نماینده های حکمتیار در هرات (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۶/۶/۲۶ کد خبر: 138798 منبع: پرینت

پس از سه روز انکار مسوولان دولتی در هرات، بالاخره عکس های نماینده های حکمتیار در هرات به این شبکه رسید که جمعه خان همدرد نیز در میان هیات اعزامی اتمر و حکمتیار به هرات دیده می شود.
این هیات در حال بررسی محل استقرار حکمتیار و اماکنی که مورد بازدید وی قرار خواهد گرفت می باشد.
در همین حال گفته می شود که افرادی از ولایات اطراف به هرات اعزام می شوند تا به دیدار حکمتیار برسند.
این هیات می کوشد تا زمینه افزایش تعداد استقبال کنندگان از حکمتیار را در هرات به وجود آورد. به همین دلیل چند تن از هیات مذکور به ولسوالی های اطراف شهر هرات نیز سفر می نمایند تا با زر و تزویر مردم را از ولسوالی ها به شهر هرات بکشانند تا مراسم استقبال از حکمتیار در هرات پررنگ جلوه کند.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


نماینده های حکمتیار در هرات

نماینده های حکمتیار در هرات

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   تمامش شایعات نیست واقعیت است

>>>   امیر صاحب حکمتیار یکی از قهرمانان ملی هر دو جهاد و قهرمان صلح افغانستان است وی یگانه کسی است که میتواند علیه دزداد و شر فسادان به مردانگی ایستاد شود.

>>>   خوش آمدید خوشبختی را به عنوان یک رهبر معظم حکمتیار صاحب به هرات بیوریت انشاءالله.

>>>   حیف هرات که اشخاص .....دید وباز دید میکند حیف هزار حیف واقعا که آخر زمانه شده اگر نه هرات شهر علم وفرهند آما شهر اولیاو خاک اولیا حالا قدم گاه ....میشود
فرهاد سمندری هروی

>>>   (سیاهی لشکر نیاید به کار)
ترا دیده مردم بدان سال پار

>>>   حکمتیار با توهین بر لهجه فارسی غربی بنام لهجه ایرانی توهین به زبان و لهجه هرات که نگین خراسان است می نماید.
توهین حکمتیار به لهجه فارسی غربی در واقعیت توهین به لهجه خواجه عبدالله انصاری، مولانا جامی، امام فخررازی، ملا واعظ کاشفی و ... دیگر بزرگان عارف و شاعر جهان اسلام است.
زهره وندا

>>>   مولوی خداداد ایشچی
هرات

>>>   امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروهای فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سازمان صنایع دفاعی ، نیروهای نظامی فضایی ایران بمب را با وزن حدود 10 تن ساخته اسندکه می تواند از هواپیما های الیوشین پرتاب شود.
حاجی زاده گفت: ما در برابر مادر بمب های آمریکایی پدر بمب ها را ایجاد نموده ایم. که ما در ایران بمب‌های 500 کیلیویی و 1 تنی و دو تنی داریم. ساخت بمب 10 تنی که آمریکا در افغانستان استفاده کرد برای ما مشکل نیست.
وی با اشاره به پرتاب بمب اخیر GBU-43 امریکا در افغانستان ابراز داشت: روش های آمریکا طوری است که آنها جرات داخل شدن به میدان جنگ را ندارند اما با ایجاد ترس و وحشت و سروصدا طرف مقابل را میترساند.
قابل ذکر است که روسیه نیزدر مقایسه با مادر بمب های آمریکایی بمب غیر هسته ای فوق العاده قدرتمند را در اختیار دارد که در صورت استفاده بر هدف گردی از ابر و غبار را تشکیل میدهد که میتواند در هر گونه پناهگاه نفوذ نماید. غبار مذکور بطور همزمان منفجرگردیده و تمام تجهیزات و ساختار های دشمن را از بین برده و موجودات زنده را در شعاع 300 متر میسوزاند.

>>>   حكمتيار می‌خواهد به هرات بیاید و به مردم این ولایت بگویید که ای هراتی‌ها! دیگر به هراتی گپ نزنید، تن و آهنگ زبان شما را نمی‌فهمم. شما خیلی به شعر و ادبیات و فرهنگ علاقه دارید، بس است. فرهنگ مرا که فرهنگ توپ و تفنگ، راکت و خون است فرابگیرید.
جناب حکمتیار! از یاد مبر که هرات حالا هرات سی سال پیش نیست، چشم و گوش مردم آن باز شده و دوست و دشمن خود را خوب می‌شناسند، قصاب‌ها و تسلیمی‌های زیادی را شناخته اند. یقین داشته باش بی‌پاسخ نخواهی رفت."

>>>   Tajik
مردم ما در همه جا سهم خود را در پاسخ دادن به این سفاک ها ادا کرده اند
حالا پرسش که این است که لومپن های شکم کته که از نام مردم ما به کاخ ها لمیده اند چرا در مقابل این هجوم فرهنگی یک مزدور خاموش اند؟؟؟

>>>   حکمتیار یعنی راکتیار اویک شخص بی لیاقت است که حتی نمی تواند هیچ کاری راانجام دهد وی نماینده خاص انگلیس وامریکا است . حیف هرات صد حیف که یک انسان خون خواربه این شهرمی آید واین شهرنیزباآمدنش .....خواهدشد
محمدعلیزائی ازولایت هرات

>>>   سلام خدمت تمام دوستان:
افغانستان خانه تمام اقوام است و هرکس حق دارد که در هر نقطه افغانستان که بخواهد در انجا مسکن گزین گردد بنا حکمتار هم جز این خاک است صرف نظر از اینکه در زمان جنگ های درونی در کشور و کابل متهم است و نظر به گفته خودش باید در مورداین جنگ ها یک کمیسیون بیطرف باید ایجاد گردد که این موضوع را بصورت جدی مورد تحقیق و ارزیابی قرار دهد بنا این موضوع انقدر جدی نیست کسانی که در دیگر ولایت افغانستان صرف به نام هفته شهید نه ان شهیدانی که در راه استقلال جان های شیرین خودرااز دست داده اند حتی دختران مکاتب را نیز در مجالس خویش دعوت میکنند. بنا از اینگونه تبلیغات دشمن سو استفاده نموده و زمینه دیگری نفاق را در کشور مساعد میسازد.
محمد حنیف رستم

>>>   هرات چه می کند، کندوز برود و در آنجا امنیت بیاورد. عجب

>>>   والی فعلی ولایت هرات از جمله اعضای حزب بد نام گلبیدین است جمعه خان همدرد خاین قومگرا دشمن شناخته شدهمدرد دشمن فارسی زبان با بوجی های پول که از جانب حنیف اتمر بدسترس اش قرار داده بولایت هراتن رفته تا با تقسیم پول مردم را خریداری و در محفل بیانه قصاب کابل جاسوس ای اس ای پر رنگ نشان دهد اما بدانند که مردم با علم و فرهنگ هرات قصاب کابل حکمتیار و دارودسته قاتل انرا خوب میشناسند با این دوکه بازی های عوام فریبانه روی سیاه گلبیدین قصاب کابل و جاسوس ای اس ای را کسی سفید کرده نمیتواند ونه کسی بحرف فریبکاران ان اعتماد وباور میکنند علت سفر قصاب کابل به هرات تحقق اهداف ای اس ای را میخواهد که در ولایت باستانی هرات که همانا تفرقه ونفاق بین مردم محل است عملی کند وضمنا خود را پرطرفدار در ولایت هرات که اکثریت قاطع ان فارسی زبانان و هم سرحد با ایران است وانمود کند .

>>>   قصاب کابل میخواهد دوکان قصابی اش را در هرات راه باندازد
موچی

>>>   حكمتيار حكومت رولا غنى را مى پذيرد و تحت درفش و غرش هوا پيما هاى امريكاى ها مى خواهد زيست كند ، اما حكومت مجاهدين و همفكران خود را قبول نداشت و براى تخريب حاكميت مجاهدين بيش از هزار ها انسان كابلى را به قتل رساند . مگر رولا و غنى ، مسلمان تر از شهيد مسعود و ربانى اند ! بديهى است كه حكمتيار فاشيست حاكميت تاجيكها را بد تر از حاكميت عيسوى ها و كمونيست ها تلقى مى كرد و مى كند.
من از همين جا به عبدالله ، عطا و هر تاجيكى كه با هر بهانه و دليلى از حكمتيار استقبال مى كنند لعنت مى فرستم و اينها را هم دست جنايات و خيانت هاى حكمتيار مى دانم ، باور دارم كه هر انسانى با شرفى اين حقيقت را مى داند.
تاجيكان نبايد به خايين هاى صف خود بيش از اين فرصت دهند ورنه در انتظار توهين تاريخ باشند.

>>>   Abdul Hai Khurasani
سپهسالار خراسان، سردار فوشنجى، طاهر ذوالیمینین! كجايى ؟ برخيز كه هريوا جولانگهء ديوان و ددان شده است .
سفر حكمتيار به پايتخت تمدنى خراسان( هريوا) به منظور ايجاد فتنه و تثبيت تئورى فاشيسم افغانى برنامه ريزى گرديده است !
گر كسى پرسد ترا كز شهر ها خوشتر كدام
ارجواب راست خواهى گفتن او را گو هرى
اين جهان را همچو دريا دان خراسان را صدف
درميان اين صدف شهر هرى چون گوهرى
حكمتيارى كه فردا به هرات سفر مى كند، يك دشمن تمام قد فرهنگ ، زبان ، هويت و تمدن مقدس خراسان است، او با إظهار نظر هاى اخير خود ثابت ساخت كه به عنوان يك مأمور اطاق تفكر فاشيسم عمل مى نمايد و در منجلاب متعفن بدويت سقوط كرده است .
مأموريت خطرناكتر حكمتيار به هرات شعله ور نمودن آتش جنگهاى مذهبى است كه شهروندان هريوا بايد متوجه باشند تا به مأمورين شرور و خبيث دونظام فتنه انگيز ( سلطنت وهابيزم سعودى و نظام مطلقه ولايت فقيه ) فرصت و بستر بازى را فراهم نياورند.
حكمتيار با خلط نمودن مداخله نظام ولايت مطلقه فقيه و مسله تهاجم فرهنگى در واقع يك مأموريت دوگانه را به عهده دارد، او از يكطرف مى خواهد با تمدن ستيزى و فارسى ستيزى براى تثبيت فاشيسم قبيله خدمت نمايد و از طرفى با مطرح نمودن مداخله ايران تلاش دارد زمينه حضور تفكر وهابيزم سياسى نظام فاسد سعودى را فراهم آورد.
اميدوارم جوانان هريوا، مواظب فتنه انگيزى و شرارت حكمتيار باشند و هر نوع توطئه شيطاني دوگانهء او را با حضور قاطع و قدرتمندانه درهم بشكنند.
مسجد هرات كه روزگارى نماز آدينه آش با مسجد مكه مقايسه مى شده است، نبايد جولانگه دشمنان فرهنگ و تمدن خراسان باشد.

>>>   " شيرزاد "
هرات عزيز !!!

قرار است قدوم منحوس اين جانى خاك پاكت را لمس كند و يك تاريخ ننگين وشرم آور در صفحه طلائيت درج نمايد ..
مبادا كه قاتل بيش از شصت هزار هموطنان بيگناهت را خوش آمد بگوئى و در آغوش بكشى !!!!
روح شهدا و وجدان پاكت ترا نفرين خواهند كرد اگر چنين كردى ..

قدوم اين مهمان نا خوانده بجز فتنه ، فساد ، شر ، نفاق وذلالت چيز ديگرى به اين ديار به ارمغان نخواهد آورد ......

امروز يك هراتى اصيل ، باوجدان ،وطن دوست ،با حيثيت و إيمان راه خويش از يك خفاش ، مرتجع ،ذليل ،ناقل و دوروى جدا خواهد كرد .
( و اينرا زمان براى ما بطور زنده نشان خواهد داد )

از هر هراتى با احساس و با إيمان توقع ميرود تا ضمن محكوم كردن اين سفر فتنه انگيز ،
با اشتراك نكردن در هيچ يك از مراسم دين وطنى ، وجدانى و وطن دوستى خود را ادا نمايد ...

البته اين يك چانس هم براى هرات خواهد بود تا چهره هاى آق شده ، زبون و بى ارزش را هم شناسائى نمايد

>>>   یک مرد پیدا نمیشه که قصاب کابل را قصابی کند

>>>   به رهبر عزیز خود خوش آمذید میگویم

>>>   حکمتیار دوستم نور محقق ودیگر رهبران همه به افقانستان جفا کردن خداوند از آنان نگزرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است