طرح پیشنهادی جوان ساختن جنرالان کشور (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۶/۶/۲۰ کد خبر: 138513 منبع: پرینت

بدنبال طرح جدید ریاست جمهوری درباره سن تقاعد، نیروهای حمایت قاطع طرح پیشنهادی خود را ارایه کردند.

طرح پيشنهادي نيروهاي "حمايت قاطع" براي اصلاح و جوان ساختن ارتش.

بر اساس اين طرح 50 درصد از كادرهاي نظامي به تقاعد سوق داده مي شوند و 11 درصد ارتش كشور جوان خواهد شد.


جنرالان افغانستان سن تقاعد



فطرت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرالان افغانستان
قانون ذاتیه
سن تقاعد
نظرات بینندگان:

>>>   همگی شان خورد را اصلاح سن میکنند ۵۵ ساله ددصد دالر بخاطر اصلاح سن در وزارت دفاع میدهند

>>>   علت اساسی اینست که امریکایی هااز سیستم درسی ترکها و روسها که درگذشته به اردوی افغانستان ارائه شده و این اردو را با صلابت و غیرقابل نفوذ ساخته است ،خوش شان نمی آید . اگرنه 70 ساله های امریکایی در افغانستان چه میکنند؟
امریکا فقط برای منافع خود و رقابت های منطقوی به نیروی نیاز دارد که دلیلش را نیاورد ولی افسران سابقه بسیار میدانند و حتی امریکایی ها را درس میدهند،چنانچه که نیروی روسی و چینایی اخیرا نسبت به امریکایی ها دارند هم از نگاه تکنالوژی وهم تشکیل ائتلاف منطقوی و بودن افسران شجاع و ماهر در اردوی افغانستان میترسند.
با احترام
امیرمحمد

>>>   نیروهای حمایت قاطع یعنی امریکائی ها و ناتو برای اردوی ملی ما تصمیم می کیرد، که چه کسی تقاعد کند و چه کسی به مقام برسد. نام این اردو را به ناحق ملی گذاشته اند.

>>>   از آقای حکمتیار بخواهید که لست 600 جنرال را ارایه کنند

>>>   5%00 کادر مسلکی به تقاعد سوق خواهد گردید که این چالش بزرگ دربرابر دشمنان خواهد چراکه طبقه جوانان که تازه به صفوف قوای مسلح سوق میگردد اصلاً تجربه ندارد.

>>>   سخنگوی وزارت دفاع ملی طرح جوانسازی اردو را تایید میکند . اما او که به اساس سن از 65 سال بالا است بهرصورت تقاعد میکند .ولی برای دیگران هم توجه ندارد که باشند یا نباشند.
خودش همیشه اظهار میدارد که 51 سال به اردو خدمت کرده و همین کافی است ،اما وای به اردوی که فرزندان جوان و جنرالان با تجربه اش که الی سن 62 رسیده اند ،ازدست میدهد.
وزیری باید بداند که اردوی که بخون دل ساخته شده نباید به از بین بردنش گپ های کسانی را بگویدکه اردو را ازبین میبرند . وزیری باید بداند که چه میگوید ؟
با احترام
امیرمحمد

>>>   وزیری صاحب هم موضوع جوانسازی را تایید میکند او به سن تقاعد رسیده است و به قصه دیگران نیست وپاسپورت انگلستان را هم دارد و از او هیچ فرزندی هم در افغانستان نیست. وای بحال چنین شخصی که فقط بمنافع خود مینگرد.

>>>   یک اقدام خوب و فوق العاده است بخاطر اینکه اردوی ملی جوان میشود همه بیسوادها از اردو دور میشود

>>>   درست است که نیرویهای جوان باید قدرت بگیرد اما ان تجربه را که اردو ضرورت دارد ندارد شاید اردو در ظرف یک سال بکلی از بین برود
بنفشه فراه

>>>   ba taed az aen baradr...علت اساسی اینست که امریکایی هااز سیستم درسی ترکها و روسها که درگذشته به اردوی افغانستان ارائه شده و این اردو را با صلابت و غیرقابل نفوذ ساخته است ،خوش شان نمی آید . اگرنه 70 ساله های امریکایی در افغانستان چه میکنند؟
امریکا فقط برای منافع خود و رقابت های منطقوی به نیروی نیاز دارد که دلیلش را نیاورد ولی افسران سابقه بسیار میدانند و حتی امریکایی ها را درس میدهند،چنانچه که نیروی روسی و چینایی اخیرا نسبت به امریکایی ها دارند هم از نگاه تکنالوژی وهم تشکیل ائتلاف منطقوی و بودن افسران شجاع و ماهر در اردوی افغانستان میترسند.
با احترام

>>>   قوای مسلح کشور همان روز از هم پاشید که ....های جنایت کار به قدرت رسیدند، از هیچکس پنهان نیست که بعد آمدن ....ها اکثراٌ آنانی بر حریکه های قدرت نشستند که از کوه ها سرازیر شده بودند و فکر نمودند که کرسی های بدست آمده حق ....شان است! همه سرگروپها به مقامها رسیدند و معیار به قدرت رسیدن شان هم جهاد بود و بس! آخرین ننگیکه بر پیشانی قوای مسلح افغانستان نقش بست تجارت پشقل بسم الله محمدی بود که ایشان یکی از جنرالان ....و نخبه های ....بودند، حال اگر بخواهید نیروهای مسلح دفاعی و امنیتی کشور را به راستی اصلاح نمائید، معیار بر استخدام کادرهای نظامی را اصل شایسته سالاری نظامی و مسلکی قرار داهید و معیار جهاد بر استقرار نظامیان را از قانون ذاتی افسران دور نمائید
میهن زرغون

>>>   اگر افسران و صاحب منصبان کشور آلمان ازین قانون افغانستان خبر شوند، همه شان فرار نموده و به افغانستان می آیند و پناهندگی میدهند.
زیرا در کشور آلمان سابق سن تقاعد شصت سال بود، بعدآ به شصت و سه سال بالا برده شد و بعدآ به شصت و هفت سال.
حالا آوازه است که سن تقاعد به هفتاد سال بالا برده میشود.
زیرا در قرن گذشته در کشور آلمان، چهار نفر کار میکرد و یک نفر تقاعد میگرفت. فعلآ دونفر کار میکند و یک نفر تقاعد میگیرد. تا سال ۲۰۵۰ یک نفر کار میکند و یک نفر تقاعد میگیرد، یعنی یک نفر باید تا سن هفتاد سالگی کارکند و پنجاه فیصد معاش خویش را به خزانه تقاعد بسپارد ، تا در ایام باقیمانده زندگی اش که از هفتاد سالگی الی صد سالگی، یعنی سی سال میشود، مستحق تقاعد شود و معاش تقاعد اخذ کند.

>>>   برادر این طرح از امریکته است واو این بیشنهاد را کرده واین وطن فروشان نیز قبول کردن انچی که او بخواهد همان میشود

>>>   باتاسف از سقوط حکومت داکتر نجىب به اين طرف دشمن قسم خورده ما درپى ازبين بردن زير بناها وتضعيف حکومت دارى درافغانستا بوده با دستور همين دشمن قوت هاى نظامى ما به کاباړ تبديل ويأ به کشورهاى همسايه انتقال داده شد کادر هاى ورزىده بىکار ورا مهاجرت را ګرفتند به اىن اکتفا نکره ذريعه طالبان دروازه هاى تعلىم وتربىه را به روى فرزندان ما بست ادارات دولتى را ازتعلىم يافته ها تصفيه نمود حال ميخواهدبه کمک پدرکلان هاى خود قوت هاى نظامى ما را ازوجود افرادوطن دوست ووفادار به ميهن تخليه نمايد اشتباه نکنيد نقشه از از دشمن قسم خورده ما است که به وسىيلهاربابا ن شان تطبىق مىشود نه کشور ديګرى

>>>   اکثر این تازه واردان پرورش یافته پاکستان اند.

>>>   از گلبددین پرسان شود تعداد چنرال ها را تو سروی کردی روی دروغ گوی سیاه باشد در هر مصاحبه دروغ می گوئی از خداوند شرم خو نمی کنی از مردم بشرم چرا که مردم هنوز زنده هستند و شما را می بینند همه گپها دروغ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است