وعده 6 میلیارد دالری غنی به نیروهای هوایی کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۶/۶/۱۲ کد خبر: 138131 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی به ننگرهار رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، رییس جمهور غنی بمنظور بررسی وضعیت عمومی امنیتی در راس یک هیات بلند رتبه دولتی صبح امروز یکشنبه 12 سنبله 96 به مرکز قول اردوی 201 سیلاب به ولایت ننگرهار سفر کرد.

داکتر غنی در دیدار با منسوبین ملکی و نظامی ولایت های شرقی، افسران، بریدملان و سربازان قول اردوی 201 سیلاب وعده کرده است که در 4 سال آینده بالای نیروهای هوایی 6 میلیارد دالر به مصرف می‌رسد.

وی همچنین برای عید مبارکی و دلجویی زخمیان از شفاخانه صد بستر قول اردو در ننگرهار دیدن کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   نشود که این همه پول وعده شده مصارف به نظامیان بدسترس کمپنی خطیب لبنانی از جمله خسران خیلت انهم طور فوقلعاده و بدون افر خواهی و داوطلبی قرار داده شود تا یک قسمت انرا بمصرف نظامیان برساند و قسمتی را به جیب اش کند و یکمقدار را هم به کمیشنکاران ارگ رحیمی نفر خاص ارگ و اجمل جان برادر زاده جناب عالی که بدون هیچ وظیفه ای طبق نظر ان قرار داد ها به نفر های طرف نظر ان داده میشود واز کمیشنکاری این دو تن اقای حشمت غنی احمدزی برادر جناب ریس جمهور در داخل ارگ قبلا از طریق رسانه های داخلی اظهار وبیان کرده است .

>>>   در حکومت تحت اشغال داشتن نیرو وبالخاصه نیروهای هوای معنی نداردبا این قوه باکه مقابله مینمایندبا امریک!!!؟ با روس؟!!! با ایران ویا پاکستان!!!؟ ازین همه اردو وپولیس تنها میشود برای سرکوب ملت خود ومخالفین غیر از طالب وداعش استفاده کرد وان تعداد از ملت که از زیر ساطور طالب وداعش وحکمتیار باقی مانده حالا غنی وعبدالله نابود میسازند وخارجی ها هم نظاره میکنند هرقدر از قدرت وحمیت این ملت کاسته شود به نفع خود می انگارندگرچه در نهایت عین وغین وکرزی وحکمتیار را نیز به جرم وطن فروشی محاکمه ومجازات می نمایند وبرایشان گوشزد میکنند که تو باهم وطن ووطن خود چه وفا کردی که با ما نمای ولی تا اندم شاید دو سه سال باقی باشدچون انها بار بار گفته اند که درسال ۲۰۲۲در کشور ما امنیت را می اورند ومعلوم است تا افغانهای غیور وباهمت باقی باشد انها درینجا خواب ارام نخواهند دید ازینرو فاطبه ای بزرگ از ملت را ذریعه ای این ممثلین حلقه به گوش ودرنهایت خود انها را ولوافغان نیستند وغیرت ندارند به جرم مزدوری وحلقه به گوشی مجازات مینمایند
محمد داود بیگ از لیسه ای صمیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است