جاوید مجددی، رییس تشریفات وزارت خارجه شد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۶/۶/۱۵ کد خبر: 138250 منبع: پرینت

طبق فرمان ریاست جمهوری، احمد جاوید مجددی بحیث رییس تشریفات وزارت خارجه تقرر یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، روز سه شنبه 14 سنبله 96، وزارت خارجه طی خبرنامه ای اعلام کرد که احمد جاوید مجددی بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری ریاست جمهوری منحیث رییس تشریفات وزارت خارجه تعیین شد که در حضور نصیر احمد اندیشه معین اداره و منابع، عادله راز معین همکاری‌های اقتصادی و روسای شعب مختلف این وزارت، معرفی گردیده و در این سمت به کار آغاز کرد.

مجددی سند لیسانس اش را در رشته حقوق بین‌الملل از دانشگاه الازهر مصر و ماستری اش را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی به دست آورده و در چهارده سال گذشته در شعب مختلف وزارت خارجه به حیث مستشار وزیر مختار سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در ناروی و دو دوره بحیث معاون ریاست تشریفات این وزارت، ایفای وظیفه کرده است.


احمد جاوید مجددی وزارت خارجه



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت خارجه
جاوید مجددی
نظرات بینندگان:

>>>   به قوم خود چیزی نکرده که به وطن بکند اما حق دارد زیرا مجددی صاچب بزرګ برای امضا قرارداد با امریکا این مکه دوم اولاده انګلیس چون مجددی خیل خوابها میدید و بالخره برای امدن و بودن دایمی .
باداران خود استخاره خوانده بود! جیب مرغ اش را هم بپالی پاسپورت ناروی و امت عیسی در جیبش است!
مجددی صاحب! ایا از فامیلت هم کسی درین وطن است؟؟؟؟؟؟؟ یا همه ناروی رفته!!!!!!!!!!!!!!
لعنت به این جهاد که شما کردید و امروز مانند غلام ودزد دامن را پر وبه زنهایتان در ناروی میرسانید!

>>>   چیقدر خوش شده!!!!!!!

>>>   در افغانستان حکومت ها وراثتی است.
کسی که به مقام میرسد. نگران اخرت وعاقبت وقیامت خود نیست. ونمی داند که روزی باید پاسخ دهد.

>>>   آقای مجددی یکی از مجرب ترین دیپلوماتهای وزارت امور خارجه میباشد.حکومت وحدت ملی با این اقدام نیک و پسندیده اش یکبار دیگر امید بخشید تا ظرفیت،توانایی،اهلیت و تجربه را در اولویت قرار دهد. جاوید مجددی از جمله محصلین از هر شریف بود که فوق العاده انسان زحمت کش و با استعدادی بود.تقرری مجددی صاحب برای وزارت امور خارجه مایه خوشبختی میباشد و وی شخصا نظر به استعدادش به این پست رسیده است.برای مجددی صاحب تبریک عرض میدارم.
بااحترام
سیدعبدالرزاق لقمان

>>>   به جواب دوستی که نادانسته وبدون معلومات اتهام بسته است.
دوست محترم! مجددی یک فامیل بزرگ در سطح افغانستان وکشورهای جهان بوده در عربستان، هند، پاکستان،چین، مصر، کویت و ده ها کشور دیگر مجددی ها زندگی میکنند و اینکه به چنین فامیل بزرگ و محترم توهین اولادهء انگلیس را نمایید از عدالت به دور است وشرعاً یک مسلمان را کافر گفتن به خود شخص سرایت میکند. اینکه مجددی های شور بازار با انگلیسها ساخته بودند و یا صبغت الله مجددی بخاطر پول خود را به امریکا فروخته یا خیانت نموده است معنی اینرا نمیدهد که هزاران انسان مظلوم و مخلص کشور را اعانت نمود.
جاوید مجددی جز، هم قبیله بودن دیگر هیچ ارتباطی به صبغت الله نداردو یک جوان مخلص، تعلیم یافته که پدرش در راه آزادی کشور از چنگال روسها شهید شد و جاوید دوساله با هزاران مشکل بزرگ شد و لیاقتش سبب گردید که بورس پوهنتون ازهرمصر را بدست آوردو از آن مهد علم و دانش فارغ گردد. او 8 سال معاون وزارت خارجه بودآیا لازم نبود که رییس همان بخش میشد. در توظیفش صبغت الله مجددی هیچ نقشی ندارد و اگر غنی به گفت صبغت الله کند او از فامیل شخصی خود بیرون نمیرود و از پسران خود را معرفی میکرد.
لطفاً بدون معلومات تهمت نبندید که هیچ انسان بخاطر تهمت و غیبت از قهر و غضب خدا گریخته نمیتواند.
والسلام

>>>   جناب مجددی صاحب یک شخص عالی و فوقالعاده با استعداد، با دانش و بینش عالی و اخلاق اسلامی بوده ومطلقا به استعداد و توانایی خود به این سمت رسیده که آنهم برایش کم است. اگر چوکی های وزارت وراثتی و یا به اساس قومگرایی نمیبود بدون شک جناب احمد جاوید مجددی قبلاََ باید سمت وزیر خارجه را میداشتند تا معاون یا رییس.
ح ح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است