مخالفان نظام از سمت هایشان کنار بروند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۶/۶/۱۱ کد خبر: 138078 منبع: پرینت

موقف گیری های پسین برخی در برابر نظام برای سودجویی های ابزاری است.

به نقل از خورشید، رییس مجلس سنا می گوید که کسانیکه در درون نظام هستند و از حکومت انتقاد می کنند نخست از سمت هایشان کنار بروند و سپس با نظام کنونی به مخالفت برخیزند.

وی بیان کرده است که موقف گیری های چند ماهه برخی در برابر نظام از بهر سودجویی هایی شخصی است و آنان از موقف حکومتی شان استفاده ابزاری می کنند.

گفتنی است که در چند ماهه اخیر ایتلاف نجات افغانستان توسط مقام هایی با موقف های بلند حکومتی تشکیل شده است که هدف خود را آوردن اصلاحات در حکومت برای تامین امنیت و پیشرفت خوانده اند. والی بلخ، معاون اول رییس جمهور و معاون ریاست اجرایی کشور از رهبران ایتلاف نجات هستند و قرار است این ایتلاف با وارد شدن جنرال دوستم به کشور رسما اعلام موجودیت کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس سنا
ایتلاف نجات
نظرات بینندگان:

>>>   رییس مجلس سناحرف درست می گوید!
مقام والی ها دولتی ست نه مال شخصی کسی. اول از والی بودن خود استعفا دهند، بعد می توانند مانند رهبران شان حتی به کوه ها بالا شوند.

>>>   ریس سنا که قبل ازین پست بحیث دریور ریاست امر بمعروف طلبان زمان اشغال کشور مابود و اکنون به پست ریس سنا اورده شده ونصب گردیده واز همین چوکی ومقام مالک چندین خانه ها قیمت بها و موتر و بلند منزل و پول هنگفت نقد هم است در ظاهربطرفداری از دولت مردم حرف میزند اما در واقعیت فکر و هوش و گوش ان بطرف طالبان است تا انها را در کار ترورستی شان کمک و همکاری کند بمانند طالبان و گلبیدین خان و اتمر و استانکزی بر ضد مردم خارج از قوم و زبان خوداش دشمنی دارد و کنایه امیز حرف میزند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است