دولتی: میراث دار کمیسیون انتخاباتی بودیم که فلج بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۱    ۱۳۹۶/۶/۲۱ کد خبر: 138563 منبع: پرینت

در شرایطی کار کمیسیون انتخابات را آغاز کرده بودیم که نه تنها اعتماد مردم برداشته شده بود بلکه از لحاظ مالی هم درشرایط دشواری قرار داشتیم اما با همه این مشکلات ما کار را آغاز کردیم.


به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، معاذالله دولتی عضو کمیسیون انتخابات در برنامه «محور» در خصوص اعتراضاتی که بنابر بی تجربه بودن کمیشنران انتخابات می شود اظهار کرد: متاسفانه ما میراث دار کمیسیونی بودیم که در یک حالت فلج قرار داشت، بعد از انتخابات 2014 بنابر هر دلیلی که برای همه روشن است، حمایت از هم از حکومت و هم از جامعه جهانی و هم از مردم نسبت به این کمیسیون برداشته شده بود و ما در شرایطی کار را آغاز کرده بودیم که نه تنها اعتماد مردم برداشته شده بود بلکه از لحاظ مالی هم درشرایط دشواری قرار داشتیم اما با همه این مشکلات ما کار را آغاز کردیم.

وی افزود: در رابطه با اینکه می گویند کمیشنران جدید تجربه کار ندارند، دلیل این است که انتخابات یک تجربه جدید در افغانستان است. پس طبیعی است که تمام کسانی که می خواهند در اینجا کار کنند جدید هستند. تمام کمیشنران در گذشته به شمول روسای کمیسیون هیچ کدام از آنها تجربه کار انتخاباتی نداشته اند، اما فهم و دانش مدیریت انتخابات را داشته اند. خوب کارکردن یا خراب کار کردن آنها مساله ای جداگانه است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   معاذ الله دولتی کمیشنر کمیسیون انتخابات نماداز شخصیت عالی کرکتر محبوب و انتخاب بجا برایشان موفقیت ارزو دارم واقعا شایسته این پست اند
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است