افغانستان در صدر کشورهای غیرمهمان نواز دنیا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۶/۶/۲۳ کد خبر: 138679 منبع: پرینت

افغانستان، کوریای شمالی، سومالیا، سوریه و ترکمنستان در صدر فهرست کشورهای "غیرمهمان‌نواز" قرار گرفته اند.

به نقل از سایت اینترنتی Passport Index افغانستان، کوریای شمالی، سومالیا، سوریه و ترکمنستان کشورهایی هستند که توافقنامه ورود بدون ویزا ندارند.

کشور افریقایی انگولا در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد که تنها سیاحین کشور نامیبیا می‌توانند بدون ویزا وارد این کشور شوند.

جایگاه سوم این فهرست را کشورهای بوتان، گینه استوایی، اریتره، عراق و لیبی از آن خود کرده اند، این کشورها تنها به شهروندان سه کشور اجازه ورود بدون ویزا می‌دهند.

کشور روسیه که به شهروندان 42 کشور اجازه می‌دهد بدون داشتن ویزا وارد این کشور شوند، در جایگاه 83 این فهرست قرار گرفته است. در این رتبه‌بندی 198 کشور دنیا در نظر گرفته شده است.

قبل از این فهرست مهمان‌نوازترین کشورهای دنیا توسط سایت Passport Index نشر شده بود؛ جزایر کومور، ساحل عاج، جمهوری گینه بیسایو، ماداگاسکار و مالدیو از جمله کشورهایی اند که هیچ محدویت برای ورود سیاحین خارجی به خاک شان ندارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
مهمان نوازی
نظرات بینندگان:

>>>   هرکس بدون ویزا میخواهد داخل افغانستان شود،از راه پاکستان داخل شود که هیچ سرحد ندارد و مثل قبر ملا نصر الدین باز است و مردم همراه موتر و موتر سایکل و انتحاری و راکت انداز و کلاشینکوف و توپ و دیگر مهمات داخل افغانستان میشود و سرحد کاملاً باز است. زیرا: پشتنو لر و بر یو دی او مونژ دا سرحد په رسمیت نه پیزنو.

>>>   نام این کشور باید دوباره تغییر کند و نام ننگین قومی آن دور شود از زمان افغانستان شدن و افغان بودن، تاحال افغان ها (.....کوه سلیمانی) چه سودی برده و چه افتخاری آفریده اند ؛
بجز وطنفروشی، جاسوسی، چاپلوسی، دروغ، خیانت، جنایت، وحشت، انتحار، انفجار، قتل، تقلب، درنتیجه ننگینترین و شرمگین ترین کشور مولد مواد مخدر و مردم گدا و محتاج را به جهان عرضه کردن دستاورد دیگری نبوده و نیست ؟

>>>   از دوزدی اموال دولتی چیزی یاد نکردی چرا.
ه ب از پنجشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است