تفاوت جنگ داخلی افغانستان و میانمار
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۶/۶/۱۵ کد خبر: 138284 منبع: پرینت

بر اساس اعتراف اشرف غنی، طی دو سال گذشته 75 هزار شهروند افغانستان کشته و یا زخمی شده‌اند. این در حالی است که کل کشته‌شدگان شهروندان مسلمان میانمار به‌سختی به یکهزار تن می‌رسد.

جالب است که در کشور ما نیز کشتارها و قتل‌عام‌ها زیر نام دین و مذهب صورت می‌گیرد و در میانمار نیز زیر نام دین و مذهب انجام می‌شود. تفاوت اینجا است که در میانمار مسلمانان از طرف بودایی‌ها به‌قتل می‌رسند اما در افغانستان مسلمان به دست مسلمان.

اگر قرار باشد میان این جنایات ضدبشری در افغانستان و میانمار مقایسه‌ای صورت بگیرد، به طور حتم بودایی‌های تندرو میانمار در برابر طالبان و یا به اصطلاح داعش که خود را مسلمان می‌خوانند، برائت خواهند گرفت.

بیانگر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ مذهبی
جنگ داخلی
میانمار
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   درکابل چقدر هندو تجارت و خانه داشتند همه انها را کی به زور گرفت چقدر به ناموس هندو ها مسلمان ها درکابل تجاوز کردند چقدر اموال و خانه های شان چور شد جواب بدی بدی هست حالی چرا ازبودائی ها گله مندیم؟
اریامهر ازکابل

>>>   امروز اکثر دفاتر دولتی و خصوصی در کابل به مناسبت شهادت مسلمانان برمه ختم قران عظیم الشان برگزار کردند و اما در قبال فجایع داخلی همه خاموش بودند و حتی ممکن برخی هم خوشحالی مینمود که خوب شد چند هزاره مراد شد آیا این کشور و این دولت از کدام دیگ و کاسه آش میخورند؟

>>>   نظر خاصی نیست فقط تشکر بسیار تعلیل بجا ومنطقی موفق باشید

>>>   داعش وطالبان بدتراز بودائیهاست، بودائی مسلمان نیست، اما تروریتسهای ما به اسم مسلمان دیگرمسلمانان وهمکیشان وهم میهن خودرا میکشند. جایگاه ومقام اینها پائین ترازانسان تنزل کرده اند. تاوقتی داعش وطالب وجود دارد تمام مسلملنان درکشورهای غیرمسلمان باید تاوان رفتار افراطی طالبان را مانند مسلمانان میانمار پس بدهند، بیچاره مسلمانان به قول معروف آش نخورده ودهن سوخته. چه کسانی تروروجنایت میکنند وچه کسانی قتل عام میشوند؟ به این باورکه روزی اینها مانند داعش وطالب تروریست شده مارا بیرحمانه ترور خواهد کرد، پس بهتراست پیش دستی کنیم.
جاغوری

>>>   بیانگر خوب فکر کن با ز نوشته کن معلوم میشه که خودت از بودیزیم دفا ع میکنی هیج ضرورنیست که ا فغنستان به میانمار بی چاره مقایسه کنیم وماباید عمل میانمار را در مقا بل مسلمانا ن انها تقبیح کنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است