تفاوت مجاهدین امروزی با گذشته
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۶/۶/۲۱ کد خبر: 138551 منبع: پرینت

چرا وقتی از جنایتکار صحبت می کنیم هم طرفداران و هم مخالفین رهبران جهادی شروع می کنند به عکس العمل نشان دادن؟

وقتی از جنایتکار صحبت می کنیم از همان عاملان و رهبران خلق و پرچم شروع تا مجاهدین و طالبان و داعش و نیز آنهایی که امروز دست به کشتار افراد ملکی می زنند می باشد. وقتی صحبت از جنایتکار است آشکارا می دانیم که این جنگ های نزدیک به چهار دهه هیچ قهرمانی نداشته است چون رهبران و قهرمانان ما هر کدام به نحوی در تباهی و بربادی و آوارگی مردم این سرزمین نقش داشته اند.

جفای بسیار بزرگ آن است که ما مجاهد شکم گرسنه و پا برهنه را که بخاطر رضای خداوند در برابر روس ایستاد را با معامله گران و دلالان سیاسی در یک صف قرار بدهیم! جفای بسیار بزرگ است که فکر کنیم همه جهاد را همین چند تا تیکه دار جهاد که تمام عمر خود و فرزندان و دیگر نازدانه هایشان در قصرهای تاون و حیات آباد و دبی سپری می شد کرده اند.

بسیار حیف است که مجاهد واقعی پا برهنه و گرسنه را که اگر تفنگی برداشته فقط بخاطر دفاع از مردم و خاک خود برداشته است را با کسانی مقایسه کنیم که از خون همان مجاهد و از برکت همان جهاد صاحب میلیون ها دالر سرمایه در داخل و خارج افغانستان شده اند.

جفای بزرگتر در حق خود ما آن است که جنایات جنگ های داخلی و جنایات طالبان را نادیده بگیریم و از آنهایی که عامل این جنایات بوده اند را منحیث قهرمان و رهبر بشناسیم. از همه مهم تر آنکه ببینید فرزندان و ناز پرورده های رهبران جهادی و رهبران طالب و رهبران خلق و پرچم در کجا هستند و فرزندان سربازان و مجاهدینی که در جبهات می جنگیدند کجا هستند. آنهایی که فقط دستور گرفتند و آنهایی که فقط دستور دادند.

مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجاهدین
خلق
پرچم
قهرمانان
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   کجا هستند آن قهرمانان کابل شاهان که در مقابل حمله اعراب میجنگیدند و از شهر کابل دفاع میکردند؟
ما از دولت افغانستان و کشور هند خواهش میکنیم که دیوار های بالاحصار را که بخاطر دفاع از حمله اعراب به سرزمین مقدس آشوکا کابل شاهان اعمار شده بود،دوباره اعمار کنند و مسلمانان را از میانمار گرفته تا مسلمانان هند و پاکستان و افغانستان و ایران ،دوباره به شبه جزیره عربستان،جایی که این دین بنیان آمده است،روانه کنند و سرزمین پاک آشوکا و سرزمین پاک ساسانیان را ار شر آنها نجات دهید.
جلندر سنگه از جوی شیر کابل.
محل عبادت گاه سابق اهل هنوز آشوکایی.

>>>   مصدق عزیز مجاهدکه خداوند در قران به ایشان قسم یادکرده اینها نیست این بیخردان سر به جیب هستند

>>>   تمام هم وغم ودرد ورنج وآوارگی وفقر ومریضی وگرمی وسردی ومردن وبیوه شدن ویتیم شدن ومصیبت ها وگرسنگی ها را درطول انقلاب مردم عادی تحمل کرده اند، جای ضربه های سنگین شلاقهای طالبان هنوز بربازوان کوفته مردم نمایان است، قهرمان واقعی همین مردمانی است که به امید فردای بهتر این همه مشکلات راتحمل کردند، به قول حضرت علی کرم الله وجهه: امروز همان فردائی است که دیروز درانتظارش بودی.
رهبران تنها دستور دادند که مردم جانش رابخطر بیندازد ودیگران رابکشند، مردم راتشویق میکردند که جهاد ثواب دارد، همه این ثواب را قبول داشتند ودارند، سوال این است که اگر اینهمه ثواب داشت چراخود رهبران هرگزجان شان را به خطر نمی انداخت؟ مگرخون آنها رگین ترازافراد عادیست؟ مگر درخط مقدم قرارنگرفتن رهبران مخالف سیره حضرت پیامبراسلام نیست؟ مگرجهاد تنها برمردم عادی واجب است؟
استعمال لفظ رهبران جهادی به اعتبار گذشته ومجاز است نه حقیقت، زیرا دیگر جهاد ومجاهدت وثواب جهاد ازآنها بخاطر جنگهای داخلی وقتل وخونریزی هموطنان شان سلب شد، یعنی این رهبران دستاورد جهاد شانرانتوانستند حفظ کنند، زیرا اعمالی انجام دادند که تمام افتخارات جهاد شان نابود وبه بادفنارفت. مانند اینکه کسی باوضو به نماز بایستد وقتی به رکعت آخر برسد باخارج کردن باد شکم از زیرخود وضویش راباطل نماید که درنتیجه تمام نماز حاضرش را باطل کرد.
عبدالستار

>>>   بسیار بجا فرمودی مصدق صاحب

>>>   سلام.
مجاهدین گذشته در راه خدا جهاد میکردند،وقتیکه جهاد به پا یان رسید به خانه های خود نشستند ویا به امورات مربوطه قبلی مصروف شدند.
مجاهدین فعلی در راه در یافت بلند منزلها غصب زمین ها تجاوز به نا موس مردم،چور وچپاول دارائی های مردم.قرار داد های مشروع ونا مشروع،وصد ها جنایات دیگر اقدام ومصروف گردیدند .بکلی از خدا غافل و خداوند را فرا موش کردند. مانند،ربانی ،اسمعیل خان گلب الدین ،مسعود ،فهیم ،سیاف، قانونی، عبدالاه برادران مسعود،عطای جنایتکار والی بلخ. وسائر جنایتکاران شورای خبیث نظار. تمام سرکرده های حزب وحدت.وغیره.........
مولود باشنده کابل.

>>>   دو جنایت کار اصلی کرزی و احمدزی اند. این دو تمام فرصت ها و امکانات را نه به خاطر باز سازی و التیام زخم های این ملت بلکه به خاطر اهداف بیدا و پنهان خود به کار بردند. هر جنایت کاری که جنایت میکند و مفسدی که دست به فساد میزند بسترش را این دو آماده کرده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است