هشدار به وزارت خارجه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۶/۶/۱۶ کد خبر: 138333 منبع: پرینت

با اين سنت زشت كه در روم اساس گذاشته شده است؛ اگر فردا جوانان غيور ما در سالروز شهادت سپه سالار جهاد و زعيم مقاومت ملى كشور يكصدا فرياد برآوردند كه ساختمان هاى سفارت در دوشنبه و تهران به نام احمدشاه مسعود نامگذارى شود، كسى نمى تواند اعتراض نمايد!

و اگر پس فردا دلاوران قندهار و جوانان برومند غزنين درخواست نمودند كه نام سفارتخانه هاى دهلى جديد و اسلام آباد به نام هاى احمد شاه درانى و سلطان محمود غزنوى مسما گردد چه كسى مى تواند جواب رد بدهد؟

پس تا انارشيزم عمومى، مراكز ديپلماتيک را فرا نگرفته است به وحيد عمر عاشق دلباخته امان الله خان دستور بدهيد تا تابلو را بردارد و بر غايله تا وسعت نيافته است نقطه پايان بگذاريد.


سفارت افغانستان در ایتالیا وحید عمر



خراسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحید عمر
وزارت خارجه
نظرات بینندگان:

>>>   یگ گپ احمد شا ه مسعود یک جنگسا لار ویک غدار ملی است فقط صفر اعشار یه یک در صد مردم وی را قرهما ن خرکوس میدا نند احمد شا ه مسعود بقدری هم نیست که در ردیف شاه اما ن الله غا زی بشما ر اید
کار وحید عمر مورد تا یید است و برایش تقدیر نا مه با ید داد
اما ن خا نی

>>>   امان الله ازین کرده .....بود
بعضي ها آنقدر ديده درا و بي حيا اند كه براي يك ملت دورغ مي گويند.270
سال است که زمامداران اوغان وطنفروشی میکنند صدای ما نبرامد

>>>   نه كل باند نه كدو، هم أمان الله و هم احمد شاه هر دوي شان بيسواد و نوكر خارجي ها بودند، أمان الله حتي جرأت نگهداري خود را هم نداشت، بخاطر قدرت طلبي و خوشي دل طرزي تركي و عشق دخترش، پدر خود را يعني حبيب الله خان به قتل رساند.

>>>   فقط وفقط کمی به عقب برگشته ببینید پس مردم کابل که 60 هزار بیگناه خودرا قربانی جنگ تنطیمی مسعود-دوستم-مزاری- گلبدین کردند کجا ها را بنام انها بنامند

>>>   از نوشته ات معلوم است كه تو نه تنها سواد نداري بلكه از تاريخ حقيقي كشور خود اطلاع هم نداري متاثرم به حالت اين يك عمل ديپلوماتيك نيست ، امان الله به همه مردم افغانستان بدون در نظرداشت تاريخ حقيقي ان معلوم است ولي ما احترام او را داريم
فايق

>>>   امان الله به همان اندازه گمراه و بی تدبیر و دور از واقعیت کشور بود که خلقی ها و پرچمی ها بودند در تقلید ها و پیروی های کورکورانه ایشان از کشور های سوسیالیستی محور شوروی سابق. هردو محکوم به ناکامی بودند و هردو هم ناکام شدند و به نوبه خود کشور و مردم کشور را به تباهی دادند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است