سفیر امارات در آمریکا: عربستان مسوول خرابی امارات
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138886 منبع: پرینت

ایمیل های جدیدی از یوسف العتیبه سفیر امارات در آمریکا منتشر شده که نشان می دهد وی نسبت به خراب شدن وجهه امارات در غرب به سبب پیروی از عربستان در جنگ یمن نگران بوده است.

وبسایت "اینترپست" آمریکا ایمیل های لو رفته جدیدی را از سفیر امارات در این کشور منتشر کرد که از مجموعه مکاتباتی است که وی با مسوولین کشورش رد و بدل کرده است.

عتیبه در این ایمیل ها درباره افزایش انتقاداتی که از طرف مسئولان و اهالی رسانه ای در غرب به وی در همایش ها و جلساتی که در آنها شرکت می کند و بخاطر آنچه که وی آن را " عملیات قاطعیت و بازگشت امید" خواند ایراد می شود ابراز نگرانی کرده است.

اینترسپت همچنین افزود که وی اشاره می کند که وجهه امارات بخاطر کشتار غیر نظامیان در یمن خراب شده در حالی که امارات هیچ دخالتی در بیشتر این حملاتی که عربستان آنها را انجام می دهد ندارد.

عتیبه در ایمیل هایش نوشته که آوازه و وجهه امارات قربانی اعمال یک طرفه ای شده که عربستان مرتکب آن می شود و این کارها را بدون هماهنگی با امارات انجام می دهد و با این کارها جنگ یمن به کابوسی برای ما تبدیل شده است.

گفتنی است که پارلمان اروپا روز چهارشنبه به طرحی رای داد که فروش سلاح به عربستان را بخاطر کشتار غیر نظامیان یمن توسط این کشور ممنوع می کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عربستان
امریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است