از 450 جلد پاسپورت برای طالبان تا قصر و موترهای زرهی حکمتیار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۶/۹ کد خبر: 138008 منبع: پرینت

1
سفارت افغانستان در قطر ٤٥٠ جلد پاسپورت به طالبان صادر كرده است.
منابع در سفارت افغانستان در قطر می گویند؛ که طی یکسال گذشته ٤٥٠ جلد پاسپورت به اساس سفارش شورای امنیت، براي رهبری طالبان صادر کرده اند.
این در حالی است که آسوشیتدپرس فاش کرد که رییس امنیت و مشاور شورای امنیت تقریبا همه روزه با رهبری طالبان در تماس اند.
بهار مهر


2
منزل (قصر) چند ميليون دالري كه در منطقه دارالامان كابل به اختيار گلبدين حكمتيار گذاشته شده است با پول سفارت امريكا در كابل خريداري شده است.
در مجموع ٢٧ عراده موتر زرهي و غير زرهي كه بالغ بر چندين ميليون دالر مي شود توسط سفارت عربستان سعودي خريداري و در اختيار گلبدين گذاشته شده است.
همچنان هزينه هاي برق، آب، مهماني هاي كوچك و بزرگ و هزينه تيل و ترميم موترهاي زرهي گلبدين حكمتيار مشتركاً از طرف سفارت انگليس و امريكا پرداخت مي گردد.
هوشنگ

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   بهای دختران ....و نازدانه گلبدین هست که چندماه درسفارت امریکا گذشتاندند بازمیگویند پشتون ها غیرت دارند
اریامهر ازکابل

>>>   کلاشینکوف ات را
بر شانه کن
پشت هیچ ادعای واهی مخسپ:
حقوق بشر ؛یعنی سیما سمر..‌.

هرآنکه به خیابان تو
سرکشانه راه می رود
توقف بده!
زیرا
این خیابان به خانه تو ره می برد.
تومالک این سرزمینی‌!

هرگز به مهمانی سفارت ها مرو
هرگز به زیر هیج خواهشی
لبیک ننویس
هرگز به آنکه زبانت را بلد نیست
سلام مده

دنبال تن پرورانِ مزخرف مباش
حتی اگر اسمت در میان قاچاقچیان جهان بوده باشد

سلاح ات را بر شانه کن
بگذار برای دیوانگی ات بخندند.

دریاباری

>>>   چه گپ های که ازمردم بیچاره و نا اگاه پنهان میماند.

>>>   وزارت امور داخله اعلام کرده است که، عامل اصلی درگیری دو روز پیش در یک هتل عروسی در کابل که شش کشته و زخمی برجاگذاشت، پسر قیام الدین کشاف، رییس شورای علمای افغانستان و یک کارمند ستره محکمه بوده است.
وزارت داخله
حالا ديده شود عدالت اشرف غني خان قبيله در اين مورد چگونه است !

>>>   Abdul Hai Khurasani
زندانى سياسى؛ با روحيه ضعيف ظاهر شد، دروغ گفت، اشتباه سياسى خودرا پذيرفت، از مداخله ايران سخن گفت و برخى از واكنش هاى تند را ناديده گرفت و ظاهراً اهميت نداد.

سايه روشن هاى مصاحبه آقاى حكمتيار با شبكه هاى فارسى و پشتو BBC.

الف / حكمتيار دروغ گفت
من شخصاً زندانى سياسى يى را در ويلاى مجلل شمال (تهران) نياوران مى شناختم ؛ كه جريده (ميثاق ايثار) را منتشر مى نمود، از بركت هواى بهشتى نياوران ديوان حافظ مى خواند، شعر سپيد مى گفت، با اطلاعات نظام ولايت فقيه همكارى اطلاعاتى مى نمود، حدود يك هزار ميليشياى نظامى در خدمت سپاه و جنگ آذربايجان فرستاد، ستاد وزارت امور خارجه ايران براى يكصد نفر از اعضاى ارشد حزب به اعتبار معرفى او ويزا صادر مى نمود، دربارش گرم بود و زندگى شاهانه داشت .

ب / حكمتيار منافقت خود را رسماً پذيرفت
حكمتيار پذيرفت؛ كه اتهام ناجوانمردانه و شيطانى او در رابطه با سپهسالار جهاد و زعيم مقاومت ملى افغانستان مسعود عزيز، داستان شش هزار ژنرال و اتهام فساد به رهبران جمعيت يك سخنرانى سرى و غير عمومى بوده است و در اثر حضور يك عنصر نفوذى به شبكه هاى اجتماعى راه يافته و لهذا فتنه به پا كرده است !
حكمتيار با بيان اين جملات از يك سو به نفاق سياسى خود اعتراف مى كند و از طرف ديگر ضعف خود را در برابر قدرت اتومى شبكه هاى اجتماعى بيان مى دارد.

ج/ ناديده گرفت
حكمتيار در برابر پرسش خبرنگار نسبت به بيانات تند عطا محمد نور استاندار بلخ با لبخند تلخ كه عمق تنفرش را به نمايش مى گذاشت ، سياستمدارانه سكوت نمود و به اصطلاح سياسى او را ناديده گرفت .
هـ
حكمتيار در مصاحبه با شبكه پشتو BBC با روحيه ضعيف و تكرار جوابهاى مبهم و مجهول ظاهر شد.
معلوم مى شود كه جرئت و جسارت قبلى خود را از دست داده است و براى اينكه كم نياورد به زبان استعاره ، اشاره و كنايه پناه برد.
اما او با تكرار تروريست هاى طالب را به خوب و بد تقسيم نمود و با تأكيد انها را برادر خواند.
ائتلاف انكارا را ضد منافع ملى كشور دانست، از حكومت مركزى قوى حمايت نمود و تلويحاً ائتلاف انكارا را محصول رقابت مسكو و واشنگتن دانست و از ارتباط قوى خود با تروريست هاى طالب سخن به ميان آورد.
او هر نوع حمايت خود را از داعش بشدت رد نمود و اعلاميه منسوب به خود را شايعه و دروغ دانست و اضافه كرد كه داعش همان طالبان هستند كه تنها پرچم خود را تغيير داده اند.
حكمتيار پذيرفت كه در انتخابات آينده رياست جمهورى خود را در موقعيتى نمى بيند كه كانديد مستقل معرفى نمايد لهذا از يك كانديد مناسب حمايت مى نمايد اما تأكيد نمود كه حزب قوى و قدرتمند در انتخابات حضور مى يابد.
نكته اخر
طوفان انتقاد شبكه هاى اجتماعى تأثير اساسى داشته است، روحيه حكمتيار را تضعيف نموده، اعتماد به نفس خود را از دست داده است و تكيده به نظر مى رسد.
اين رويكرد بايد ادامه يابد و تمام حركات و سخنرانى هاى او بدقت مورد نقد قرار بگيرد تا نتواند به دروغ ها و فتنه هاى خود ادامه بدهد.

>>>   عجيب، پس گلبدين چرا خفه است، و شكايت دارد كه حكومت كمك مالي برايش نميكند، اگر أمريكا و يا ديگران برايت پول ميدهند ديگر شكايت براي چيست، يا ميخواهي كه از دولت جدا، از ملت جدا، و از دوستان بين المللي جدا حق بگيريد، شرم خوب است، ...

>>>   این دو موضوع منتشره کاملا حقیقت است همه مردم از ان با خبر است اینکه گلبیدین با دروغ های شاخدار دیگران را وابسته و غلام به امریکا میکند در حالیکه خوداش نه تنها که غلام و چاکر امریکا است از ای اس ای و انگلیس و عربستان هم است این بار اندازی از خوداش بدیگران کارهمیشگی این جلاد و قصاب کابل است .

>>>   ‎بهروز جلال آبادی‎ aan جنبش عدالت خواهی تاجیکان
از گلبدین راکت یار بپرسید:
در ولایت کنر ۶۵ در صد گجر ها اند لیکن حق ایشان توسط پشتون نوش جان میشه!
در ننگرهار ۴۰ % تاجیک ، ۱۵% گجر، ۲۰% پشه ای ، ۵% عرب، لیکن حق تمام این اقوام توسط دزدهای پختون دزدی میشه!
حق قوم مظلوم بلوچ در جنوب توسط فاشیستهای اوغان دزدی میشه !
حق تاجیک های لوگر ، وردگ، و گردیز را یک چند کوچی بی نسب میخورد!!
چرا در این مسائل خاموش هستی؟؟؟ لیکن هر وقت فریاد میزنی که در شمال با پشتون اینطور شد و آنطور شد ؟؟!

>>>   شما راستی که دیگان استین و ادم نه میشین
او اولاد سقوی در روز عید خو کمی ادم شوین
نور یفتلی از ترکیه

>>>   Salam heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
امير حبيب الله كلكانى اولين غير پشتون است كه زنجير و سلسله حاكميت قبيله يى را شكست ، به دليل تاجيك بودن انگليس ها او را تحمل نكردند و روس ها از او هراس داشتند كه مباد آزاديخواهان آسيايى ميانه را پشتيبانى كند و استعمار روس ها در منطقه به چالش بكشد ، شكست خورد و تير باران شد ، اما نقش كلكانى در تاريخ بى مثال است ، قبيله گرايان هنوز هم از سقاوى دوم مى ترسند و هراس دارند . تاجيكان بايد قدر اين عيار مرد را بدانند ، او با قيامش آغاز يك تاريخ ديگر را نوشت . من به اين عيار مرد تاجيك خيلى حرمت دارم .

>>>   Kabul Magazine

آیا میدانید که «گند اوغانی» در حقیقت لباس ویژه زنان کوچی با نقش و نگار تاجیکی است؟

نوت: گند اوغانی را بسیاری فکر میکنند که لباس ملی است ولی برعکس، لباس تنها از کوچی‌ها است که توسط حکومت گذشته به ویژه حکومت های کمونیستی به عنوان «لباس ملی زنان» بیشتر ترویج داده شد.

نوت تازه:
اگر حقيقت را نوشتيم جاسوس خطاب كرديد ولى دوستان عزيز از خواب غفلت بيدار شويد و حقيقت را ببينيد.
يكبار از خود سوال كرديد چرا لباس هزاره گى لباس ملى نيست چرا لباس ازبكى پلوچى يا تاجيكى لباس ملى پنداشته نميشوند؟!
چرا سرود ملى تنها به زبان پشتو است، چرا تنها زبان پشتو در بانك نوت هاى ما است، چرا ديگر زبان ها نيست، چرا مصطلحات ملى تنها به پشتو است، چرا هميشه رئيس جمهور يك پشتون باشد.
تابكى قوم گرايى پشتون ها را ناديده ميگيريد؟!

>>>   Mahsa Khorasani

اینجا گلبدین میگوید : سخن رانی من در محفل خود مانی و خصوصی بود ؛ کدام عنصر نفوذي آن را بیرون داده تا ترور شخصیتی ام کند و نفاق ایجاد کنند !؟؟
این اقا حتی متوجه مایک تلویزون ها نیست ؛ پاسخ دروغ گفتنش دروغ است پشت دروغ .
_ می‌گوید " من در ایران زندانی سیاسی بودم هههیههههههیهه نه‌‌ پناهنده ، اما خبر نگار میپرسد " اما شما آزاد بودید و گشت و گذار میکردید ؟ اینجا طفره می‌رود ...

>>>   گلبدين حكمتيار:
سخنراني من از يك محفل شخصي از سوي يك عنصر نفوذي به منظور فتنه به بيرون كشيده شده بود.
پ.ن: اين هم تصوير سخنراني اش كه مايكروفون تلويزيون١ با لوگوي اش، واضع جلو چشمان اش قرار گرفته بود، حالا نمي دانم كه جناب شان چطور اين مايكروفون بزرگ را در نيم متري خود متوجه نشده است.
عبدالله خنجانی

>>>   ....که دیوانه میشود صاحب خود را چک میزند ... اگر مسعود نمیبود ، حالا لاشت هم وجود نمیداشت

>>>   خود راکتیار از خانه که سفارت امریکا برایش خیرات داده بیرون رفته نمیتواند این چند تا بگیل اش مثل ....زرداد یا آن دزد سر گردنه چه لاف های میزنند۰

>>>   شاید یکی از این پاسپورت ها دست من باشد هههه شوخی کردم !
حبیب الله یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است