گفتگوهای صلح را اطرافیان غنی پیش می برند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138187 منبع: پرینت

شورای صلح برای خاموش نگهداشتن شماری از چهره ها ساخته شده است و گفتگوهای صلح را حلقه های نزدیک به رییس جمهور پیش می برند.

به نقل از طلوع، بر خلاف خوش بینی حکومت نسبت به نقش شورای صلح در چگونگی پیش‎برد گفتگوهای صلح و کشاندن مخالفان مسلح به میز مذاکره سیاسیون و حتی شماری از مقام‎های حکومتی با این نوع نگاه حکومت به این شورا، موافق نیستند.

سید اسحاق گیلانی، رییس حزب نهضت همبستگی ملی افغانستان در نشستی با حضور سیاسیون کشور درخصوص بی دستاورد بودن شورای صلح می گوید که تمام کارها را استخبارات انجام می دهد و از شورای صلح خبری نیست.

گفتنی است که باوجود گذشت بیش از هفت سال از تشکیل شورای صلح همواره کارهای این شورا با انتقاد همراه بوده است و به باور برخی سیاسیون این شورا یک نهاد بی صلاحیت است و از زمان آغاز کار تاکنون هیچ دستاوردی نداشته است.

هر چند که محمد کریم خلیلی، رییس شورای صلح از آوردن اصلاحات به این شورا سخن گفته اما تاکنون تغییری در روند صلح و جنگ کشور از سوی این شورا مشاهده نشده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
سیاسیون
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار کار درست میکند بخاطر اینکه شورای غالی صلح از شروع تا به حال کدام حاصلی نداشته و برای خود فقط دام دالر جور کردن باید به زودترین فرصت منحل شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است