استعفای یک مامور عادی در پی رسوایی کافی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138866 منبع: پرینت

جلالتماب محترم داکتر محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان !
استعفای یک مامور عادی در پی رسوایی و افتضاح تصفیه نژادی، دستور سری برای اجرای تعصب و تبعیض زیر نقاب اصلاحات توسط اداره امور ریاست جمهوری کافی نیست، مردم منتظر اند.

مکروب در جایی رشد می کند که محیط کثیف و آلوده باشد، باتلاق را بخشکانید. اگر فضا در اداره امور فضای ملی و همه شمول باشد این چنین افراد اصلا راه نمی یابند. لطفا دادستانی را وظیفه بدهید که موضوع را عمیق بررسی نماید.

مردم نیاز به امنیت روانی دارند. این خبر چنان زشت است که مردم فکر میکنند اداره امور در اصل پولیس مخفی برای شناسایی و تجرید "دیگران " در دولت است. عدم توجه و رسیدگی درست به این موضوع حس بیگانگی از دولت را بیشتر از امروز می سازد.

توپ در میدان شماست. امید به اینکه مردم این کردار ضد قانون و ضد انسانی را فراموش کنند نمی تواند اقدام و یا استراتیژی تلقی شود. لطفا ثابت سازید که هیچ افغان از افغان دیگر برتر نیست مگر به اساس لیاقت - تعهد و شایستگی. در آزمون قرار دارید.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رسوایی
استعفا
نظرات بینندگان:

>>>   اقای صالح !!!
این چه پررویی است این چه رزالت
شما اقایان در طول ۱۶ سال گذشته چه کردین که حال از دیگران میپرسین
جای شرم است به خدا
شما لنده غرهای بی فرهنگ و بی هویت بودین که تعصب را دامن می زدین
حتی میان تاجکان هم فرق می کردین
شما نجس های بودین که تنها و تنها پنجشیری را ادم می شمردین
لعنت خدا بر شما باد شما ها بودین که یک پارچه گی مارا خدشه دار ساختین شما ها بودین که حتی میان ما هم تفرقه انداختین
جاوید فروتن کابل

>>>   این (آدمک )مخکخ قبل ازینکه معاون اداره امور شود در یکی از ادارات به حیث کارمند عادی حتی پاینتر از مدیر ایفای وظیفه مینمود. اما اینکه مانند سمارق رشد و به معاونیت اداره امور رسید جایی سوالی نیست زیرا فعلاٌ در افغانستان و در سیستم حکومتی فعلی صرفاٌ شناخت شخصی و ملحوضات که خود آقای مخکخ به وسیله آن از کتابت به معاونیت معادل یک معینیت یک وزارت رسیده کارا است و بس !از کلمات چون نیروی جوان ، لیاقت ، شایستگی، تجربه ، پاکی و صداقت حرف های فریبنده و ظاهری است که از آن استفاده سو شده و بر عکس آن عمل میگردد.

>>>   این چریک کوه تلویزون به ریس جمهور اخطار میدهد وامر می کنند زمانکی ریس امنیت بودید به کدام اندازه پشتونها را ناحق به عنوان طلب به به بادارت تسلم کردید وروانه ګوانتانامو شدند تاریخ حافظه دارد ازیاد کس نه میرود قاتل
صدها بشتون بودید وانشا الله روز حساب میرسد مرګ به شما وبادار تان
انتقام

>>>   Raheel
نظام باید دگرگون شود. مشکل یک اداره دو اداره نیست. نظام دگرگون شود.
باید همه چیز از سر ساخته شود. این قانون اساسی و این نظام پاسخگوی نیازهای جامعه ما نیست. این قانون اساسی یادگار زمان ظاهرشاه است.
بشکن این نظم و نظام و پاره کن تارهای عنکبوتی را.

>>>   صبر استراتژیک!
اصطلاح جدیدی که باید درج قاموس «مصطلحات ملی» گردد، لقب «صبر استراتژیک» است...
اگر می خواهید شایسته ای این لقب زیبا و پر محتوا شوید، از حق خود دفاع نکنید و خاموش بمانید و یا هیچ مقاومتی نکنید و عاطل بمانید... آن وقت برعلاوه اینکه محبوب همگان خواهید شد و هیچ دشمنی نخواهید داشت، این لقب شایسته هم نصیب شما می شود!
انتخاب با شماست

>>>   طندار هموطن
از سخنگویان وزارتهای هم گرفته تا ریاستهای مهم گویندگان یک زبان اند ولی جالبیت حرف اینجاست در مصاحبه های تلویزیونی همه فارسی میگویند تا ساده لوحان تصور کنند همه فارسیوان استند ولی خبر ندارند این یک طرزالعمل تاکتیکی است

>>>   Zamin
بلحاظ خدا، تا چي وقت وحدت ملي گفته پاي مال شويم؟ اصلا اين دولت ما نه بلكه از چند تا پشتون پاكستاني بيوجدان است و بس

>>>   صالح صاحب شماکه ریاست امنیت ملی رابه یک شرکت انحصاری پنشیر وردک تبدیل نموده بودید مکروبش درکجا رشد کرده بود؟؟
شما ها صرف بخاطر انتقام گیری دیگران را ترورست وطالب معرفی میکنید

>>>   عطا صفوی
خیر وخیریت است وهیچ اتفاق عجیبی هم بخاطر عدم تکرار آن رخ نخواهد داد.....!
-----------------------------------------------------------------------------
« تواب الدین خان مخکش ثواب آفریدند..»
متاسفانه که آقای «مخکش » نتوانست به اصطلاح به قول پشتون والی خویش وفا کند تا رازهای درونی ارگ را طوریکه لازم بود حفظ کند واقعآ درحق مرکز رهبری اداره توطیه ( اداره امور ریاست جمهوری) مرتکب غفلت وظیفوی در افشای ناخواسته رازهای این اداره شدند که کار شان از نظر این اداره واقعآ نابخشودنی است . درحقیقت من فکر میکنم دراین افشاگری ناخواسته پیش از اینکه اداره امور ریاست جمهوری رسوآ گردیده باشد ، برعکس آن هویت فروشان وشرفباختگان که در این اداره وسایر ادارات کلیدی به شکل نمایشی به گفته مخکش از سایر اقوام نصب شده اند افشا شدند وتوهین تحقیرشدند وتواب الدین خان ثواب نمودند. ولی ما نباید این مسیله را جدی بگیریم ، زیرا صد ها وهزار ها مامور دیگر هستند که این وظیفه مقدس توطیه قبیلوی را تعقیب میکنند این نه اولین ها است ونه هم آخرینها ، وضمنا همانطوریکه شخصا آقای مخکش گفته است : 《تاجیکان و ازبیکانی که مطلق برای ما کار می کنند باید به صورت نمایشی مقرر شوند تا مردم فکر کنند از هر قوم حضور دارد》.بنآ مطمین باشید ممکن است آقای مغز توطیه یک تاجیک ویاهم یک اوزبیک فروخته شده را در این پست بعد از استیفای این شخص بعد از همه این رسوایی ها بگمارد ، که گوی خیر وخیریت است وهیچ اتفاقی هم رخ نداده است .

>>>   بوی تعفن قوم پرستی از اداره امور و ارگ چنان بلند شده است که بدون ماسک از چند کیلومتری ان هم نمی توان عبور کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است