این است نمایندگی از جهاد بر حق؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۶/۱۹ کد خبر: 138447 منبع: پرینت

امروز برای جوانیم، قربانیم و خانواده ام از ژرفای قلب گریستم!

شاید با خواندن عنوان بالا متهم به خود خواهی شوم، بدبختانه من یک کابلی هستم یعنی از پدر پدر از همین شهر به تاراج رفته می باشم و رنج و درد جانگداز و وجدانسوز شهروندان اصیل این دیار را نسبت به هر هموطن دیگرم بیشتر احساس می کنم و وقتی می بینم که با داعیه مقدس جهاد و هجرت ملت من و شهدای سر افراز آن ، آنهم در پایتخت کشورم چگونه ظالمانه و جاهلانه تمسخر صورت می گیرد. تمام شکنجه های توانفرسای دژخیمان " خاد " در زندان جهنمی پلچرخی فراموشم می شود و به خود فرو می روم و زار زار می گریم و به آفریدگار خودمی نالم که چرا با این سرنوشت نکتبار خودم و سایر قربانیان تجاوز روس ها و عمال فرومایه داخلی آنان گرفتار شدیم؟!

آیا آن قربانی بزرگ ( معجزه قرن 20 ) یک و نیم میلیون شهید، میلیون ها مهاجر مظلوم و مجاهدان در راه خدا و سرداران رشید اسلام، شایسته همین تمثیل مسخره و آزارنده کوچه و بازاری است ؟! آیا از جهاد برحق مردمم، نمایندگی شایسته صورت گرفت ؟! هرگز !

آیا در زیر سایه نحس پرچم بیگانگان، می زیبد که به ادامه اختلاف نامشروع گذشته بپردازیم و ادعای دروغین آزادی و آزادگی نماییم؟! بالاخره ما چه وقت خواهیم آموخت؟!! لا اله الا انت سبحانک انا کنا ظالمین

محمد موسی فریور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جهاد
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   دشمن اصلی شما روس بیدین نبود- دشمن اصلی شما درقرانکریم آمده که یهودونصارا است - به همین خاطرمستوجب چنین زجری میباشید-

>>>   سيصد سال از دست همين ناموس فروش ها به يك كشور وحشت و دهشت و انتحار تبديل شده

>>>   ما از اين جوان ها حمايت ميكنيم، وقتي دولت .... آماده گرفتن امنيت اين عزا داران نيست بايد همه با اصلحه بيرون بيايند بودن اينها با اصلحه هاي سبك و سنگين در شهر يعني ترس حاميان طالب، اما جاي شرم ايست كه وقتي حكومت قبيله يي گلبدين و پاكستاني هاي تروريست را به عنوان اعضاي حزب آورد، و از زمين به صد ها موتر با (RPG) و از هوا با هليكوپتر هاي جنگي وارد شهر شده مردم را شوكه كردند، نه رسانه ها انتقاد كرد و نه كاربران فيسبوكي يك جهته اما اين را بدانيد، كه هرقدر بكوشيد به شخصيت مسعود و هم رزمانش لطمه وارد كرده نميتوانيد.
زنده باد هم رزمان مسعود رح، عزت كه قهرمان ملي بدست آورد در بين مردم جهان هچكدام از رهبران خاك فروش از شما در سه صد سال تاريخ ننگين تان نتواستيد يك بر صدمش هم بدست بياريد.

>>>   ز شما جوانان که ایستادگی می کنید سپاسگزارم!

وقتی برای ( توپ دنده پاکستانی و تیم پاکستانی آن) تمام شهر را صدای شلیک می گیرد هیچ اشکالی ندارد، و قتی راکتیار را حکومت غنی 9000 هزار اسلحه نو می دهد و وارد کابل می کند آب از آب تکان نمی و کسی حرفی ندارد.
وقتی به خاطر روز مسخره استقلال خیابان ها را روز های متمادی بسته می کنند و مانور قدرت پشتون والی می دهند، کسی حرف ندارد !
همین چند روز گذشته راکتیار به اختیار خودش جاده درالمان را بست است کسی جرات اعتراض ندارد و...

اما فقط برای یک روز مردم ساده دل، مثلن روشنفکر کوتاه نگر از اوضاع این کشور تحت تاثیر تبلیغات، شورای امنیت، ریاست امنیت، دستگاه تبلیغاتی پی پی سی غنی، تلوزیون ها زیر فرمان آنها، جامعه مدنی مزدور حکومتی قرار گرفته هجو نویسی می کنند، آنقدر که همین روز را محکوم می کنند انتحاری هر روزه برادران غنی و کرزی را محکوم نمی کنند !

پس برادرانم: حضور شما که بر خاسته از بی عدالتی شئونیسم قبیله است برای من نیرو و توان مبارزه در جاده های نرم را می دهد...

پیروز باشید.سیه پوش

>>>   در افغانستان قهرمانش همانند نام وپرچم وتاریخ و....
همه جعلی است.

>>>   قومی به نام کابلی وجود ندارد.
یا تاجیک یا پشتون ویا ازبک وهزاره در این کشور وجود دارد .
کابلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

>>>   برای مامعلوم نشد که این کاروان بافیراسلحه خودکار وگرفتن اسلحه سرد بدست شان، وایجاد مزاحمت ووحشت در کابل برای شهادت شهدابود یا جشن تولد شهدا ؟؟؟ چون ما، درزندگیمان تاحال درکشورمان ودرسایرکشورهای جهان اینگونه گرامیداشت شهید ندیده بودیم.
مهاجر

>>>   سرخپوستان امریکا نتوانستند که جلو تمدن امریکا را بگیرند .بیچاره ها قتل عام شدند و امریکا به امریکای امروزی تبدیل شد.
اگر شما در مقابل تمدن و پیشرفت و ترقی مقاومت نکنید،به سرنوشت سرخپوستان امریکایی مواجه خواهید شد و دیگر از فرهنگ صحرا گشتی شما در جهان نه نامی و نه نشانی خواهد ماند.
بعد از خروج قوای شوروی از افغانستان و از بین رفتن دولت داکتر نجیب در کابل و تصرف کابل توسط احمد شاه مسعود،او یک مرتبه به پنجشیر رفت و یک مرد ریش سفید را که خانم اش را با چادری در سر خر سوار کرده بود و در بغل کوه ایخ ایخ گفته روان بود ،نظاره کرد و گفت:
شکر خدا که روس ها برآمدند،ورنه در عوض این راه خر رو،راه موتر رو و سرک جور میشد و در عوض خر ،موتر مبیود و در عوض چادری،روی لچی و در عوض پیراهن تنبان و ریش ،دریشی و ریش تراشی رواج میشد.
بعداً دو رکعت نماز شکرانه خواند و شکر خدا را بجا آورد.

>>>   موسي جان درد دل مليونها مجاهد و مهاجر راه حق را بيان كردي، خداوند از شر فاسد و فاسق و چپاولگر ملت مجاهد را نجات دهد، و خون شهداي ما به هدر نرود، از تو مدد ميخواهيم، ما را توفيق و هدايت نصيب كن.

>>>   فریور صاحب نکند باز شوقی گلبدینی گری سر تان زده ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است