برخی حد و حدود ابراز احساسات خود را نفهمیدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۶/۶/۲۰ کد خبر: 138504 منبع: پرینت

نباید مردم به نام مراسم های مختلف به تشویش بیافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه 20 سنبله 96 در نشست شورای وزیران درخصوص فیرهای بیجا در سالروز ترور احمدشاه مسعود در پایتخت گفت: برخی افراد حد و حدود ابراز احساسات خود را درک نکردند و این بی اعتنایی به وضعیت شهروندان را نشان می دهد.

رییس اجرایی حکومت بیان کرد: در مراسم هایی که در آینده برگزار می شود باید تدابیری روی دست گرفته شود تا شاهد این موارد نباشیم و مردمی که هر روز شاهد جنگ و حوادث ناگوار هستند به تشویش نیافتند.

گفتنی است که در جریان گشت زنی های مسلحانه هواداران احمدشاه مسعود در سالروز ترور وی 13 تن در کابل زخمی شدند که حال یک نفر از آنان بدلیل اصابت گلوله به شکم وخیم است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
شورای وزیران
نظرات بینندگان:

>>>   به خدا قسم است که این ....عصر زیرنام جوانان دیگر آدم شدنی نیستند. شرم برای تان که هنوز نه خودرا شناختید ونه هم دشمن خویش را. یعنی اینکه زبون وبی وقار هستید. شباهت به یک رقاصه دارد که اطرافش را آدمان مریض وهویت فروش محاصره کرده اند

گرگ زمانه یکایک ازاین گله میبرد
این گله راببین چه آسوده میچرد.

>>>   طا صفوی
این بیچاره ها به اندازه فکر شان مسموم گردیده است که حتی نمیدانند چه کاری بکنند که رسالتی که به مثابه یک جوان وبلاخره یک انسان درپیشگاه مردم خویش دارند ویاهم چه کاری نکنند که روزی توهین وتحقیر تاریخ نشوند.... یعنی اینکه تفکیک خوب وبد ، دوست ودشمن... برای شان دیگر مشکل است وحتی غیر ممکن است.

>>>   مير خطا جمله خطا!! اينها شغالان عصر هستند!! اينها همان وطنفروشانى هستند كه خود به هيج جيزى بابند نيست و هم جيزى ندارد!! اين وطنرا اينها إز خود نميدانند!! نوكران اصلى و به هويت همينها اند!!

>>>   اینها آدم های نفوذی هستند که قصدآ این کارها را میکنند که مجاهدین را آدم های بیسواد و دزد و آدم کش نشان دهند.
هرچند خود من هم یگان وقت بعضی فکر ها در خاطره ام از سال های نود میلادی قرن گذشته باقی مانده است که سبب برآمدن ام از کشور شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است