نماینده مجلس، خواستار فروپاشی مجسمه های بودا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138209 منبع: پرینت

با ارزش ترين كاري را كه طالبان در زمان بودن شان در باميان انجام دادند انفجار مجسمه كثيف بودا بود. من پيشنهاد مي كنم كه ان تپه بايد هموار گردد چون ما نمي خواهم با استفاده از نام كثيف ترين بشر روي زمين و با استقبال از مجسمه آن نان بخوريم.

دين بودا و پيروان اش دشمن بشريت اند. حقوق بشر افغانستان مرده اما ممكن است در حمايت از مجسمه بودا اين قندولک بيدار شود. مي دانم زمانی كه مرده افغان ها برايش ارزش ندارد و تا حال يك جنايت را در اين كشور تقبح نكرده، مرگ مسلمانان ميانمار برايش يعني چه؟

خواستم با اين حرفم اين (سغل و كرگس نول چنگ) در دفاع از حقوق بودا برآيد تا بي بينم زنده است يا...

بحث مسلمان بودن را كنار مي گذاريم (بشر، انسان) بودا هزاران هزار انسان را قتل مي كنند مهم نيست اما جاسوسان ما به فكر اين هستند كه از مجسمه بودا نان بخورند. ما اگر امنيت كشورمان را داشته باشيم تنها نورستان كافي است شكم ما را سير كند.

ما زمانی حرف مي زنيم كه همه كسانی كه تيكه دار انسانيت هستند انسانيت و بشريت را فراموش مي كنند. فلسفه و تفكر ديني ما احترام اديان بود اما بودايی ها هيچگونه مرز را نگذاشتند.

من اگر دستم برسد از بت تا هر انچه باشد انجام خواهم داد.


امان الله پیمان عضو مجلس نمایندگان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماینده بدخشان
امان الله پیمان
بوداییان
طالبان
برما
بامیان
نظرات بینندگان:

>>>   درمجلس رای گیری کنید وبعد بروید همه آن کوه را از جایش بردارید وبه بدخشان انتقال داده آنحجا آتش بزنید طالبان مجسمه های بودا را انفجاردادند ترورستان بدخشان برگاو ها تجاوز کزدند ، آخـر دیگر ادیان هم انسان هستند تاچی زمانی حوصله؟؟

>>>   عجب وکیلِ بی تمیزی ! راه حل مشکل برمارا که پاکستانی هابرای شان سلاح داده اند وکیل در هموار ساختن کوه خاکی دربامیان میداند!!!

>>>   ادم نادان
طالبان وداعش مسلمانان را قتل عام میکنند. پس باید قندهار ومناطق پشتون نشین را با خاک یکسان کرد.؟؟؟؟
مشکل از ذات پلید انهاست .چه ربطی به خاک مجسمه دارد!!!!

>>>   اگر مرد هستید بروید میانمار جهاد کنید.

>>>   اولین باراست که پیمان محترم به خق وواقیعت تسلم شد زنده باد

>>>   ماشاالله افرین بر غیرت تو برادر هرکس اگر خود را مسلمان میداند نباید به خراب کردن این نجسها دلگیر شود چون‌خدا از اینها دوری فرمودند کاش طالبان بیاید همه بودایایی جهان خراب کنند که دل مشرکان بترقه ودر اخر هر کس به خرابی این بودا غمگین شود ویا بگوید که اینها تاریخی بوده مشرک است بالااتفاق
« هراتی»

>>>   پیمان صاحب اثار تاریخی به دین ومذهب ارتباط ندارد نماد از فرهنگ های گذشته انسان است راستی تو را مجاهد............

>>>   امان الله پیمان یک فرد اصیل پاکستانی ست و باید هرچه زودتر از پارلمان اخراج شود و تابیعت افغانستان از نزدش گرفته و چوب را در ...... زده به نام کشمش به پاکستان صادر شود.
خاموشی وکلای پارلمان مقابل این پاکستانی .....به مثابۀ شریک جرم است.
یک هموطن پشتون شما!

>>>   این نماینده ی بی عقل، اگر یک ذره شعور دارد، از پشتون های بی عقل بخواهد که کشت تریاک را کنار بگذارند و هزاران انسان را بی خانمان نکنند.
زلمی از بدخشان

>>>   برهان الدین ربانی را همین طالبان به قتل رساندند اما رئیس دفترش تمجید از تخریب بو دا میکند جالب است

>>>   بلی نماد تاریخی که مایه شرم برای مسلمانان هست که تا امروز از دین خود خبر ندارند. بامیانی ها نزدیک هست که به پرستش بودا بپردازد. بهتر خواهد بود تا آنرا کاملاً ویران کنید.

>>>   جناب وکیل صاحب شما کاملا دقیق فرمودید من هم با شما موافقم.

>>>   شما اوغانها که مسلمان هزاره را میکشید یکی نمیگوید چرا؟ تو اوغان طالب داعش منطقه بامیان زمین های مردم هزاره را خراب کنید به تو چه. شما اوغانها که بت بامیان را خراب کردین بودای قصد بت بامیان را از مسلمان ها میگیرد اگر غیرت شرف دارین برین بودای ها رابکشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است