اگر حل مسالمت آمیز جواب ندهد منتظر انقلاب باشید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۶/۶/۲۲ کد خبر: 138616 منبع: پرینت

کسانیکه دزد و اوباش را مجاهد می گویند به اسلام خیانت می کنند.

به نقل از ژواندون، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در دیدار با برخی نمایندگان اتحادیه معلولین در منزل اش درخصوص وضعیت امنیتی و سیاسی کشور گفته است که جهاد وسیله نجات مظلومان و برچیدن گلیم ظلم است نه وسیله ای که بحیث اغراض شوم بکار رود.

وی دزد و اوباش خطاب کردن مجاهدین را خیانت خواند و اظهار کرد: تداوم نبرد و تصفیه قومی مانع تامین امنیت است و برای حل بحران جاری تفاهم مسالمت آمیز و برگزاری انتخابات شفاف دو اصل مهم است.

رهبر حزب اسلامی سهم گرفتن معلولین در پروسه صلح را ستایش کرده و گفته است که نبرد حتما نقطه پایان دارد و اگر حل مسالمت آمیز نباشد باید منتظر انقلاب باشیم ؛ درجریان انقلاب ها همواره صاحبان قصرها متضرر شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
جهاد
نظرات بینندگان:

>>>   درست فرمودند رهبر فقید!

>>>   hwar Dass gedeeld.
اين مرد به شكل .....خطرناك است. نبايد جلو مبارزه عليه گلبدين بدست حريف همطراز ش (جمعيت) داده شود. اينها فضا مبارزه عليه عصبيت ديني، تباري و مذهبي را به نفع أهداف همگون خودشان مصادره ميكنند.
مبارزه عليه گلبدين در ضمن مبارزه عليه اخوانيزم ، فاشيزم تباري (پشتوني، تاجيكي و هزارگي) ، تعصب ديني و مذهبي است. جنگ زرگري جمعيت و حزب اسلامي ، جنگ درون خانوادگي دو برادر اخواني و تبارنفرتي است.
خط مبارزه عليه گلبدين و حزب به شدت متمركز و مستعد پياده كردن استبداد ديني او ناگذير با مبارزه به خاطر ديموكراسي ، گسترش ازادي هاي فردي، سيكولاريزم ، مبارزه عليه فساد و عليه استبداد ديني -مذهبي ، عليه فاشيزم (تبارنفرتي) و بدويت است.
خط مبارزه تان عليه گلبدين از جمعيت جدا كنيد، خط مبارزه تان عليه جمعيت را از گلبدين جدا كنيد. تمام پس مانده هاي دوران سگ جنگي هاي كابل ، تمام احزاب و تنظيم هاي جهادي-تباري به شمول شيعه و سني، طالب و داعش در اصل باهم برادرند .

>>>   حکمتیار صاحب در سال های 71 الی 74 پوسته های کوه زنبورک رابه معلولین داده بود تا نتوانند فرار کنند وهمانطور هم شد

>>>   نمیدانم که گلبیدین حکمتیار از کدام انقلاب حرف میزند انقلاب برای مدغم کردن افغانستان به پاکستان و صوبه سر حد پینجم پاکستان که ازقبل ارزوی دیرینه حکمتیار است و خود گفته بود که اگر من بسر قدرت در افغانستان برسم سرحد به پاکستان را از بین میبرم .

>>>   آیا جهاد برای مردمان دیگر فرض بود که کشته شوند،برای تو نبود؟
چند مرمی خوردی؟چند جایت زخمی است؟چند اولاد ات در جهاد کشته و یا زخمی شد؟
مردم را لوده گیر کردید و ده دم توپ و تفنگ دادید و خودتان در قصر نشسته عیش و نوش میکنید.
من بجای معلولین میبودم در رویت تف میکردم که بخاطر قدرت و عیش و نوش آنها را کشته و زخمی و آواره و دربدر کردی.
خوب شد که چهره شما را مردمان آسیای میانه شناخت و در جهاد شما ....کردند.

>>>   من نمیدانم چه دردی از شورای نظار بشما رسیده است که درمان نمیشود. شورای نظار را بیشتر پاکستان پرستان اجنبی پرست بد میگویند چون تشکیلش در داخل افغانستان بود و یکی از اهدافش بیرون کشیدن تسلط پاکستانی از جریانات کشور و همان بود که اولین ضربه را پاکستان توسط حزب اسلامی بر انها وارد نمود و شما که ماشالله چیز فهم هستید باید بدانید وقتی دولت کمونستان خاین و وطنفروش و بی هویت سقوط کرد شورای نظار نیز منحل شد. امیدوار کمی بر معلومات شما افزوده باشم. و بهتر کمی در باره شورای نظار مطالعه کنید و مانند هموطنان کم مطالعه ما نباشید که هرچه امد بر شورای نظار میتازند

>>>   راکتیار باز چه جفنگ گفته اصلن مهم نیست.

>>>   مردم افغانستان دچار یک دور باطل وبی نتیجه شده اند، ازروز اول استقلال این کشور بنایش برتبعیض وبی عدالتی گذاشته شده تادوران خلق وپرچم وبعدازآن مجاهدین، سپس طالبان وامروز هم ترکیبی ازهمه، ملت افغانستان ازاول برای بهبود وضعیت به جریان بعدی پناه بردند یکی پس ازدیگری هیچکدام نتوانستند خواست مردم را برآورده سازند، تا اینکه مردم مجبورشوند بازهم به حکمتیار پناه آورند، واقعا این مردم بی پناه است، حتی اسلام پناه شان ندادند، بزرگترین قدرت دنیا یعنی آمریکا وناتو هم نتوانست پناه شان دهند.
جویا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است