حضور طالبان در کابل و بی تفاوتی گارنیزون(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۰    ۱۳۹۶/۶/۲۲ کد خبر: 138615 منبع: پرینت

گارنیزیون کابل و نیروهای امنیتی بی تفاوت نسبت به حضور طالبان در تظاهرات کابل.

صبح روز سه شنبه 21 سنبله 96 شماری از باشندگان ولسوالی قره باغ ولایت کابل بدلیل توهین نیروهای امریکایی به مقدسات دینی و کشتار مسلمانان در میانمار توسط بودایی دست به تظاهرات زده و برای ساعتی شاهراه کابل_شمال را بروی ترافیک مسدود کردند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی در جنگ با طالبان بسر می برند اما در این تظاهرات طالبان بصورت علنی پرچم خود را به اهتزاز در آورده اند.


قره باغ کابل تظاهرات طالبان

قره باغ کابل تظاهرات طالبان



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات کابل
قره باغ
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   به نویسینده خبر یا مطلب مذکور
برایت مایه شرم هست اگر بنام شرم کدام چیزی داشته باشی. آن عمل ناشایسته امریکاییهارا ملعون را نفرین نفرستادی ولی میگی که وجود طالبان

>>>   آنها بی خوف هستند چونکه هیچ خطری آنها را تهدید نمیکند

>>>   وقتی شورای ....نظار با توپ وتفنک با امکانات دولتی با اشتراک کار مندان امنیت وپولیس ناملی دست به اشوب میزنند ومردم بی چاره رابه رګبار بسته وزخمی میکنند این اقایان انرا جوانان نسل سوم مقاومت تشویق وترغیب مکنند وانرا حق قانونی وشهروندی میدانند این اوباشان بالباسها متروک ولومپنګری به مردم مستعضف کابل تاختند وحادثه افریدند بدتر از طالب وداعش بوده بابیرق متفاوت یکبار دیګر نشان دادندکه اهل حکومت نه بوده دوذد ورهزن است ولی کسایکی از دین خود از وجب وجب خاک خود دفاع میکنند انرا مهر طالب میزنند طالبان در حقیقت شمال کابل ساحه نفوذ دوذدان را فتح کردن انشا الله به زودی دوذدان حرفوی به کابل وسایر نقاط متواری خواهد شد بنازم به مردم شمال که با فرهنګ عالی بدون خشونت بیرق ازادی خواهی را در قلب ناتو به اهتزاز اورد
ضید دوذان

>>>   يك واقعيت عيني
اگر ملا است ويا عامي به گونه از طالب وداعيش كه از كافر بدتر عمل ميكنند دهان به شكوه باز نمي نمايند واكنون از مسلمانان ميانمار كه انهم عليه نظام قيام مسلحانه نمودبودنذ پشتيباني ميكند

>>>   آقا شجاع فياضي
بلی.!
اینها آن روز کجا هستند که در مسجد ها داخل خود کابل مسلمانان و مردم بی دفاع و بیگناه را از بین می برند و هزاران خانواده را به عزیزان شان می نشانند و داغدار می نمایند.!
آیا اینها مسلمان نیستند؟؟
روزی که داعشیان و طالبان مردم مارا بی رحمانه از بین می برند اینها کجایند؟؟!

>>>   Hazara
کلی تان لوده هستید شما اگر غیرت داشتید اول وطن خودت جور میکدین ، در مدت این همه سال ها که در افغانستان جنگ است آیا از دیگر کشور های اسلامی داوطلب شده بری جهاد کدن علیه دشمنان مردم افغانستان؟ کوسش بورین کلی تان نادان هستید ....

>>>   اما یک چیز روشن است. مانند همیشه مردم بینوای مسلمان میانمار به عنوان گوشت دم توپ قربانی خواهند شد و دو کشور خرپول عربستان و قطر هزینه های میلیارد ی جهاد را خواهند پردخت و دو کشور پیمانکار ترکیه و پاکستان کیسه خود را پر خواهند کرد و جوانان چند کشور بی عقل (پیشاپیش همه ملک خداداد) گوشت دم توپ خواهند شد.
در این میان حلقاتی تلاش دارند، جوانان شمال افغانستان را هم به جهاد میانمار تشویق کنند تا راه پیشروی داعش و طالب در شمال صاف شود

>>>   تحلیل کوتاه ، از آقای آریانفر پیرامون میانمار . جهاد عمو سام در برابر رهبران بودایی چین!
امریکا در دهه هشتاد سده بیستم میلادی بسیار ماهرانه و زیرکانه توانست با هزینه شیوخ عرب هیولای وهابیسم و اخوانیسم را با شعار اعلای کلمه الله و برافراشتن درفش سبز اسلام بر فراز کاخ کرملن به جان شوروی بیندازد و یک دهه آن غول عظیم را در دره های پیچ در پیچ و دور از تمدن افغانستان سرگردان سازد و از پا درآورد.
اکنون نوبت چین است که راه آن از طریق میانمار به اقیانوس هند بسته سد شود و جلو دستیابی آن به گنجینه های نفت و گاز میانمار گرفته شود. از قدیم ها گفته اند که سگ را بزن که صاحبش بترسد.عمو سام در گام نخست میانمار را هدف قرار داده است تا چین را بترساند.
در این میان روسیه و هند هم چندان بدشان نمی آید که چین در میانمار درگیر نیرد با جهادیون گردد.
اما نخستین واکنش بودایی ها در برابر ترفند جهاد بسیار خشن و سخت بود. چنین بر می آید که چین با کسی سر شوخی ندارد. مسلما چنین فیصله کرده اند که پیش از آغاز تمام عیار جهاد، بستر آن را بخشکانند. این است که مسلمانان میانمار را وادار به ترک میانمار کرده اند. اما احتمال ادامه جهاد از خاک بنگله دیش در برابر میانمار بسیار بالا است. بنگله دیش یک کشور نادار است. اما پتنسایل عظیم جهادی دارد و با سرازیر شدن سیل دالرهای باد آورده نفتی سعودی بسیار زود رام می شود. روشن است می توان بخشی از داعشیون و النصره و احرار شام را هم از سوریه به این جا آورد. از قرار معلوم هزاران جنگجوی پشتون نوار مرزی پاکستانی و افغانستانی که اکنون در سوریه می جنگند، هم بالقوه می توانند از طریق ترکیه به بنگله دیش آورده شوند.
اکنون در سرتاسر جهان اسلام آوای جهاد در برابر کفار بودایی شنیده می شود. دیده شود چین در برابر دامی که عمو سام بر سر راهش به سوی اقیانوس هند پهن کرده است، چه گام هایی خواهد برداشت.
اما یک چیز روشن است. مانند همیشه مردم بینوای مسلمان میانمار به عنوان گوشت دم توپ قربانی خواهند شد و دو کشور خرپول عربستان و قطر هزینه های میلیارد ی جهاد را خواهند پردخت و دو کشور پیمانکار ترکیه و پاکستان کیسه خود را پر خواهند کرد و جوانان چند کشور بی عقل (پیشاپیش همه ملک خداداد) گوشت دم توپ خواهند شد.
در این میان حلقاتی تلاش دارند، جوانان شمال افغانستان را هم به جهاد میانمار تشویق کنند تا راه پیشروی داعش و طالب در شمال صاف شود

>>>   من هم با مردم میانمار همدردی میکنم کار طالب در میرزا اولنگ کمتر از فاجعه میانمار نبود یکیشان صدا بلند نکرد

>>>   در تظاهرات مردم قره باغ کسانی که پرچم سفید رنگ همگون با پرچم طالبان را با خود حمل میکردند باید مورد شناسایی قرار گیرند و در صورتیکه هدف شان از موجودیت گروه تروستان طالبان و پرچم انها بوده باشد باید شدیدا منحیث خاینین ملی مرد مجازات قرار داده شوند .

>>>   امریکا ازی گپ ها وقت خبر داره.
آنها میدانند که مردم افغانستان مسلمان اند و کافر را هیچ نمیخواهند و لو که در هنگام جهاد آنها در مقابل روس ها ،مانند انصار به مجاهدین کمک کردند.
حتی خود محمد در هنگام جهاد برضد قریش از انصار کمک گرفت،اما امت او انصار را تا داخل هسپانیه تعقیب کرده و نیم اش را کشت و نیم دیگرش را مسلمان کرد و نیم دیگرش را فراری کرد.
هنگامی که سربازان امریکایی در زمان جورج بوش در سرک های کابل جشن میلاد مسیح را تجلیل میکردند،خود سربازان افغانی در لباس طالبان به آنها حمله کردند.
امریکایی ها فهمیدند که افغانها غیر از خود شان،دیگر هیچ ملت و مذهب و دین و طایفه دیگر را نمیخواهند.
از همان زمان تا بحال برایشان پول و سلاح میدهند و میگویند که تا جان در تن دارید،به کله یکدیگر بزنید.

>>>   این جا وزیرستان زادگاه طالبان نیست
بلکه شهرستان قره باغ در دل شمالی، متصل به مرکز مقاومت علیه طالبان است.
وقتی کار سیاسی، سیاست مدار های یک حوزه بخاطر حفظ و گسترش سرمایه هایی باشد که با آرمان فروشی و فساد مالی بدست آورده اند، برای دشمن ایجاد بستر امن در خانه ی آنها کار‌ مشکلی نخواهد بود‌.
قره باغ جایی است که بخاطر سرنگونی طالبانی خون هزاران جوان پاک منش شمالی آنجا ریخته شده اما امروز بخاطر مدیریت ناسالم جمعیت اسلامی، تیم سیاسی پنجشیر و شمالی، طالبان توانایی برافراشتن پرچم خود در دل شمالی، پیدا کرده اند.
رهبران و نظامیان سیاسی دیروز حوزه مقاومت، امروز با توصل به فساد و ارمان فروشی در جمع سرمایه داران قرار گرفته اند و اخلاق و منش سرمایه دارانه یافته اند. بخشی از سرمایه های خودرا به خارج انتقال داده که در زمان وخیم شدن اوضاع فرار کنند. بنا نه نگران سقوط نظام اند و نه اراده ای برای کار سیاسی دارند. حتی کار سیاسی را حالا برای حفط و گسترش سرمایه های خود انجام میدهند.
نسل نو مقاومت باید آمادگی خودرا برای مبارزه در برابر طالب و داعش داشته باشد.

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies

Gisteren om 20:23 ·
آنچه قابل پرسش است :

در پرچم طالبان کلمه توحید نوشته شده است اما از نام و زیر این پرچم :
قتل عام صورت میگیرد.
تعصب و تصفیه قومی صورت میگیرد.
زن ستیزی صورت میگیرد.
مکاتب به آتش کشیده میشوند.
بیچاره ترین ها به جرم بودن در فهرست دولتی ها گردن زده میشوند.
بمب گذاری های شهری که در آن صد ها تن جان میدهند صورت میگیرد.
بیرق ملی افغانستان به آتش کشیده میشود.
میراث تاریخی و تاریخ افغانستان با باروت منفجر میشود.
با تمام نماد های مدرنیزم ستیزه میشود.
کثرت گرایی تکذیب و رد میشود.
تلاشی های ناگهانی طالبان جوانان را به جرم تعلق به یک بخش افغانستان سر می برند.
با دشمنان تاریخی افغانستان معامله علنی صورت میگیرد.
طرح ها و پروژه های عام المنفعه تخریب میشوند.
پول رسمی افغانستان یعنی افغانی ناچل اعلان شده و بجای آن کلدار چلش می یابد.
مبارزه برای تغییر موقعیت پایتخت افغانستان از کابل به جای دیگر صورت میگیرد.
قوانین ترافیک افغانستان را از دست راست به چپ تغییر میدهند.
در کشتار بزرگان اقوام و ملیت های چهار گوشه افغانستان دست دارند.
............ این فهرست دراز است. اما این شورا های جاهل و غافل چرا دست به تظاهرات نمیزنند. همان ستون پنجم که شما دنبال اش استید همین هایی اند که غیر مستقیم به نفع طالب یا تبلیغ میکنند یا تظاهرات. اگر میخواهید مملکت آسوده و صفا باشد اقلیم و محله ای خود را از وجود طالب و دیگر جراثیم پاک نگهدارید.

>>>   علت عمده رشد طالبان و گسترش جنگ در شمال کشور، جلوگیری از رشد و پیشرفت اقوام غیرپشتون است، تا تعادل در زندان ها و تعادل در بمباران ها برقرار شود!

>>>   دولت افغانستان از دولت میانمار یادبگیرد که اگر کسی درمقابل دولت رسمی کشور دهن کجی کرده وقیام مسلحانه انجام دهد، کوتاه نیامده وبه دهن شان میزند، مسلمانان اقلیت میانمار گروه شورشی مسلحی تشکیل داده ومیخواهند آن کشور را به آشوب بکشاند، درحالیکه هیچ کشوری چنین اجازه ای نمیدهد، خواه این اقلیت، مسلمان تروریست باشد یاغیرمسلمان.
اماکشورافغانستان که درمقابل شورشیان وتروریستان شان جدی وقدرتمند برخوردنمیکند نتیجه اش را می بینید.
مجیب الله

>>>   کشور میانمار دارای 47 میلیون نفر جمعیت هست که 75 فی صد جمعیت شان را بودائی و باقی جمعیت شان را مسیحی ومسلمان و... تشکیل میدهد. ازمجموع این جمعیت، هفت میلیون مسلمان وجود دارد که باتشکیل گروه مسلح میخواهد برتمام بودائیها وغیره حکومت کنند، درحالیکه راه مبارزه سیاسی برای شان باز است. بدون تردید دست افراط گرایان وتروریستان مسلمان مانند القاعده وداعش درکاراست تا کشورهای شرق وجنوب شرق آسیارا نا امن کنند، لازم به ذکراست که آئین بودائی درجهان یکی ازبزرگترین آئین ها می باشد، اکثرکشورهای همجوارمیانمار مانند تایلند، ویتنام، چین، جاپان، کره، مغولستان واندونزی، مالزی، سنگاپور و... دارای جمعیت فراوان ازاین دین می باشد. دربسیاری ازین کشورها ازجمله اندونزی که اکرجمعیت شان مسلمان می باشد، یکروز به عنوان جشن بودیسم تعطیل رسمی می باشد. امیدوارم محصلین نخست ازوضعیت وشرایط آن کشور مطالعه وکسب اطلاعات کنند بعد اعتراض. اعتراض دانشجویان نیز باید متناسب باشٲن شان یعنی باقلم ونوشتن باشد. نه تجمع وشعار. جاغوری

>>>   اگر از حق نگذریم ، همه این ها از یک کاسه آب می خورند ، مجاهد، طالب ، داعش و دیگران کفت و زهر مار ، همه در جیب دولت سهیم اند ، فرقی ندارد .این بازیگران سیاسی از ابتدا تا انتها زمانی پشت پرده و گاهی جلوی پرده سیاست به رقص و پایکوبی مشغول بوده اند ، شکی درش نیست ، و این که جناب طالب با پرچم خودش ، دیگری با پرچم جهادی خودش یعنی ما همه بازیگران همین تخته شطرنج ایم، کسی به کسی مربوط نیست این مایم دیگه .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است