طالبان کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138224 منبع: پرینت

طالبان کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که افراطی‌های بودایی و ارتش میانمار بار دیگر در ایالت «اراکان» نسل‌کشی، تخریب خانه‌ها و کوچ اجباری مسلمانان در این کشور را از سر گرفته است.

در بیانیه طالبان آمده است که ارتش میانمار در روزهای عید قربان به مناطق مسلمان‌نشین حمله کرده‌ و حدود 7000 باب منازل مسکونی متعلق به مسلمانان را به آتش کشیده‌اند و ده‌ها هزار مردم بی‌دفاع را از خانه‌های خود کوچ داده و آواره کرده‌اند بنابراین جنایت نابخشودنی میانمار محکوم است.

سخنگوی طالبان تصریح کرد که ظلم جاری بر مسلمانان میانمار با شدیدترین الفاظ محکوم است و آن را جنایت بزرگ بشری در برابر مردم بی‌دفاع و غیرنظامی می‌دانیم.

طالبان در این بیانیه از تمام مسلمانان دنیا خواسته‌ تا مسلمانان میانمار که مورد ظلم قرار گرفته‌اند را فراموش نکنند و برای دفاع، نجات و پناه دادن آنها متحد شوند و تا حد توان به این واجب اسلامی عمل کنند.

از رسانه‌ها و سازمان‌های حامی حقوق بشر انتقاد کرده است زیرا رسانه‌ها این کشتار را انعکاس نداده‌اند و سازمان‌های حامی حقوق بشر نیز در این مورد موضع جدی اتخاذ نکرده‌اند.

طالبان تاکید کردند که موضع نهادهای حامی حقوق بشر و رسانه‌ها نه اینکه غیرمنصفانه بوده بلکه از انسانیت و عواطف بشری نیز به دور بوده است.

در پیایان این بیانیه آمده است که مسلمانان نباد در انتظار اقدامات سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر باشند بلکه با استفاده از امکاناتی که دارند با مسلمانان مظلوم میانمار با جان و مال خود کمک کنند و با آنها ابراز همدردی نمایند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
میانمار
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر جالب است. گرگ مدافع حقوق گوسفندها شده!!!!!

>>>   ماشاالله طالبان باید غم‌ تمام مسلمانان را بخورند وحقوق بشر در واقع برضد مسلمانان خاموش میشیند چون انها خوش هستند

>>>   Q.u. Amin heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.

تقدیم به جوانان وطن ما که آماده جهاد در میانمار هستند
===============================

در کشور خودما افغانستان هر روز کودکان ، زنان ، مردان که مصروف کار وبار وغریبی هستند بیخبرو بیگناه توسط یک عده دیگر ظالمانه سر بریده میشوند که قاتل ومقتول ظالم ومظلوم هردو طرف مسلمان هستند. قساوت به اندازه ای است که باسر مقتولین فوتبال بازی میکنند.
آنوقت یک عده جوانان بیخبر ونادان سنگ جهاد در برمه ومیانمار را بسینه میزنند واز ظلم بوداییان برمسلمانان ناراحت هستند . وقتی یک مسلمان بر مسلمان دیگر وهمینطور بر کفار رحم نمیکند .
چرا توقع دارید بوداییان بر مسلمانان رحم بکنند . چرا ظلم به این بزرگی را در کشور خود که یک مسلمان بر مسلمان دیگر روا میدارد نمیبینید ؟
چرا ظلم عربستان سعودی خادم حرمین وشریفین را بر کشور همسایه ومسلمان یمن که در چند سال است خون میخورد ودر زیر بم باران وکمبود غذایی هر روز دسته دسته کشته میشوند نمیبینید؟ چرا کشتار ها وسر بریدن های سازمانهای تروریست طرفدار عربستان بر یزیدی وکردهای سوریه وعراق را که زن ها وفرزندان شان رابحیث غنیمت درمیان خود تقسیم کردند نفهمیدید ووجدان تان بیدار نشد؟ آنوقت ظلم بوداییان برمه را بخوبی متوجه میشوید وحتی آماده جهاد درانجا هستید؟؟؟
برادر تو برو کلاه خودت را نگهدارکه باد نبرد !

>>>   مثل است که قاضی بدیگران پندو نصیحت میکند اما خوداش مبتلا به ان ده ها خیانت وجنایت و دین ستیزی است اگر طالبان واقعا دلسوز مسلمانان هستند و کشتار مردم مسلمان را حرام میدانند و از بین بردن خانه وکاشانه مسلمانان راحرام میپندارند پس چرا خودشان به چنین اعمال جنایتکاران و ضد اسلامی وانسانی در کشور ما انهم بدستور استخبارات کشور بیگانه پاکستان عملا مصروف هستند حرف بی عمل و ملای بی عمل هیچ فایده ای به اسلام وانسان ندارد و هم نمیکند .

>>>   این طالبان نامسلمان اولتر دست از کشتار مسلمان های افغانستان بردارد، بعد دیگران را محکوم کنند. آیا خودشان "از انسانیت و عواطف بشری " زرۀ در مقابل مردم افغانستان کار گرفته اند؟

>>>   این اشرار میرزا اولنگ را محکوم کنند

>>>   افرین به طالب اما نګفته که بعد ازین انتحاریها و ذواهری را متوجه میانمار سازند! تا بر مسلمان در وطن!!!!!!!!!!!!!!!!نګفته که دیکر از جنګ دست میکشیم وبه این مسلمانان جای میدهیم و امرکارا از خاک میکشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   روزانه صد ها افغان مسلمان را به قتل میرسانند وحالا دعوای حقوق بشر دارند

>>>   هرچی بگندد نمکش می زنند - وای بآن روز که بگنددنمک .

>>>   ای طالب اینقدر که با خدا هستی درفکر مسلمانان هستی پس چرا در افغانستان قتل عام میکنی شرم است برتان که کور خود بینای مردم هستید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است