حمله طالبان به کاروان نیروهای خارجی در قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۶/۲۵ کد خبر: 138735 منبع: پرینت

یک مهاجم انتحاری کاروان نیروهای خارجی در قندهار را هدف قرار داد.

یک مهاجم انتحاری موتر مملو از مواد انفجاری خود را قبل از ظهر روز جمعه 24 سنبله 96 در برابر کاروان نیروهای رومانیایی در نزدیکی میدان هوایی شهر قندهار منفجر ساخت و در این رویداد 3 سرباز رومانیایی زخمی شدند.

وزارت دفاع رومانی این خبر را تایید کرده و گفته اند که در این حمله 3 سرباز آنان زخمی شده اند.

طالبان مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است و سخنگوی این گروه اعلام کرد که در این حمله 7 نیروی خارجی کشته شده اند.

این دومین حمله به کاروان نیروهای خارجی در دو ماه گذشته در قندهار است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات طالبان
نیروهای خارجی
نظرات بینندگان:

>>>   حالا پاکستان جیب های شانرا پر از کلدار میسازند

>>>   پشتونها در ادامه سلسله ی جفا ها و خیانت های شان در حق این خاک طی دو صد سال گذشته امروز مرتکب خیانت بزرگ ملی دیگری شده اند و آن عبارت از ممانعت از آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیکی است. اینها از خراسان اوغانستان ساختند و از اوغانستان سرزمین جهل، فقر، عقب مانده گی، ترور و وحشت ساختند اما هنوز هم قانع نیستند.
کدام مملکتی را در جهان دیده اید که شمار جمعیت ساکن آن معلوم نباشد، اتباع آن شناسنامه نداشته باشند و سرحدات آن نامعلوم باشد؟

>>>   وقتی شکریه بارکزی به صراحت ملا عمر را مجاهد خطاب میکند و در سوگ مرگش سیاه پوش می شود و اشرف غنی از مردم افغانستان میخواهد که همه بایداز طالبان معذرت خواهی کنند؛ به یقین که مردم افغانستان باید مبارزه با سازمان استخباراتی پاکستان ( ISI) را نه از سرحدات کشور بلکه از داخل کابل از ارگ خیلی ساده با تف انداختن به دو این صورت کثیف شروع کنند.

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک

آیا طالبان کلمه را آتش نزدن؟ آیاطالبان مسجد را آتش نزدن؟آیا طالبان قرآن را آتش نزدن؟آی طالبان زنان و اطفال را قتل عام نکردن؟اون وقت این مدافعان دین کجا بود که حالا سر از سوراخ بیرون کرده بیرق طالبان را بر دست گرفته تظاهرات میکند در اصل منبع توهین به مقدسات اسلام همین ها است همین ها خودشان طالب است کثیف ترین موجود روی زمین همین طالبان تروریست است قرآن را آتش میزند باز به بیرق اش کلمه پاک اسلام را نوشته میکند

>>>   Ahmadi
این مردوم گوسفندی کدام عقل داره کدام چیز راموفامه که ایره بوفامه اینها فقط چند ملای احمق جمع موشه موگه امریکا ه کافیر هست ولی اینو نموگه که طالبان بد تر از امریکااست که قران را اتش زد تاکی این ها ادم موشه تاکی از زیر بار حرفهای اخوند های کن ناشسته بیرون شونه

>>>   قندهار که در چند ماه گذشته نسبی ارام بود و ترورستان نمیتوانستند کهبه اسانی وارد شهر قندهار گردند و اعمال تخریبی و ترورستی شانرا انجام دهند ولی پس از امدن بعضی از سران طالبان به قندهار که خودشانرا رهایی از تسلط ای اس ای پاکستان بر انها و تسلیمی به ندای صلح دولت وحدت ملی گفته اند بازهم طوریکه دیده و شنیده میشود ترورستان طالبان کما کان دستیابی به اعمال ترورستی برایشان مهیا گردیده و مردم را نارام کرده اند به جنرال رازق صدا میزنیم که متوجه باشند تا دوباره ارامش قندهار به نارامی مبدل نگردد .

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
مدرسه برو، #ریش و #موی ات را هم دراز بمان و خوب که برای #جهاد آماده شدی باز در #سرک_عام به هدایت ملای پاکستانی، #ماین جا گذاری کن و #ده الی #پانزده نفر را بکش و در آخرش هم بگو: "کار یهود و نصارا است که ناامنی در کشور است، لعنت به یهود و نصارا."
نوت: مدرسه خوان های ماین گذار (قاری و غیر قاری) را همین طور اعدام کنید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است