اعلامیه وزارت خارجه درباره کوریای شمالی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۶/۶/۲۲ کد خبر: 138601 منبع: پرینت

اعلامیه مطبوعاتی وزارت خارجه در پیوند با قطعنامه شماره 2375 شورای امنیت ملل متحد درباره کوریای شمالی به شرح زیر می باشد.

کابل-جمهوری اسلامی افغانستان از قطعنامه شماره2375 مورخ 11 سپتامبر 2017 شورای امنیت ملل متحد درباره کوریای شمالی اعلام حمایت نموده و اظهار امیدواری می دارد که قطعنامه یاد شده منتج به توقف گام هایی که کوریای شمالی در تناقض با همه قطعنامه های قبلی شورای امنیت ملل متحد درباره ممنوعیت تکثیر سلاح های هسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی برداشته است، گردد.

جمهوری اسلامی افغانستان بار دیگر تاکید می ورزد که تکثیر سلاح های هسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی؛ صلح و امنیت بین الملل را با خطرات جدی روبرو می سازد و باید از آن جدا خودداری شود.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وازت خارجه
کوریای شمالی
سلاح هسته ای
نظرات بینندگان:

>>>   هههههههه همی تو وزیر خارجۀ حکومت دوسرۀ وحدت ملی سر پیاز، تو کون پیاز، تو چکاره که در رابطۀ کشور اعلامیۀ ما حق صادر میکنی که آن کشور سر بادارت خبر نیست! یک کمی بشرم، در کشور خودت حتی همسایۀ در به دیوارت حرفت را نمیشنو تو میروی قطع نامه را به سطح بین المللی صادر میکنی! آنجا افغانستان نیست، آنجا حزب کمونست سر اقتدار است که بادارت را وارخطا ساخته باز تو کی استی؟ خود را خیله نساز و پایکت را برایر گلیمت دراز کن.
م ز

>>>   همسایه هایت بیشتر از کوریای شمالی درین بخش مصروف هستند

>>>   تا حال ايالات متحده امريکا تنها دولت ايست که از بم اتومى وکلاه هاى زهرآميز ذره اى سنگشکن استفاده کرده است
ايالات متحده امريکا هیروشیما و ناگازاکی را بمباران اتمی کردند

>>>   آیا امکانات این وجود ندارد که یک دفتر طالبان در کوریای شمالی ایجاد شود،تا مذاکرات صلح بین دولت افغانستان و گروپ طالبان در آنجا برگزار شود؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است