والی جدید کابل آغاز به کار کرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۶/۲۳ کد خبر: 138680 منبع: پرینت

والی پایتخت نشینان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، اداره ارگان های محلی روز چهارشنبه 22 سنبله 96 محمد یعقوب حیدری را بحیث والی کابل معرفی کرد.

در این مراسم وزرای احیا و انکشاف دهات، فواید عامه، شماری از وکلای مردم در پارلمان، اعضای شورای ولایتی کابل و شماری از کارمندان نیز حضور داشتند.

حیدری والی جدید کابل در این مراسم گفت: احراز پست ولایت یک امتیاز نه بل یک مسوولیت است که باید به شکل امانت از آن پاسداری نمود.


محمد یعقوب حیدری والی کابل

محمد یعقوب حیدری والی کابل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی کابل
محمدیعقوب حیدری
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند نیک و مبارکش کنه

>>>   احتیاط کنی امانت را خیانت نکنی و در هنگام برطرفی ،مبل و فرش و فرنیچر آن را به خانه نبری.

آدم نمیگوید که این چوکی امانت است،بلکه میگوید که این چوکی یک مسؤلیت است.مسؤلیت در برابر مردم و دولت که در جهت خدمت به آنها کمر همت بسته شود و در رفع مشکلات و پروبلم های آنها تلاش جدی صورت گیرد و در راه پیشرفت و انکشاف ولسوالی های ولایت کابل ،تلاش شبا روزی صورت بگیرد.

>>>   نماد پشتونها عبارت است از شناسایی افغانستان به جهان ومعروف ساختن آن درجنگ وخونریزی وانتحار وترور وخشونت ودزدی وغارت و مزدوری برای بیگانگان و قوم پرستی وبیعیض وفساد. ونیز کشوررا به مقام اول درفساد ونا امنی وبیسوادی رسانده اند.

>>>   این ازکجا بیردن شده اصلیت وشخصیت وزادگاهش را هم شرح دهید مدام جاسوس انریکاتباشد ویا پامستانی وایرانی درکشدر ما هزاردیکرقم گروه درطول بیست وششسال بوجود امده
میرویس یاسینی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است