غنی رتبه های نظامی را مفت خیرات نکند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۶/۶/۹ کد خبر: 137986 منبع: پرینت

رییس جمهوری غنی، طارق شاه بهرامی را از رتبه دگرمنی به دگرجنرالی رساند.

به نقل از طلوع، شماری از سربازانی که در خط نخست نبرد قرار دارند می گویند که رتبه و امکانات در اختیار کسانی قرار می گیرد که در دفاتر مجلل و راحت نشسته اند و سربازان و افسران در خط اول نبرد فراموش شده اند.

محسن مختار، جنرال پیشین کشور بیان می کند که رتبه هایی که تفویض می شوند حق یتیم، بیوه و معلول است و رییس جمهور نباید آنها را مفت خیرات کند.

ریاست جمهوری و وزارت دفاع ملی در باره شایستگی‌های بهرامی چیزی نمی‌گوید اما پیش از این رییس جمهور گفته بود که پس از این به هیچ کسی رتبه سیاسی داده نخواهد شد و قابل قبول نیست که تحت فشارهای سیاسی در سه ماه فردی از ساتنمنی به جنرالی برسد.

بر بنیاد گزارش ها در چهار ماه اخیر چندین ولسوالی در هلمند، بغلان، قندوز، پکتیا، بغلان، بدخشان، فاریاب، بلخ، فاریاب، نورستان و جوزجان گواه درگیری های شدید بوده است و در شماری از این ولایت ها ولسوالی ها بدست طالبان افتاده است.

بهرامی فرمانده واحد نیروهای ویژه در هلمند بود، یک سال در انگلیس در رشته نظامی درس خواند و سپس رییس مرکز توحید دفتر رییس جمهور شد و پس از آن به دفتر شورای امنیت ملی رفت.

بهرامی از سوی رییس جمهور بحیث معین ارشد امنیتی در وزارت داخله معرفی شد و دیری نپایید که رییس جمهور وی را سرپرست وزارت دفاع ملی ساخت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهرامی
دگرجنرالی
نظرات بینندگان:

>>>   زمانیکه بیسوادان واوباشان پنچشیری و جنایتکاران رتبه نظامی میدهد میگوید جهاد کرده ام این شخص طارق شاه بهرامی دارای تحصیلات عالی نظامی خارجی است وی صد فیصد مستحق است نه جنایتکار است ونه بیسواد ونه اشرار .
دشمن اشرار

>>>   بگیریش که نگیریت وطندار. اگر میتوانید بین افرادی که آقای رئیس جمهور به ایشان رتبه نظامی داده یک پنچرمین و یا یک نداف پیدا کنید!

>>>   هر وقت که در کشور حادثه انتحاری و تعدادی کشته و یا اسیر این و ان میشود جناب ریس جمهور یهویی همان سر قومنده رو مدال آدم کشی می دهند ، میدونه که کارش حرف نداشت همان طور که می خواست انجام شده و به این سبب انون مدال خون انسان های بی گناه را در یقه یک شخص مزدور می آویزد ، چرا به سربازانکه از فرد گرسنگی در پایگاه شان نداشتن اسلحه ، بی غذایی که در مقابل دشمن می جنگید کسی حتی اسمی از انها نمی گیرد ، این چه عدالتی در یک کشور اسلامی .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است