انتحاری در کابل بانک، اولین و آخرین حمله نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۹    ۱۳۹۶/۶/۸ کد خبر: 137963 منبع: پرینت

موقعیت نمایندگی کابل بانک که هدف حمله انتحاری قرار گرفته در یک سرک عام بدون هیچ تدبیر امنیتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، مجاهد، آگاه امور نظامی در گفتگو با "نیمه روز" درخصوص تاثیر راهبرد بر اوضاع امنیتی افغانستان گفت: جنگ کشور، جنگ نیابتی و استخباراتی کشورهای منطقه و فرامنطقه است و بیش از 20 گروه تروریستی جنگ می کنند.

مجاهد می گوید: حمله انتحاری به نمایندگی کابل بانک در کابل (سه شنبه 7 سنبله 96) جدید نیست و اولین و آخرین حمله به این بانک هم نیست. چرا تدابیر امنیتی برای این بانک گرفته نمی شود. اکثریت نیروهای امنیتی و مردم از این بانک داد و ستد می کنند درحالی که موقعیت این بانک در یک سرک عام است که هیچ نوع تدبیر امنیتی برای آن گرفته نشده است.

این آگاه نظامی بیان می کند: مهاجم با لباس نظامی و اسلحه سبک عملیاتش را انجام داده است. در افغانستان تنها طالب نیست و گروه های تروریستی که هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارند فاجعه به بار می آورند، ضرورت است که با این گروه ها از راه فشار و قلع و قمع جنگ پیش برود.

وی می افزاید: اگر چه که باید راه صلح باز باشد اما برخی از این گروه ها نه قانون انسانیت سرشان می شود و نه مسلمانیت و به عام مردم حمله می کنند در مواجه با اینها نباید تنها به درب صلح نگاه شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله بر کابل بانک
کابل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است