بیش از یکصد شرکت خصوصی در لیست سیاه تدارکات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۶/۱۹ کد خبر: 138441 منبع: پرینت

یکصد و 34 شرکت خصوصی شامل فهرست سیاه اداره تدارکات ملی شدند.

بختیار نجمان، متخصص مبارزه با فساد اداره تدارکات ملی به جمهور می گوید که 134 شرکت بدلیل انکه برخلاف قانون تدارکات ملی عمل کرده اند شامل فهرست سیاه اداره تدارکات شده اند و از مجموع آن شرکت ها 3 میلیون دالر ضبط و به خزانه دولت واریز شده است.

بگفته نجمان، در صورتیکه تخلفات شرکت‌ها ادامه یابد، جواز آنها از سوی حکومت لغو و پرونده این شرکت‌ها به نهادهای عدلی و قضایی فرستاده می‌شود.

اقدامات اصلاحی اداره تدارکات ملی در برابر شرکت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که اخیرا انتقادها از اداره تدارکات ملی افزایش یافته است که گویا حلقه ای در ارگ، این اداره در انحصار گرفته و یا هم با پروژه‌های اقتصادی برخورد سلیقه ای می‌شود. در آخرین گزارش فساد در تدارکات ملی گفته شده بود که حکومت شش پروژه بزرگ سرک سازی را بدون بررسی و خلاف قانون تدارکات به شرکت های لبنانی داده که این مساله انتقادهای تندی را بدنبال داشت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرکت های خصوصی
لیست سیاه
نظرات بینندگان:

>>>   شرکت ها آنقدر در دستگاه حکومت نفوذ دارند که خود حکومت ندارد ، دروازه های کمپنی های شخصی راببینید که چی کسلانی رفت و آمد دارند ، مسئولین کمپنی ها حتی کارت دخول به پارلمان وزارت خانه ها وهمه جارا دراختیار دارند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است