مرد مسیحی افغانستانی در برلین مورد حمله قرار گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۶/۲۲ کد خبر: 138596 منبع: پرینت

یک مرد افغانستانی در شهر برلین پایتخت آلمان به دلیل پوشیدن گردنبند صلیب مورد حمله دو مرد دیگر قرار گرفت. هدف این حمله ظاهرا انگیزه ضد مسیحیت بوده است.

پولیس برلین خبر داده است که این مرد افغانستانی شام دوشنبه در نزدیکی ایستگاه قطار (نوی کُلن) بوده است که مورد حمله دو مرد دیگر قرار می ‌گیرد. این مرد 23 ساله افغانستانی گفته است که دو مرد جوان به او نزدیک شده و با اشاره به گردنبند صلیب ‌دار او پرسیده اند که چرا مسیحی شده است.

وی شرح داده است که سپس یکی از این دو جوان که ظاهرا مسلمان بوده اند، دست ‌می‌اندازد و گردنبند او را از گردن‌ اش بیرون می کشد. علاوه بر این وی چند مشت به صورت این مرد افغانستانی می ‌زند.

این مرد افغانستانی افزوده است که در این جریان مهاجم دوم او را محکم گرفته بود. در نتیجه این حمله دو زخم ناشی از بریدگی در بدن این مرد افغانستانی ایجاد شده است بعد از آن هر دو فرد مهاجم فرار کرده اند. در این گزارش نیامده است که آیا این دو مرد مهاجم افغانستانی بوده اند یا خیر.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغان
مسیحیت
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   این هزاره های بد بخت برای خود کیس قبول شدن مهاجرت جور میکنند میګن که باش دل صلیبی ها سرش بسوزد که اورا در آلمان قبول کند

>>>   همین برای پذیرفته شدنش کافیست
خوب است تا دیگران مسیحی بودائی ...ودیگر راه ها بروند تا جنت تنها وتنها برای ما بلاقی بماند و آزادانه درکنج وکنار جنت چکر بزنیم و همه شیروعسل ومیوه را تنها بخوریم و حورها هم همه از ما باشند

>>>   کاش میکشتند این مسیحی مرتد را...

>>>   خوبش کردند

>>>   بنازم این شیر مردان را که دشمن دین وانسانیت را جزا دادند

>>>   اگر زمینه برای شان مساعد میبود باید هر دو گوش آن را نیز میبریدن چون این گونه اشخاص مصلتی و موفق شناس ه هستنند و قتیکه بدین مقدس اسلام آبائی خود وفادار نماند 100% یقین داریم که بدین مسحیت و کتاب مقدس انجیل که از طرف رب العالمین به حضرت عیسی علیه سلام فرستاده شده هم وفادار نخواهد ماند این ها از از همان مرتد های هسنتتد که به هیجادیان سماوی پابندی ندارند.

>>>   حتمن از افغانستان بوده ،دیگران درین کشور ها به دین و مذهب کاری ندارند ، اینجا ها اول از انسانیت و بعدش دین هر کس مال خودش و نزد خدا هر کس از دین خودش و خدای خودش جواب گو است ،کاری به کاری دیگری ممنوع است ، اما در کشور های جهان سوم دین موضوع حساس و فکر میشه جواب احمد رو از محمود می گیرد ، اما اینجا ها هر کس جوابگوی خودشه ، کاری کسی به کسی دیگه ربطی ندارد .

>>>   خوبش کردند باید با اسلحه در مغزش فیر میکردند مزدور بیدین را
عبدالکریم استانکزی

>>>   این نتیجه کارهای .... جاهل هستند که هرکسی وناکسی یک دلار بیشش انداخت بنام دین واسلام دنبالش راه می افتد وخودشان را در میان انسانها ومسلمان انتحار میکنند هم خودش را مردار وهم مسلمانان را قتل عام میگنند!مردم مسلمان از شر این منافقان ناچار راهی دیار غربت میشوند وآنجا بخاطر جای امن از ین مسلمان نمای منافق بیزاری بجویند ودین دیگری را انتخاب کند،
حقجو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است