با پذیرش حکمتیار عدالت را قربانی کردیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138894 منبع: پرینت

وقتی یک قاتل را به کرسی بنشانیم و عزت کنیم، عدالت را قربانی کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، رامش نوری استاد دانشگاه درباره خطر امتیازگیری گروه های هراس افکن به نام صلح گفت: مردم در یک واهمه هستند که مبادا گروه های تروریستی از امتیازگیری زیر چتر ایدیولوژی های قومی و امتیازهایی که سازمان های قدرتمند جهانی به برخی می دهند، باعث تشویق دیگر هراس افکنان شود که اینها نیز مردم را بکشند و بجایی برسند.

نوری می گوید: یک نوع نگرش ایجاد شده است که هر کس خیانت کند، قتل کند و بیشترین اموال را غارت کند، قدرت سیاسی و زمینه حضور و تداوم خود را تضمین کرده است!

وی درباره این اظهار حکمتیار که در قدرت امتیاز نمی خواهد تصریح کرد: در مطالعه بحث های رهبری، رهبر برای خود چیزی نمی خواهد بلکه برای افراد تحت فرمان خود امتیاز می خواهد و روشن است که هر کس که نان بدهد، فرمان می دهد! باید متوجه نازکی این بحث بشویم.

نوری افزود: ابزارهای حکمتیار در قدرت به وضوح دیده می شود، انتصاب آقای همایون به حیث مشاور رییس جمهور و ده ها گزینش دیگر و اینکه در اصل توافقنامه آمده است که رییس جمهور باید در موارد اساسی و کلان کشور با حزب اسلامی مشورت کند، اینها همه نازکی بحث است که باید به آن دقت شود!

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتار
عدالت
نظرات بینندگان:

>>>   افشاي رسوايي و آجنداي تصفيه قومي در اداره امور تنها و تنها به «ميخ كش» تعلق نمي گيرد و بسيار احمقانه خواهد بود كه با بركناري شخص ميخ كش، روي افتضاحات و آپارتايد سازمان يافته را درين نهاد بپوشانيم. ثواب الدين ميخ كش يك مامور بود كه آجنداي ترتيب شده از بالا را تطبيق مي كرد. افشاي طرح پاك سازي قومي درين نهاد نمونه كوچكي از فاشيزم «افغاني» در رژيم فاسد قومي كابل است. افراد دخيل در تلگرام اداره امور و اطرافيان ثواب الدين هرچه زودتر بايد ممنوع الخروج، دستگير و جمعن محاكمه شوند. استعفاي مخكش نمي تواند حجم جنايت قومي را كاهش دهد. اگر مردم تنها در حد استعفاي ثواب الدين قانع شوند، مطمين باشيد چند روز بعد اين چوچه فاشيست در يكي از كشورهاي غربي سفير تعيين خواهد شد.
#نه_به_تبعيض

>>>   Paiwand
مثلا کی ها محاکمه کنند محاکم هم فاسد تر از آن هستند هرچیز بگندد نمک اش میزنند وای برآن روز که بگندد نمک
منظور از نمک قوه قضائیه که از همه بیشتر گندیده است.

>>>   Ahmady
مصلحت نيست كه از پرده افتد راز
ورنه در مجلس رندان سخني نيست كه نيست
حقیقت این است که ( پشتونها ) تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
تازيان توسط انگلیسها اوعانه ها ( پشتونها ) را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای اوغانه های افغانستان را تازيان با كمك انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمین تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.
این ....تاریخ ، همه مردم این سرزمین را در تاریکی نگاه داشته اند، به دور از دانستن چگونگی خود و فرهنگ راستین خود، چه هزاره بوده است و چه اوزبیک یا تاجیک ویا دیگر باشندگان این سرزمین، برای شان یک نام ساختگی و دروغین و ننگین را بیشرمانه و به زور تحمیل کرده اند و یک تاریخ دروغ را بافته و تاپه کرده اند و گفته اند چون امروز در کشوری زندگی میکنید که اوغانستان نام دارد، از این روی همه اوغان هستید و همه مسلمان هستید،........ و زمان که یک دسته از مردم <<< امثال من >>> برمیخیزند در برابر این دروغ و فریب و در کوشش آزاد ساختن راستی ها میشوند، آن ها را دشمنان همبستگی (وحدت ملی) مینامند و یا هزار و یک تاپه دروغین خود را بر آن ها میچسپانند تا نشود که فرزند این سرزمین از چگونگی راستی های خود آگاه شود،
جماعتهای اوغانه های افغانستان را تازيان با كمك انگلیسها و دیگر جیره خورانش به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و تا این ها حکومت میکنند این سرزمین تا ابد روی خوبی را نخواهند دید

میهن پاک من اینجا بشود دوزخ درد
تا که با کرزی و غنی تو همدم باشم
ای که بیهوده بگویی سخن از وحدت مولی
من نه انم که پی قصه مبهم باشم
این همه راز ریاکاری خود فاش مکن
که به دنبال ره عقل مسلم باشم
در جهانی که فاشیستی تو مظهر نابودی ماست
بهتر ان است که من متغصب تر غالم باشم

>>>   طندار هموطن
از سخنگویان وزارتهای هم گرفته تا ریاستهای مهم گویندگان یک زبان اند ولی جالبیت حرف اینجاست در مصاحبه های تلویزیونی همه فارسی میگویند تا ساده لوحان تصور کنند همه فارسیوان استند ولی خبر ندارند این یک طرزالعمل تاکتیکی است

>>>   Zamin
بلحاظ خدا، تا چي وقت وحدت ملي گفته پاي مال شويم؟ اصلا اين دولت ما نه بلكه از چند تا پشتون پاكستاني بيوجدان است و بس

>>>   اقای نوری کور دل !
هر کس خیانت کند، قتل کند و بیشترین اموال را غارت کند، قدرت سیاسی و زمینه حضور و تداوم خود را تضمین کرده است! این جمله به لنده غرها خوب صدق میکند..
باید حق گفت حکمتیار که تازه وارد شده ایا این لنده غرها سالها بنام جهاد و این وان امتیازگیری نکردن و نام ما را نه شرماند
یک ادمک قد پخچ امد همه کلانهای ما را خفه کردن
او همتباران بیایین یک لیدر واقعی پیدا کنیم ور نه در نزدیکی شاهد حادثه های خیلی وخیم خواهد شدیم
ارین وسیمی

>>>   اگر لنده غر است و یا بی غیرت و اگر دزد و راه گیر است و یا خاین وطنفروش واگر مردم ازار و چپاولگر است و یا عوام فریب و مزدور بیگانه این همه وهمه در حزب گلبیدین حکمتیار وجود دارد و گری خورده چون میگویند میرخطا جمله خطا وقتیکه گلبیدین جاسوس ای اس ای باشد و بگفته حمیدگل پاکستانی ریس استخبارات گذشته پاکستان که ملا عمر و گلبیدین را نسبت بخودش اصیل پاکستانی گفته بود دیگران شان هم خالی ازان بوده نمیتوانند چون رهبریت شان چیزی که باشد به عین ترتیب سطوح پاینتر ان هم است .

>>>   با این حساب همه وهمه متهم به پیروی از پاکستان عربستان وایران وآمریکاست، حکمتیار صادقانه وبارها اعلام کرده است که جنگ ازبیرون برمردم افغانستان تحمیل میشود.

>>>   راکتیار یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ بشریت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است