هم اکنون: نشست خبری مسعود درباره هفته شهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۶/۶/۱۵ کد خبر: 138256 منبع: پرینت

نشست خبری رییس بنیاد احمد شاه مسعود هم اکنون در حال برگزاری می باشد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، امروز چهارشنبه 15 سنبله 96 احمد ولی مسعود رییس بنیاد احمد شاه مسعود در نشست خبری در رابطه با هفته شهید گفت: برنامه ما مشخص است و اگر کسی بخواهد جایی را تخریب کند و یا تشویش ایجاد کند مسوولیت اش با حکومت است که نظم را حاکم کند.

در همین حال وزارت کار و امور اجتماعی روز شنبه 18 سنبله 96 که مصادف است با سالروز شهادت قهرمان ملی را رخصتی عمومی اعلام کرد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هفته شهید
احمد ولی مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   لطفاٌ بیش ازین به کلیمۀ قهرمان ملی توهین نکنید، احمدشاه مسعود یک پل پران بود، آنچه پل و پلچک که در مسیرش قرار داشت همه را منفجر و تخریب نمود! میتوان نامش قهرمان پل پران گذاشت نه قهرمان ملی، ملت لفغانستان یک روز قانون اساسی کشور برای داشتن همین نام در خود را آتش خواهند زد.

>>>   جای خجالت است که هنوز هم از مولی بنام قهرمان ملی یاد میکنین، شما یک قهرمانی آغا را به مردم ارائه کنید که دیگر ملت افغان از آن عاجز باشد.

>>>   هم اکنون نشست قصر سفید در باره شانزدهمین سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر در نیویارک.
این که در هفته آینده کدام قسمت افغانستان بمبارد شود و یا در کجا بمب انتحاری انفجار کند، هنوز تصویب نشده است و درین مورد با قوماندان نیرو های اییتلاف در افغانستان مشوره میشود.

>>>   پنشیری های عزیز !
بمناسبت روز شهید امسال چند نفر بیگناه را می کشید ؟؟؟

>>>   پل پراند تا ناموس تورا از چنگال اشغالگران سرخ و سياه نجات دهد. برداشتم از حرفهايت اينست كه تو به ناموس و ازاد بودن وازاد زيستن هيچ باور نداري وبه كسيكه بي ناموس و مزدور است نصيحت وبازگويي حقايق به ان ضياع وقت است.
تبسم اريايي

>>>   برجمى هاى كمونيست نام "رفيق" را بد كردند، تكه داران جهاد نام "برادر" را بد كردند و شوارى بد نام نظار نام "قهرمان" را بد كردند! اكر كسى را رفيق خطاب كنى فكر مى شود كه كمونيست هستى اكر برادر خطاب كنى فكر مى شود كه اخوانى هستى و اكر كسى را قهرمان خطاب كنى فكر مى شود كه إز همان قهرمان ساختكى و شير برفى هست همجو مسعود!!

>>>   سفیر افغانستان در کنبرا عکس قهرمان ملی را از تمام دفاتر و صالون سفارت برداشته قهرمان ملی را توهین نموده است. همچنان این شخص چاپلوس لوحه سفارت را که به زبان فارسی بود دور ساخته است.تحقیق کنید،
اورند از سدنی

>>>   هفته شهید نگویید بلکه هفته احمدشاه مسعود بگوئید. ماهنوز ازچنگ قومگرایی غنی خلاص نشدیم که به دام قومگرایی برادران تاجیک گرفتارشدیم، درافغانستان نه قهرمان ملی وجود دارد نه وحدت ملی ونه هیچ چیزی دیگری ملی، پسوند ملی زمانی معنی پیدامیکند که تمام اقوام کشور روی آن اجماع داشته وآن را مربوط بخود دانسته وبه تقدیس یادکند وآن رابرای خود افتخار بداند. اما درمورد شهید احمدشاه مسعود بجز برادران تاجیک هیچ کس دیگری به عنوان قهرمان قبول ندارد، زیرا قهرمان باید معیارها وشرایط خاص خودرا داشته باشد که درین مورد ندارد. چونکه این شهید بزرگوار مانند رقیب یرینه اش حکمتیار دستهایشان تا گردن درخون ملت آغوشته است. ظلم وستم وتبعیض درپرونده ایشان بیداد میکند، بااین حال چگونه وبه چه دلیلی قهرمان میخوانند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است