دالرهایی که با آبروی مسعودی ها بازی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۶/۶/۱۸ کد خبر: 138404 منبع: پرینت

شانزدهمین سالگرد قهرمان ملی را در شرایطی تجلیل می‌نماییم که هنوز کشور در بی ثباتی و نا امنی بسر میبرد، آرمان بزرگ مسعود شهید صلح و آرامش بوده تا در پرتو آن از طریق انتخابات آزاد و مستقل به حاکمیت ملی دست یابند زیرا از دید مسعود بزرگ مردم حق دارندبسرنوشت شان بدون سایه شوم اجنبی حاکم گردند، استقلال وآزادی را به معنی واقعی آن ببینید.

متاسفانه هنوز هم مجاهد مردان که در برابر قشون سرخ و سیاه دلیرانه رزمیدند لذت پیروزی و تلاش های شان را نچشیدند چون سران سیاسی مجاهدین باتوطئه و دسیسه استکبار در رأس آمریکا و انگلیس گرفتار شده بابیچارگی تسلیم دالرهای آمریکا گردیدند، باهمکاری سکولارها و وابستگان غرب عزت و آبروی خود را از دست دادند.

از خداوندمتعال می‌خواهم کشورم به صلح و ثبات نایل شده و به حکومت اسلامی که خواست همه بود و می باشد برسند، یقین دارم خون پاک همه شهدا و شهید مسعود قهرمان ملی روزی مردمان کشور، به آزادی و عزت خواهند رسید.

روح پاک شهیدقهرمان ملی شاد و آرمان هایش برآورده باد.

مصطفی حقجو


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قهرمان ملی
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   روح شهدای ملی شاد باد در افغانستان ۲،۵ میلیون آدم شهید شده نه از یک فرد .

>>>   مخصوصا با آبروی بسم الله خان زیاد تاثیر کرد تا سرحدی به خیانت دست زد که پسرش رابرنده در ساختمان پنتاگون کوچک برنده ساخت وبعد ساختمان را هم طوری ساخت که در مقابل باران وزلزلهمقاومت ندارد این از جمله خیانت ملی است
چهل ملیون دالر پول دوا وداروی سربازان وافسران شفاخانه داود خان بجایش

>>>   جنایات کابل فراموش شد !!!!؟؟؟؟
شهدای واقعی ان مردان وزنان واطفال بی گناه هستند که به دست مسعود ها ومزاری ها و گلبدین ها و دیگر اشرار
به خاک خون کشیده شدند .وکسانی که هم اکنون به دست طالبان وداعشیان قتل عام میشوند.
وای بر ما که اخرت خود را برای دنیای دیگران می فروشیم.

>>>   Mutaref
يك كاربر فيسبوك نوشته بود كه انتحاري ها و گارنيزيون هردو امروز آنتن نمي داد

>>>   برهان الدین چگونه برای بار اول رئیس جمهور شد؟ شورای حل و فصل که از فقط ۶ نفر تشکیل میشد و مشمول مسعود بود تصمیم گرفتند که کی کدام سمت یا وزارت را دارا باشد. آنزمان چرا مسعود شما از ملت چیزی نگفت و باعث جنگهای داخلی شد؟ حالا میخواهیم کدام آرمان او برآورده شود؟

>>>   يك كمى از دوزدى هاى سرمايه هاى كشور كه بدست همين دزدان چور وچپاول شده ومثلا زمرد پينجشير و فروش ان توسط همين قهرمانان نام نهاد و نماينده هاى انها در بازار هاى خارج به خصوص در فرانسه به فروش رفته از ان نيز ياد كنيد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است