حکمتیار: خودسری یک گروه کوچک قابل تحمل نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۶/۱۱ کد خبر: 138056 منبع: پرینت

خودسری یک گروه کوچک عامل مشکلات جاری است و این وضع قابل تحمل نیست.

گلبدین حکمتیار در مراسم نماز عید قربان در منطقه پلچرخی با ایراد خطبه های نماز عید ضمن اظهار نگرانی از وضعیت جاری در کشور می گوید که انحصار قدرت، خودسری و تشکیلات موازی توسط یک گروه کوچک عامل عمده مشکلات جاری است و این وضعیت قابل تحمل نیست.

رهبر حزب اسلامی بر برگزاری انتخابات عادلانه برای برون رفت از وضعیت جاری تاکید می کند و از کشورهای همسایه می خواهد به افغانستان سلاح نفرستند و برای دوام جنگ سرمایه گذاری نکنند.

حکمتیار درحالی یک گروه کوچک را عامل عمده ناامنی ها و مشکلات در کشور می داند که همزمان با سخنرانی وی، والی بلخ در سخنرانی نماز عید قربان وی را همکار داعش و سهیم در کشتار شیعیان و هزاره ها در کشور می خواند و می گوید که ناامنی ها به اراده وی صورت می گیرد.

وی گفته است که اکنون حمایت مردمی از جنگ طالبان کاهش یافته است و به آینده امیدار هستم.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
عیدقربان
نظرات بینندگان:

>>>   حکمتیار: خودسری یک گروه کوچک قابل تحمل نیست
اگر شما یک گروه بزرگ هستید این را در انتخابات ثابت کنید مثل تمام جهان ؟!
چطور یک گروه بزرگ امکان پیروزی در برابر یک گروه کوچک را در انتخابات ندارد ؟!

>>>   خکمتیار یم سیاستمدار عالم و نویستده بسیار بلند همت است فرق بین... بلخ و امیر حزب بسیار زیاد است فرق بین دوستم ګلم جم و داعش چیست که دیروز ....بلخ دوستم را بدتر از داعش میخواند امروز برادر اش شد. ولی افتاب به دو انګشت پنهان نمیشود.

>>>   اگر توجه کرده باشید حکمتیار برای یک بار هم جنایاتی که در کشور از سویطالبان و داعش انجام می گرداظهار ناراحتی نکرده و حتی این حوادث را با زبان خالی محکوم ننموده است. علت آن این است که خودش جنایات بیشتر و بدتری انجام داده تا حدی که به قصاب کابل معروف گردیده است پس نمی تواند این چنین جنایت را محکوم کند!

>>>   گلبدین قاتل است وطن فروش است وجهادمردم را بدنام کرده ودرافغانستان جای ندارد دیریازود باید برود پیش باداران خود حکمتیارصابت کرده که هیچ وقت به قول و قسم خودپابند نیست و هروقت که پای قدرت و پول درمیان باشد همه را زیر پامیکند حالاهم بخاطر خودش کار نمیکند چونکه خودش پیر و ناتوان شده میخواهد که اولادهایش از چور عقب نماند و باید یکی از ولایات را بنام خود بکنند طوری که خود گلبدین گفته بود که اگر دولت سمت شمال را به او بدهد به دورترین فرصت امنیت میآورد چون فعلا یگانه سنگر مردم فارسی زبانان در سمت شمال فعال است این خبیس نژادپرست فقط میخواهد که فارسی زبانان را نابود کند که آرزویش با خودش دفن خاک خواهد شد
هندوکش

>>>   حکمتیاز اشتیبا کرده کی ریس جمور کشوری افغانستان میشود

>>>     طالب و داعش ویا گلبیدنی و خلقی ویا کرزی ئی و اتمری ندارند۰ اوغان که شد همه باهم هستند و همه باهم دست دارند۰ یادتان رفت که کرزی چگونه طالب جنایتکار را حمایت کرد و کلمرغ متقلب چگونه بقایای این ...ها رابنام گویندگان یک زبان خاص از زندانها رهاکرد ۰

>>>   گلبیدین حکمتیار فکر میکند که زمان خاین عبدارحمن خان و یا نادرشاه غدار قران خور است که بدون هیچ سرشماری دقیق و تایید ان از جانب مردم و سازمانهای بین المللی خودشانرا بزرگ و دیگران را کوچک میشمارند در انتخابات واضح شد که با وصف تمام تقلبات و دزدی ها برنده کسانی بود که اکنون جاسوسک ای اس ای انها را کوچک میخواند در حالیکه برعکس اظهارات منفق قصاب کابل است .

>>>   تو سر پیاز یا کون پیا؟ تو نوکر پاکستان، برو دوباره به نزد بادارانت. درین کشور کسی به تو آدمکُش ضرورت ندارد. اینجا به قدر کافی آدم کُش و دزد وجود دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است