایش رای نمیدهد.باید مردم راه ویرانگری و استفاده جویی این آدم را بگیرند که دست به بربادیهای دیگر خواهدزد.

>>>   آقای رئیس جمهور!
رتبهء بلند ارتش، میراث پدری تان نیست که اینگونه به گماشته گان و بسته گان خود می بخشید!
ده ها تن‌ از افسران ارتش چندین سال را در جبهات بدون ترفیع و دریافت حقوق به سر میبرند؛ مگر برای این آقا که وابسته شماست در سه سال سه رتبه تفویض میکنید.

>>>   همین خورد ظابط حاضر است همرایی جنرال های کلینر در بخش های نظامی امتحان بدهد.

>>>   من وی را میشنام:

اسم: طارق شاه بهرامی
رتبه: ذگروال وزارت داخله
وظایف اجراشده:
امر دفتر قوماندان قول اردوی مرکزی بکادر دگروال
در 2 سال به یکبارگی دگرجنرال
چرا؟ به خدا و قران قسم که حمایت اتمر است و بس به خدا گه از دنیا هم خبر باشد

>>>   در مورد قسیم فهیم--- حسین انوری دین محمد جرت وصدهاوووووو نیز معلومات دهید که در کجا تحصلات نظامی کرده اند

>>>   هموطن عزیزم:
سلام برهمه
برادرم پنجشیری،پشتون،ازبک،هزاره و همه اقوام ساکن درکشور مانوچشم مااست، هرزمانیکه خدمتگذارحقیقی مردم از میان هرکدام این اقوام سربلندبیایند وبرکرسی و مقام رهبری این مردم ونظام تکیه زنند تمام مردم بایک صدا فرمان شانرالبیک خواهد گفت، رتبه ونام ونشان رابزرگان این ملت برسینه وشانه آنان نصب خواهدکرد، امامعیار شایستگی خدمتگذاران واقعی ملت وکشوراینها است:
1 - فرزندان وخانواده شان درکاباره هاو نایت کلب های خارج نباشنددر داخل کشورومانند هموطنان بیچاره مازیردودخاک و خاکسترزندگی نمایند.
2 - عیش وعشرت وزراندوزی ازخون وسرمایه ملت فقیر مارا ازذهن و ضمیرشان پاک کنند.
3 - رئیس صاحب جمهور بارعایت میزان صداقتش رتبه و نشان رابه کسی ببخشدکه حداقل کشتن وبخون غلطیدن هزاران هموطن مارا به 999 کاهش داده باشد.
4 - رتبه وچوکی رابه زیر دستانش براساس ابتکار،تخصص، صداقت وتقواتقسیمات کندنه براساس قومیت وتنظیم وسمت زبان.
5 - عزت وعظمت ملت آزاده وباغرورافغانستان رابا پوست وگوشت وخونش لمس کرده باشد.
6 - خودراشایسته هدایای مردم بدانند.
7 - تخم نفاق وکینه وتعصب رادر وجدان واندیشه اش عقیم کرده باشد.
8 - هویت شفاف داشته باشد.
9 - چوکی ومقام را مسئولیت تلقی کند نه باداری مردم.
10 مردم به رئیس جمهورپیشنهاد تقدیر ومکافات کندنه دوستان واندیوالانش.
جناب رئیس صاحب جمهور شماخودتان گفته بودیدکه هیچ افسر نمیتوان دریکسال ازدگرمنی به جنرالی ارتقاء کندچه شد که فرمایشات خودتانرا فراموش کردید.
به امیدروزی که افسران باغیرت کشور به رئیس صاحب جمهور بگویدتازمانیکه اشک یتیمان وبیوه زنان وطنم راپاک نکرده ام ترفیع نمیخواهم.
هموطن شماازکابل

>>>   غنی کوچی فساد خویشخوری قومپرستی سمتپرستی و خیانت را به اوجش رساند. راستی که خداوند پای ترقیده را موزه ندهد

>>>   به صد ها پنچرمین بیسواد گه جنرال شد و اکنون همه شان میلیونر است هم یاداورشوید .
زلمی

>>>   افسران و جنرال هاى با فيته هاى سرخ اقوام با پسوند زى و زايى زمانيکه کشور در بحران شد وطن را ترک و فرار رابر قرار ترجيح دادند و در افغانستان هاى کوچک شان بويژه در امريکا پناه بردند.

اکنون خورشيد (واقعيت) را به انگشت پنهان نمى توانيد پشتون تبارانکى از اول مبارزه عليه خلق وپرچم وعليه اشغال شوروى آغاز کردند?
فرمانده هاى ارتش همه پشتون بودند افسران و جنرال ها همه پشتون بودند
اکنون پرسش که کى ها درکشور در هندوکش استقامت کردند?

صد ها سربازان از مردم تاجيک و هزاره ترکمن و فارسى زبانان عليه رژم پوشالى و شوروى مبارزه نمودند. آنها سربازان واقعى در آتش نبرد مسلحانه جنگ نمودند. آنها جنرالان واقعى بودند
و نه جنرالان تدريس شده در دانشگاههاى نظامى فغانستان ويا روسيه!
طالبان پشتون تبارخو عليه شوروى مبارزه نکرد بلکه طلبان از جُفت (پلسنتا همان بخش رحم کيک مانند که پس از زايمان از وجودپستاندران ماده مى برايد) امريکا و پاکستان عربستان و امارات بعد از سپردن دولت از سوى داکتر نجيب به ايتلاف جهبه متحد ملى بود. هدف رويدن طالبان مانند سمارقسه تيريليون دالر مواد زيرزمينى بود. در شرکت امريکايى که پايگاه اش در کندهار پايتخت ملاعمر قرار داشت٬ خليلزاد و احسان اله بيات وکرزى و غنى احمدزى کار مى کردند.

امروز خانواده کرزى و احمدزى, خليلزاد بيات ... عريان حاکمان اصلى اين سرزمين اند اتمر و استانکزى ... نوکران حلقه بگوش. اين چالاکى زيرکى زي ها را خوبيبن!

اتمر در اصل لغمانى مى باشد و در شاهنامه لغمان لمغان نامداشت ومردمانشان مانند گرديز فارسى زبان بودند مانند مردم لوگر و ميدان وشغنان وسرپل که فارسى زبانان پشتوزبان شدند.

لمغان .(ماللهند ص 206). شهری است از دیار سند رود کابل را اندوس Indus برمیانه ، بر کنار رود نهاده و بارگه هندوستان است و جای بازرگانان است و اندر او بتخانه هاست و در این شهر بازرگانان مسلمانانند مقیم و آبادان است و بانعمت . (حدودالعالم )

جهان داند که من شاه جهانم
چراغ دوده ٔ ساسانیم
علاءالدین حسین بن حسینم
اجل بازیگرنوک سنانم
بر آن بودم که از لمغان به غزنین
به تیغ تیز جوی خون برانم
ولیکن گنده پیرانند و طفلان
شفاعت میکند بخت جوانم .

>>>   بزرگترین فاسد خود غنی کوچی و داردسته اوغان های نزدیکش در ارگ هستند۰
دو کاکای ۹۰ ساله اش سفیر، پسر کاکایش مالک قرار داد تیل اردوی کشور، پسر کاکای دیگرش آمر گارنیزیون کشتار مردم کابل، نامزاد سابقه خانمش مالک قرارداد شهرک سازی، اطرافیانش در قدرت همه کوچی ها از یک قوم، پشتیبان های انتخاباتی اش خریدار زمین های دولتی به نرخ کاه، و در مقام های بزرگ دولتی (چون زاخیلوال دزد، پاروک وردک دزد، نورستانی خائن ملی، وغیره۰۰۰) حالا این دزد خبیث چشم سفید آمده دیگران را فاسد میخواند۰

>>>   غنی کوچی فساد خویشخوری قومپرستی سمتپرستی و خیانت را به اوجش رساند. راستی که خداوند پای ترقیده را موزه ندهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است