برمک: نیروهای مسلح میراث دار راه مسعود هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۶/۶/۱۸ کد خبر: 138401 منبع: پرینت

مراسم شانزدهمین سالروز ترور احمد شاه مسعود با حضور داکتر عبدالله، حامد کرزی، یونس قانونی، محمد کریم خلیلی، سیاف، صلاح الدین ربانی، محمد محقق، اعضای کابینه و شورای ملی و شخصیت ها و فرماندهان دوران جهاد و مقاومت امروز شنبه 18 سنبله 96 در خیمه لویی جرگه در کابل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ویس احمد برمک، سرپرست وزارت داخله در این مراسم گفت: نیروهای مسلح افغانستان امروز میراث دار و ادامه دهنده راه کسانی هستند که باعث عزتمندی این سرزمین شدند و امروز جهاد و مقاومت آنان را تجلیل می کنیم.

برمک بیان کرد: احمد شاه مسعود در برابر دو تهدید بزرگ تمامیت خواهی ارتش سرخ و تروریزم مبارزه جاودانه کرد تا آزادی و استقلال به ارمغان بیاید، وی معتقد بود که تا رسیدن به قله آزادی و کشور آباد، آزاد و صلح پایدار باید جنگید.

سرپرست وزارت داخله، مقاومت مسعود را بعنوان یک چهره نامدار برای تمام جهان ستودنی خواند و اظهار کرد: مسعود کمر ارتش سرخ را شکست و فاتح راه سرخ شناخته شد و با مقاومت وی مردم افغانستان بعنوان نماد مقاومت و آزادی شناخته شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سالگرد مسعود
برمک
نظرات بینندگان:

>>>   بلی درست است:یروهای مسلح میراث دار راه مسعود هستند
اما همان یاور امنیتی تو ( ع . ن ) صد فیصد راهزن است آیا بر استی از دزدی هایش در وزارت خانه قبلی آگاه نیستی؟؟ همه مامورین آن وزارت جز به جز آگاه هستند چطور امکان دارد که او یک عراده اسکواتور وزارت را دزدی وتابه خوست رسانیده بود اما وزیر آگاه نشود ؟ چند دزدی اش را واضح ومستند بنویسم؟؟
صرف همینقدرکن که درین وزارن نگذار بیشتر دزدی وسو استفاده کند
ر

>>>   روح قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود شاد و یاد و خاطرات اش گرامی باد وهمچنان از سایر شهدای ازادی خواهان کشور نیز روح شان شاد ویاد شان گرامی باد.

>>>   جنایات کابل فراموش شد !!!!؟؟؟؟
شهدای واقعی ان مردان وزنان واطفال بی گناه هستند که به دست مسعود ها ومزاری ها و گلبدین ها و دیگر اشرار
به خاک خون کشیده شدند .وکسانی که هم اکنون به دست طالبان وداعشیان قتل عام میشوند.
وای بر ما که اخرت خود را برای دنیای دیگران می فروشیم.

>>>   اقا برمک وقتیکه نیرو های مسلح میراث دار مسعود شوند، از این وطن چه جور میشود: یک خرابه دیگر
اگر شما ها بر جنایات اینها پرده نه اندزید، وطن ارام میشود، در غیر همین جنگ و جنایت دوام خواهد کرد.
فتاح

>>>   اگر این وطن واقعا در شر و فساد نباشد ایا وزیر داخله باید یک انسا ن غیر مسلکی باشد افسو س به حا ل ع وغ که رهبران این وطن اشغا ل گر شده اند و برای مردم هم شرم اور است که زیر دست این دو .... کار می کنند

>>>   اقای بر مک به هچ عنوان نیرو های مسلح افغا نستان میراث دار مسعود نیستند شما میراث داران مسعودهستید که از نام مسعود سوی استفاده میکنید اما نیروی های مسلح ما هچ عنوان دست به چور چه پاول نزدند.به لحاظ خدانام مسعودرا دیگر نبر ید.

>>>   جاسو kgbقاتل مردم افغانستان را قهرمان میګویند مسخره است این کارکردها عقدها راتازه میکنند ومقاومت در برابر این حکومت زیاد میشود
ضید چنایت کاران

>>>   آقای برمک یک چیز را میخواهم درست بفهمم: میراث دار یا میراث خور؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است