طالبان عامل کشتار مردم میانمار است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138198 منبع: پرینت

حزب اسلامی، طالبان را مقصر اصلی افزایش قتل عام مسلمانان در میانمار می‌داند.

حزب اسلامی با نشر خبرنامه ای درخصوص قتل عام مسلمانان در میانمار بیان کرده است که هرچند نسل‌کشی مسلمانان در میانمار دارای سابقه طولانی و خونین است اما این عمل زمانی شدت گرفته که گروه طالبان مجسمه‌های بودا را در بامیان تخریب و فیلم آن از سوی رسانه‌ها همگانی شده‌است.

در خبرنامه آمده‌است که بودایی ‌های برما پس از تخریب شدن مجسمه بودا در بامیان دست به انتقام گیری از مسلمانان آن کشور زده‌اند.

حزب اسلامی از سران کشورهای اسلامی و مدافعان حقوق بشر انتقاد می‌کند که در برابر قتل عام مسلمانان در برما خاموشی اختیار کرده و می‌گوید که سازمان حقوق بشر نیز تا بحال صحبتی در اینباره نکرده است.

حزب اسلامی در حالی کشتار مسلمانان میانمار را محکوم می کند که رهبر این حزب در جریان کشتارهای چند هزار نفری کابل "قصاب کابل" لقب گرفته بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
میانمار
نظرات بینندگان:

>>>   باید تمامی مسلمانان جهان دست بهم داده واز مسلمانان میانمار دفاع نمایند و این حکومت فاسد وضد بشر را نابود کنند
زنده باد اسلام در تمامی جهان
جاوید

>>>   صفوی‎ heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.

اینجا افغانستان است نه کشور میانمار....!
-------------------------------------
گرچه بنابرفرموده سعدی شیرین کلام :
بنی‌آدم اعضای یك پيكرند -- که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورَد روزگار -- دگر عضوها را نمانَد قرار......
اما وضعیت افغانستان درشرایط فعلی بد وبدتر از وضعیت میانمار وهر کشور بدبخت جهان است وضمنا هیچ تفاوتی هم درموردجنایات سازماندهی شده بین این دوکشور دیده نمیشود ؛ حامیان ومدافعین جنایت میانمار همان اشغلگران ومتجاوزینی اند که درتبریه ومدافعین این حاکمیت استبدادی نابکار قبیلوی درکابل اند. .. ، فقط با دوتفاوت جزیی وآن اینکه : درمیانمار دارندگان یک دین (بودایی) علیه دینداران دیگری (اسلامی) باهمکاری «مستقیم» دولت موجود مینمار بی پرده وحشت میافرینند وبیشرمانه این جنایت را سازماندهی میکنند ، اما در افغانستان برعکس همه دارای یک دین (اسلام ) اند وبه اصطلاح برادر دیگر برادر خویش را سرمیزند ،وضمنآ این رژیم استبدادی موجود «غیر مستقیم» وحتی گاهی هم مستقیم زیر نام داعش وطالب ... این جنایت را به اهداف برتری خواهی قومی وقبیلوی خویش تا عملی شدن کوچ اجباری دیگران همچون مردم میانمار عملی میکنند وهر یک مان هر روز باچشمان باز این جنایت هولناک تاریخ را میبینیم ولی کوشش میکنیم که اینرا گویا ندیده اییم ونه هم شنیده اییم وگاهی اقناع به دوعا وپناه میکنیم . سوال اساسی اینجاست که چرا ما درمورد سرنوشت خویش بیتفاوت هستیم.؟ ضر ب المثل مشعوری است "به خود پیاز پوست کرده نمیتوانیم ولی به دیگران سیمیان میبریم ". بنا بهتر نیست نخست درد خویشرا عالج کنیم وبعدا به دیگران برسیم.؟

>>>   چه جالب ! آقای حزب اسلامی اینو فراموش کرده که روزی ۱۰۰۰ راکت رو در کابل پرتاب و ندانست به فرق کها خورد و چه خانواده رو نا یود کرد الان دارد از برمه پشتیبانی می کند ؟ واقعآ که ؟ مسلمانان کشور برمه قابل پشتیبانی هستند اینو باید شورای کشور های اسلامی و حقوق بشر برسی و جلوگیری از این قتل ها رو بگیرد نه اینکه آقای حزب اسلامی ،کسی که دست خودش به خون صدها نفر اغوشته است در مورد یه کشور دیگه نظر بده .

>>>   طالبان از طرف استخبارات انگلیس،امریکا وپاکستان به هدف تخریب بنیاد اسلامی تأسیس گردید طالبان از ابتدا الی امروز در دشمنی با اسلام و قوانین شرعی قرار دارند. مزدور و غلام وظیفه دارد که اهداف پنهانی دشمنان اسلام را پیاده سازد.
محب زدران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است