واکنش دیرهنگام دولت به تظاهرات با پرچم طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۶/۲۷ کد خبر: 138840 منبع: پرینت

حکومت در برابر افرادیکه با طالبان به هر نحو همفکری و همگرایی نشان دهند برخورد خواهد کرد.

به نقل از اریانا، نجیب دانش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله می گوید که تعدادی از افراد از آزادی بیان سو استفاده می کنند و برای هراس افکنان تبلیغ می کنند.

بگفته مسوولان وزارت داخله از این پس با چهره هایی که همسو با طالبان به ترویج فکر طالبانی می پردازند برخورد خواهد شد.

این درحالی است که نهادهای پشتیبان رسانه ها از گستردگی جنگ تبلیغاتی هراس افکنان با ترفندهای گوناگون نگران هستند و می گویند که حکومت قصد ازبین بردن ماشین تبلیغاتی طالبان را ندارد.

گفتنی است که در روزهای پسین علی رغم عذرخواهی مقام های ناتو از پخش اشتباهی اوراقی که در آن به دین اسلام توهین شده بود، حرکت های اعتراضی در مناطق قره باغ کابل و سرپل شکل گرفت و معترضان در آن پرچم طالبان را برافراشته بودند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تبلیغات هراس افکنان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   این عمل تکرار شدنی است. تا زمانیکه بیرق سفید از ذهن مقامات های عالی رتبه دولتی مانند غنی احمدزی، اتمر ،استانکزی، زی..ها و غیره پاک نشود.
این همه بلند گو های دولت فقط و فقط بخاطر مخشوش کردن افکار مردم است. از انجمله کشتن طالب و داعش ،رسانه ها باید هر روز در خور افکار عامه بدهد روزانه صد ها طالب و داعش در نقاط مختلف کشور کشته می شود بخصوص قوماندان های مشهور شان.
این راه ادامه دارد همین کشتار است و همین بیچارگی مردم.نه عطا نور، محقق،دوستم، خلیلی، راکتیار وووووووو کاری از دست شان ساخته نیست فقط به فکر پر کردن جیب های شان وفامیل خواستند. تا زمانی بادران شان مهره های را تغیر و تبدیل کنند.

>>>   از روزیکه گلبدین راکتیار بکابل توسط ارگ مستقر شده ترورستان از جمله طالبان موفق به حملات ترورستی گسترده در نقاط احساسس مورد نظر شان که از جانب پاکستان برایشان تعین گردیده بود گردیده اند و اکنون در تظاهرات ولسوالی قره باغ که اکثریت شان از جمله طرفداران حزباسلامی گلبیدین و طالبان بودند پرچم طالبان را در بین پرچم دولتی با خود حمل گرفته و بلند کرده بودند اما کسی مانع اینکار خاینانه انها نشده .

>>>   Yaktahparast
ای کاش انحصار طلبی این فاشیست ها در همین حد بود
اسم کشور را به نام قوم خود تغیر دادند ، شما محترم از پشتنی بانک حرف میزنید

>>>   دولت بسیار ناوقت بیدار شد تا با ستون پنجم شدیدن مجادله کنند ماند شورای ولایتی طالب پرست بعضی اعظای شورای ملی و احزاب سیاسی طالب پرست و شاکرذان بعضی پوهنتون در کابل و ننکرهار که بیرق طالبان و داعش را در صحنه پوهنتون و با استادان شان بلند میکند این مردمان دست نشانده پاکستان در ملک ما جا ندارند باید به نزد باداران شان برئند و یا سخت ترین جزا برای شان داده شوند
بصیر نظری

>>>   وقتی بیرق دوذدان شمالی در شهر کابل تاهنوز در اهتزاز است ودها انسان بی ګناه را به رکبار بستند هیج موش اواز خود رابلند نه کرد بل انرا نسل سوم مقاومت به لندغری تشویق کردند اکنون که توده های ازمردم از خاک واز دین شان توسط اطهارات مسالمت امیز دفاع میکنند طالب میګویند اګر واقعا چنین باشد طالبان توانسته اند قلب ناتو وساحه نفوذ جنګ سالارن مفسد ر ا نشانه بګیرد وشمال را فتح کردند

>>>   این هم خود یکی از پروژه های همین آمریکایی ها است که از یک طرف با چاپ و نشر چنین تصاویر احساسات مردم را بر می انگیزند و از طرف دیگر مردم خود به خود تشویق میشوند که بیرق طالبان را بر افرازند. البته هدف از برافراشتن بیرق طالبان بخاطر تکه سفید نیست. صرف بخاطر کلمه است که افغانها بخاطر آن سر خود را قربان میکنند. بناء با این کار و این تجمعات مردم خارجی ها خوش میشوند و به شکل از حمایت مردم بنابر بیرق طالبان قوت میگیرند. چون هر دو پروژه دولت و مخالفین به دست همین معلونین است. فقط آب را گل آلود میسازند و برای خود ماهی میگیرند. صرف ملت افغانستان است که تباه میشود، شهید و زخمی میدهد هستی های مادی و معنوی خود را از دست میدهد و کشورش به ویرانه بدل میشود و بس. وسلام ا.س

>>>   طبق دستورالعملهای قوم پرستانه اداره امور و ارگ تظاهرات پشتونها با پرچم طالبان هیچ اشکالی ندارد بلکه ثواب هم هست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است