برداشت آزاد از سالروز شهید در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۶/۱۹ کد خبر: 138448 منبع: پرینت


هفته شهید کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هفته شهید
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   شما مردم نجیب افغانستان خود تان قضاوت کنید اگر دولت بدست این نداف ها وبنچر مین ها بیفتاد چی خوهد شد واز این بیسواد ها چی شکوه باشد چرا که مردم جایل را بیغمبر اسلام از انها کنار رفته است افسوس به این مملکت واین نداف ها وسقو ها وموتر شوی ها

>>>   كدام شهيد

>>>   نشستن این اوباش هابه انسان نمی ماند- ضمناْدزدی ها - اختطاف وصدهاجرم دیګر در کابل توسط همین سلاحها صورت میګیرد

>>>   حیف نام پنجشیر و روز شهید.

>>>   ذات شان خراب است!!!!!

>>>   سيصد سال از دست همين ناموس فروش ها به يك كشور وحشت و دهشت و انتحار تبديل شده

>>>   سلام.
یکسال 365 روز است.اکر در هرسال ازروز مرده ها وجنایتکاران تجلیل شود تعداد شان بیشتر از سه صد نفر خواهد شد.تمام روز ها به تجلیل وابسته کانش میگذرد.مانند مسعود ،ربانی،حبیب استالفی ،مزاری ،فهیم، ملاعمر، قدیر.،شهدای تجاوز گر حادثه پغمان، شاه شجاه...........وغیره.
بیائید از تجلیل مرده های جنایتکار بگذریم .درفکر زنده های مظلوم وبار سازی کشور شویم.
کریم کابلی.

>>>   ما از اين جوان ها حمايت ميكنيم، وقتي دولت كثيف آماده گرفتن امنيت اين عزا داران نيست بايد همه با اصلحه بيرون بيايند بودن اينها با اصلحه هاي سبك و سنگين در شهر يعني ترس حاميان طالب، اما جاي شرم ايست كه وقتي حكومت قبيله يي گلبدين و پاكستاني هاي تروريست را به عنوان اعضاي حزب آورد، و از زمين به صد ها موتر با (RPG) و از هوا با هليكوپتر هاي جنگي وارد شهر شده مردم را شوكه كردند، نه رسانه ها انتقاد كرد و نه كاربران فيسبوكي يك جهته اما اين را بدانيد، كه هرقدر بكوشيد به شخصيت مسعود و هم رزمانش لطمه وارد كرده نميتوانيد.
زنده باد هم رزمان مسعود رح، عزت كه قهرمان ملي بدست آورد در بين مردم جهان هچكدام از رهبران خاك فروش از شما در سه صد سال تاريخ ننگين تان نتواستيد يك بر صدمش هم بدست بياريد.

>>>   ز شما جوانان که ایستادگی می کنید سپاسگزارم!

وقتی برای ( توپ دنده پاکستانی و تیم پاکستانی آن) تمام شهر را صدای شلیک می گیرد هیچ اشکالی ندارد، و قتی راکتیار را حکومت غنی 9000 هزار اسلحه نو می دهد و وارد کابل می کند آب از آب تکان نمی و کسی حرفی ندارد.
وقتی به خاطر روز مسخره استقلال خیابان ها را روز های متمادی بسته می کنند و مانور قدرت پشتون والی می دهند، کسی حرف ندارد !
همین چند روز گذشته راکتیار به اختیار خودش جاده درالمان را بست است کسی جرات اعتراض ندارد و...

اما فقط برای یک روز مردم ساده دل، مثلن روشنفکر کوتاه نگر از اوضاع این کشور تحت تاثیر تبلیغات، شورای امنیت، ریاست امنیت، دستگاه تبلیغاتی پی پی سی غنی، تلوزیون ها زیر فرمان آنها، جامعه مدنی مزدور حکومتی قرار گرفته هجو نویسی می کنند، آنقدر که همین روز را محکوم می کنند انتحاری هر روزه برادران غنی و کرزی را محکوم نمی کنند !

پس برادرانم: حضور شما که بر خاسته از بی عدالتی شئونیسم قبیله است برای من نیرو و توان مبارزه در جاده های نرم را می دهد...

پیروز باشید.سیه پوش

>>>   اکثریت همین افراد اعضای ریاست امنیت ملی( شرکت انحصاری پنشیر وردک) هستند

>>>   شهیداحمدشاه مسعود ازاینگونه طرفدار وتجلیلگر بیزار ومتنفراست، اگرایشان زنده بود اینگونه عمل را در هرمناسبت شادی هم درپایتخت کشور میپذیرفت، آیا اینها بازیرپاگذاشتن قانون وایجاد ترس دردل مردم واهالی شهر ازشهید مسعود تجلیل میکند ویا قصدبردن آبروی شهید وایجادنفرت شهیدرا دردل مردم است؟
پناه برخدا هرگز شهدا به این افراد نیازبه تجلیل ندارند، همینکه اینها رفتارشانرا انسانی وقانونمند کنند تجلیل بلکه هزاربارتجلیل است.
خواجه

>>>   چريك هاي نازنين!
نگرانِ بدگويي منفعلان نباشيد.
شما خوب مي دانيد كه
قدرت را قدرت مهار مي كند.
براي تحقق توازن قوا
درس هاي علوم سياسي كه يادتان است.
در دژ زورگويان
تنها ميل تفنگ پاسخ گوست.
يا قانون براي همه
يا بي قانوني براي همه.
تماميت خواهي امتياز شخصي كسي نيست
بايست حقت را به زور بگير.
اينجا جنگ بر سر قدرت است.
توصيه هاي اخلاقي ترفندي بيش نيست
چريك هاي نازنين!
خسته نباشيد.

هارون معترف

>>>   جالب است ! تأييد بي بند و باري توسط قلم بدستان !
گاهي " فرهنگيان " و " نويسندگان" ما هم از كار هاي بازاريِ ولگردان ، تمجيد و حمايت ميكنند و آنها را به ادامهء راهِ نادرستِ شان ، ترغيب مينمايند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است