برتری حکمتیار از نماینده بدخشان در پارلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۶/۶/۱۴ کد خبر: 138233 منبع: پرینت

هر چند گلبدین حکمتیار کاری کمتر از آنچه امروز بالای آدم‌ها در برما می‌شود نکرده اما موقف حزب اسلامی این‌ار منطقی‌تر و عاقلانه‌تر از اظهارات امان‌الله پیمان وکیل و نماینده مردم بدخشان در پارلمان است.

امان‌الله پیمان در واکنش به کشتار جمعی توسط بوداییان در برما در صفحه رسمی اش از طالبان حمایت کرده و نوشته‌است که آنان کار خوبی کردند مجسمه‌های بودا را در بامیان نابود کردند و باید تپه‌ای که پیکره‌های بودا در آن بود نیز هموار گردد اما حزب اسلامی گفته‌است مسوول کشتار مسلمانان در برما طالبان هستند چون آنان با سرنگون‌ کردن پیکره‌های بودا در بامیان سبب اقدامات انتقام‌جویانه بوداییان در برما شدند و به روند کشتار مسلمانان در آن کشور شدت بخشیدند.

رهنوش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برما
امان الله پیمان
طالبان
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   آقای پیمان درامد اقتصادی رااز رهگذر سیاحت مجسمه ها حرام میداند، امااندکی فکر نمی کند که خودش معاش وامتیازی راکه که بدست می آورد چه قدر در برابر آن برای مردم اش وملت اش خدمت میکند، روز تا شب مصروف کارهای شخصی اش است، ولی معاش از ملت میگیرد، به نظر بنده اوپول از این معاش جناب حلال تر است.
مولوی یفتلی

>>>   امان الله پیمان ...
دیوانه از نزدیکی هایش

>>>   بسماچی ها هر زمانی که از آقای حکمتیار نام میبرید .دهن گند خود را برس کرده و بعد به صحبت های خود شروع کنید.

>>>   این امان الله پیمان .....سوچه نفر پاکستان است که در پارلمان افغانستان لانه کرده است. اگر دیگران در پارلمان مقابل این پاکستانی خبیث خاموشی اختیار می کنند، بعد در آینده نباید از دولت پاکستان شکایت کنند. کسی که مار را در آستین خود جای میدهد، خوب می داند، که روزی همان مار می گزدش.

>>>   نام بدخشان رابد ساخت این وکیل کمیشن کار

>>>   من فکر میکنم هیچ آدم عاقلی نه میخواهد با نام زشت گلبدین دهنش را ..... سازد مگر از اجبار و ناخواسته چون مردم باید این آدم را خوبتر بشاسند.
انهدام مجسمه ها هیچ ارتباطی به این جنایات علیه مسلمانان ندارد شروع این ماجرا از سال ها قبل است.
ولی در برما بودایی ‍مسلمان را میکشد اما در کشور ما مسلمان نماها مسلمانان را قتل عام میکنند.
داود

>>>   حکمتیار از طریق امریکا می خو اهد در اینده ریس جمهور افغا نستا ن شود و به همرای امریکا امضا کرده است
در انجا می خو اهند که دوستم عطا و محقیق را تو سط دیسیه از سنه خا رج کنند و در سمت شما ل داعیش را جا گزین نمایند و با لای روس حمله نمایند تو سط امریکااین یک پلا ن وسعی است

>>>   آقای پیمان از شروع الی حالا نفر آی ایس آی پاکستان است در پاکستان خانه دارد، محافظین مسلح دارد تمام مصارفش را پاکستان برایش میدهد و جاسوس نمبر یک آنها میباشد که بنده در این مورد اسناد و شواهد کافی دارم.

>>>   امان الله پیمان اگر عقل و منطق می داشت وکیل پارلمان نمی شد.

>>>   در مورد پیمان اول تحقیق کنید، بعد با مدارک بنویسید.
این آقا دوره نوجوانی و (برهنه صورتی) خود را در پیشاور سپری کرده است.
در همانجا تحت نظر پیشاوریان زندگی کرده و مدرکی تحصیلی را از پیشاور انیورستی بدست آورده است. شما بیوگرافی های کاندیدای پارلمان را بگشایید، بیوگرافی این اجیر آی ایس آی را به سادگی در می یابید.زیرا با ردیف بندی الفبایی، نام این مردک در اوایل نام ها درج شده است.
گلا جان

>>>   واقعا مسلمانان میانمار تاوان افراط گرایی طالبان وداعش را درآن کشور پس میدهد، حکمتیار صاحب این بار سخن به حق گفت، انفجار مجسمه بامیان باعث خسارت بزرگی بالای مسلمانان میانمار گردید، واقعا این کشتار تلافی جویانه است. طالبان اگرمسلمان است باید الآن ازشهدای که بخاطراعمال آنها قتل عام شد حمایت کند. پس طالبان اگرعقل دارند کمی فکرکنند.
جوان

>>>   امان الله پیمان شرمت باد. نام مردم خوش قلب و خوش مشرب بدخشان زیبا را بد نکن.

>>>   ما به خصوص جوانان یقین داریم که بزرګان ما یکا یک بخاطر حفظ قدرت ومنافع شخصی شان ګرویده وغلام هرګروپ وکشوری هستند درحال که حامیانشان دشمنان وقاتلان افغانها هم بوده.
(بااحترم) عبد المصور (کریمی) محصیل دانشګاه ولایت کندهار!

>>>   طبق آمار گرفته شده از 40 میلیون جعميت افغانستان تا حالا 231 نفر از حکمتیاربوده بجز چند نفر .الباقی آنهای هستند که همینطور به اطراف کرزي ویا حالا ریس جمهور غنی پرسه میزنند فقط بخاطر منافع شوم شان است انسان های چاپلوس انسان های پول دوست.رفت و آمد وتجمع همين افراد است که آقای حکمتیار بعضی مواقع از آن حرف های بدرد نخور میزند
(( مهاجر دربدر))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است