کفن پوشان ریاکار !
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۶/۶/۱۸ کد خبر: 138379 منبع: پرینت

امروز عده ای در شهر کابل از روی ریاکاری و فریب کاری به رهبری عبدالستار خواصی وکیل در پارلمان کفن به تن نموده روانه برما هستند تا علیه بودایی ها جهاد نمایند.

خواصی می گوید هرکه یهودی ها، نصرانی ها و بودایی ها را بکشد او دستانش را می بوسد، مگر خواصی نمی داند که تعمیر پارلمان را که در آن نشسته است از جانب کشور هند که اکثراً پیرو مذهب بودایی است ساخته شده است؟

آیا خواصی بی خبر است که نان دسترخوانش از سوی مالیات دهندگان یهود و نصاری تهیه می گردد و بالاخره این چگونه وکیل پارلمان است که نمی داند از رییس جمهور تا سرباز وابسته به پول مالیات دهندگان یهود و نصاری است که اگر یک روز قطع شود فردای آن روز نه حکومت می ماند و نه هم پارلمان و خود به خود افغانستان را کشورهای همسایه می بلعند؟

از جانب دیگر طبق آمار رسمی و معتبر در همین یکماه اخیر اضافه از دوصد و پنجاه نفر در افغانستان کشته شده اند که اکثر آنها را اطفال و زنان تشکیل می دهند، پس چه بهتر است که کفن پوشان ریاکار به جای برما به جلال آباد، جوزجان، فاریاب، سرپل و هلمند بروند و هموطنان مسلمان و نیازمندی خود را از چنگال آدم خواران و جگر خواران که مسبب اصلی خشونت گرایی در جهان هستند نجات دهند، چون گوشه گوشه افغانستان در وضعیت برما قرار دارد.

این چه معما است که وکلای پارلمان در قبال مرگ هم‌وطنان خود سکوت اختیار می کنند، اما در مقابل قتل عام مسلمانان برما یکی بنام پیمان می خواهد کوه ها و تپه های بامیان را نابود کند و دیگری بنام خواصی کفن به تن می کند و به برما می رود، مگر خون مسلمانان افغانستان با خون مسلمانان برما فرق دارد؟

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کفن پوشان
برما
نظرات بینندگان:

>>>   هر چی گفتی بسیار بجا گفتی برادر

>>>   به خود فتوا صادر می کنند.کی حلال است.

>>>   برادرش وزارت انکشاف دهات را چــورکرد حالا این .....دعوای اسلام دارد

>>>   یک برادر دیگرش راکه بدون مستحق بودن آمر حوزه ساخته بود به اختلاس گیر آمد وسبکدئوش شد چون دزد بود

>>>   (آنانی که حنث کردند وکفاره هم نپرداختند )
1 -یک گروپ پارلمانی بریاست عالمی بلخی تشکیل وهدفش را دفاع از حیثیت پارلمان وقانون اعلان کردند جهت پابندی به هدف قرآن خواندند وسوگند خوردند : کسانی که دست های شانرا روی قرآن مانده بودند: داود کلکانی ، حاجی الماس ، ( عبـــــــــدالستـــــــــار خــــــــــــــــواصی )، عالمی بلخی ، اما روز پنجم تعدادشان برعکس قول شان عمل کرده جانب رئیس جمهور را گرفتند وبراه دیگری رفتند
اگر انسان دین هم نداشته باشد باید اخلاق داشته باشد !

>>>   از حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) سوال شد که فردای قیامت نجات در چیست؟ حضرت در جواب فرمودند: نجات تنها در این است که با خداوند از در خدعه و فریب وارد نشوید که خداوند با شما خدعه نماید. زیرا هرکس با خدا خدعه کند خدا با او خدعه خواهد کرد و ایمانش را از وی سلب می کند، کسی که با خدا خدعه می کند اگر درست بفهمد در واقع خود را فریب داده است. گفته شد یا رسول الله چگونه با خدا خدعه می کند؟ فرمودند: فریضه ای را که خداوند بدان امر فرموده انجام می دهد ولی در نیت غیرخدا را اراده می نماید . سپس فرمودند: راه تقوی در پیش گیرید و از ریا بپرهیزید که ریا شرک به خداوند است و ریاکار در قیامت به چهار اسم خوانده می شود: ای کافر، ای فاجر، ای مکار، ای زیانکار، اعمالت بر باد رفت و اجرت باطل شد.
منبع: سفینه1، ((رأی))،ص499

>>>   ریا در رفتن به جنگ با دشمنان:
«وَ لاَ تَکُونُواْ کَالَّذِینَ خَرَجُواْ مِن دِیَارِهِم بَطَرًا وَ رِئَاء النَّاسِ وَ یَصُدُّونَ عَن سَبِیلِ اللّهِ »(انفال/47)
«و مانند کسانی نباشید که از روی هوی پرستی و غرور و خود نمایی در برابر مردم، از سرزمین خود را به سوی میدان بدر بیرون آمدند و (مردم را) از راه خدا باز می‌داشتند.»

>>>   خداوند خواصي و رهبرش حكمتيار صاحب را توفيق جهاد دهد، تا بتوانند در گرفتن حق مسلمانان مظلوم ميانمار كامياب شوند و هم درجه شهادترا نصيب شان گرداند. آمين يا رب العالمين

>>>   خداوند هرچعه زود تر شهادت را نصیب شان سازد

>>>   این مفسدین به ظاهر چنین هستند. در باطن چهره دیگری دارند.
چگونه خود را در بین مردم مطرح کنند. اکثرشان دزد و غاصب و مفسد هستند.
شاه محمد پروانی

>>>   ای برادران شمارا بخدا اول کشورتانرا ازدست تروریستها نجات دهید بعد ازمسلمانان میانمار حمایت کنید. اگرخوب فکرکنید شما به کمک مسلمانان میانمار بیشتر نیازمندید تا آنها به کمک شما، لطفا کاسه داغتراز آش نباشید، آیا کشورهای اسلامی که خودشان رانماینده خدا دانسته وحکم تکفیرتان را صادرکرده اند وخون تان رامباح دانسته اند مستحق تربه حمایت ازمسلمانان میانمار نیست؟ مگر قهرمان ملی واستادربانی ومزاری و... به فتوای چه کسانی وتربیت شده وحمایت چه کشوری شهید شدند؟ توکارجهان رانکوساختی٭ که درآسمان پنجه انداختی؟ پس مسلمانان میانمار حامی به قدرکافی دارد، شمابه فکرخودتان باشید که کشورمان بدست حامیان اصلی مسلمانان میانمار درمعرض سقوط قرارنگیرد. باید بدانید که کشورافغانستان بعدازسوریه رتبه دوم نا امن ترین کشورهای جهان است.
گل محمد.

>>>   تو اول اوغان های خودت بگو مسلمان ها را در افغانستان میکشد باز برو د فکر دگا باش ادمکش های ریا کار. اوغان های طالب ادمکش تان که د جان خود بمب بسته میکند مردم بیگناه رامیکشین شما عقل دارین حیوان هم چه کار نمیکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است