هشدار سیاف به حامیان هراس افکنان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۶/۶/۹ کد خبر: 138003 منبع: پرینت

مزدوران در کوره آتش خودشان خواهند سوخت .

عبدالرب رسول سیاف، رهبر شورای حراست و ثبات در واکنش به حمله به مسجد امام زمان کابل گفته است که انتحار و انفجار کار مسلمانان و انسان ها نیست بلکه عملکرد جیره خواران و دشمنان اسلام است که در جهل مطلق و انحراف دینی به سر می برند.

سیاف به حامیان هراس افکنان هشدار می دهد که فرزندان مزدور تربیت شده آنها روزی میل سلاح را به سمت تباهی دولت ها و ملت هایشان نشانه خواهند گرفت .

وی افزوده است که کاربرد هرگونه القابی جز تروریست، جنایتکار و دشمن اسلام به آدرس دمنشان خطای بزرگ در حق اسلام، انسانیت و ملت است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاف
مسجد امام زمان کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Abdul Hai Khurasani
زندانى سياسى؛ با روحيه ضعيف ظاهر شد، دروغ گفت، اشتباه سياسى خودرا پذيرفت، از مداخله ايران سخن گفت و برخى از واكنش هاى تند را ناديده گرفت و ظاهراً اهميت نداد.

سايه روشن هاى مصاحبه آقاى حكمتيار با شبكه هاى فارسى و پشتو BBC.

الف / حكمتيار دروغ گفت
من شخصاً زندانى سياسى يى را در ويلاى مجلل شمال (تهران) نياوران مى شناختم ؛ كه جريده (ميثاق ايثار) را منتشر مى نمود، از بركت هواى بهشتى نياوران ديوان حافظ مى خواند، شعر سپيد مى گفت، با اطلاعات نظام ولايت فقيه همكارى اطلاعاتى مى نمود، حدود يك هزار ميليشياى نظامى در خدمت سپاه و جنگ آذربايجان فرستاد، ستاد وزارت امور خارجه ايران براى يكصد نفر از اعضاى ارشد حزب به اعتبار معرفى او ويزا صادر مى نمود، دربارش گرم بود و زندگى شاهانه داشت .

ب / حكمتيار منافقت خود را رسماً پذيرفت
حكمتيار پذيرفت؛ كه اتهام ناجوانمردانه و شيطانى او در رابطه با سپهسالار جهاد و زعيم مقاومت ملى افغانستان مسعود عزيز، داستان شش هزار ژنرال و اتهام فساد به رهبران جمعيت يك سخنرانى سرى و غير عمومى بوده است و در اثر حضور يك عنصر نفوذى به شبكه هاى اجتماعى راه يافته و لهذا فتنه به پا كرده است !
حكمتيار با بيان اين جملات از يك سو به نفاق سياسى خود اعتراف مى كند و از طرف ديگر ضعف خود را در برابر قدرت اتومى شبكه هاى اجتماعى بيان مى دارد.

ج/ ناديده گرفت
حكمتيار در برابر پرسش خبرنگار نسبت به بيانات تند عطا محمد نور استاندار بلخ با لبخند تلخ كه عمق تنفرش را به نمايش مى گذاشت ، سياستمدارانه سكوت نمود و به اصطلاح سياسى او را ناديده گرفت .
هـ
حكمتيار در مصاحبه با شبكه پشتو BBC با روحيه ضعيف و تكرار جوابهاى مبهم و مجهول ظاهر شد.
معلوم مى شود كه جرئت و جسارت قبلى خود را از دست داده است و براى اينكه كم نياورد به زبان استعاره ، اشاره و كنايه پناه برد.
اما او با تكرار تروريست هاى طالب را به خوب و بد تقسيم نمود و با تأكيد انها را برادر خواند.
ائتلاف انكارا را ضد منافع ملى كشور دانست، از حكومت مركزى قوى حمايت نمود و تلويحاً ائتلاف انكارا را محصول رقابت مسكو و واشنگتن دانست و از ارتباط قوى خود با تروريست هاى طالب سخن به ميان آورد.
او هر نوع حمايت خود را از داعش بشدت رد نمود و اعلاميه منسوب به خود را شايعه و دروغ دانست و اضافه كرد كه داعش همان طالبان هستند كه تنها پرچم خود را تغيير داده اند.
حكمتيار پذيرفت كه در انتخابات آينده رياست جمهورى خود را در موقعيتى نمى بيند كه كانديد مستقل معرفى نمايد لهذا از يك كانديد مناسب حمايت مى نمايد اما تأكيد نمود كه حزب قوى و قدرتمند در انتخابات حضور مى يابد.
نكته اخر
طوفان انتقاد شبكه هاى اجتماعى تأثير اساسى داشته است، روحيه حكمتيار را تضعيف نموده، اعتماد به نفس خود را از دست داده است و تكيده به نظر مى رسد.
اين رويكرد بايد ادامه يابد و تمام حركات و سخنرانى هاى او بدقت مورد نقد قرار بگيرد تا نتواند به دروغ ها و فتنه هاى خود ادامه بدهد.

>>>   گپ هايت هميشه خوش آيند است، بايد عمل نمائيد، خودت پيش شو، ما از پشتت روان هستيم، يك قوه ضربتي از تمام مجاهدين عليه طالب و داعش را براه انداز، ملت هم طرفدارت خواهد بود، و اگر حكومت ع وغ مخالفت ميكرد، اول از ارگ شروع مينمائيم، تاريخ اسلام و جهاد را تازه نمائيد،

>>>   سیاف اگر واقعاً صادق است و نابودی داعشیانی را که به مسجد امام زمان حمله کردند را میخواهد چرا از خود شروع نمیکند و سر در گریبان خود فرو نمیبرد؟ مگر رییس مجلس سنا مسلمیار یکی از رهبران داعش در افغانستان نیست؟ که بارها حمایت و همکاری وی با انتحاریان داعشی در ننگرهار و کابل علنی شده است. مسلمیار کسی است که دست نشانده سیاف است و از زور و حمایت دایمی سیاف به چوکیهای بلنددولتی از ریکشاوانی در جلال آباد رسیده. وی بدون موافقت سیاف کاری نمیکند. سیاف اگر راست میگوید جلوی مسلمیار را بگیرد داعش خود بخ هود گم میشود....
کج نشین راستگوی از کابل

>>>   مه خواونقدر نمی فهمم. اما بعضی ها میگویند که در زیر ریش سیاف صاحب هزاران فساد پنهان است و اکثرانفجار ها به در خواست مقام های مختلف داخلی و خارجی، توسط وی صورت میگیرد.
حتی قیمت آنها را نیز قبلأ برایشان میگوید که از ماین های چسکی گرفته تا انفجار های چند صد کیلویی، هرکدام قیمت جداگانه دارد و نظر به فرمایش اجرأ میشود.

>>>   اولین ترورست و وهابی جناب خود شما هسنید که جنګ های مذهبی و قومی را در دوران چور کابل راه اندازی کردید و هزاران مردم را از دم تیغ کشیدید ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است