تاکید غنی بر تامین امنیت مساجد در عید قربان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۶/۶/۹ کد خبر: 138000 منبع: پرینت

وزارت های دفاع، داخله و ریاست امنیت ملی موظف به تامین امنیت مساجد و تکایا در برگزاری مناسک عید قربان در سراسر کشور شدند.

رییس جمهور در جلسه فوق العاده کابینه درارگ ریاست جمهوری به مناسبت فرا رسیدن عید قربان به وزارت های داخله، دفاع ملی و ریاست امنیت ملی را موظف به تامین امنیت مساجد و تکایای کشور کرد.

گفتنی است که در یک سال اخیر مساجد کشور هدف حملات تروریستی قرار می گیرند و از اینرو وزارت حج و اوقاف طرحی را برای تامین امنیت مساجد به شورای امنیت فرستاده است؛ با توجه به اینکه همواره هراس افکنان در لباس های نظامی وارد مساجد شده اند دیده شود که این طرح تا چه سطح می تواند امنیت مکان های مذهبی را تامین کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عیدقربان
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت امور داخله اعلام کرده است که، عامل اصلی درگیری دو روز پیش در یک هتل عروسی در کابل که شش کشته و زخمی برجاگذاشت، پسر قیام الدین کشاف، رییس شورای علمای افغانستان و یک کارمند ستره محکمه بوده است.
وزارت داخله
حالا ديده شود عدالت اشرف غني خان قبيله در اين مورد چگونه است !

>>>   من فکر میکنم که امسال گوسفندان در افغانستان تصمیم دارند که قصد خود را از مسلمانان بگیرند و به در بار خداوند عذر و زاری کنند که کسانی که آنها را قربانی میکنند، خود شان قربانی شوند و بدین ترتیب ترحم خدا رادر قسمت خودشان برانگیزند و در نتیجه خداوند چند طالب و داعشی را به جان مسلمانان افغانستان از پاکستان روان کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است