پاکستان با زبان رسانه ای افغانستان را تهدید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138910 منبع: پرینت

پیام نخست وزیر پاکستان این است که همه مشکلات میان دو کشور همچنان وجود دارد و انتظار حملات دیگر را هم داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد سعیدی، فعال سیاسی در گفتگو با محور در خصوص تاثیر داشتن اعتراف نخست وزیر پاکستان درخصوص حمله چهارراهی زنبق در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: نه تنها شاهدخاقان عباسی که تمام مقام های پاکستان جفایی که کشورشان در حق افغانستان می کند را می دانند.

سعیدی، اعتراف نخست وزیر پاکستان را دارای دو پیام می داند و اظهار می کند: پیام اول مصاحبه عباسی با یک روزنامه بین المللی این است که می خواهد از زبان رسانه ای حکومت را تهدید کند که همه مشکلات اعمم از مسایل سرحدی و دیگر چالش ها همچنان وجود دارد و انتظار حملات دیگر را هم داشته باشید.

وی افزود: پیام دوم برای کشورهای دوست افغانستان همچون هند است. باورها این است که اسلام آباد در پی آن است که به هند اتهام ببند که گویا موتر مملو از مواد انفجاری در سفارت هند پارک شده بوده است؛ چرا که پاکستان می داند آنچه را که افغانستان در اجلاس سازمان ملل مطرح می کند هند تایید خواهد کرد.

این آگاه سیاسی، درخصوص احتمال تغییر سیاست پاکستان اظهار می کند: سفرهای این کشور برای کسب حمایت کشورهای منطقه نشان می دهد که اسلام آباد حاضر نیست یک تفاهم کارآمد در رابطه با افغانستان را روی دست بگیرد.

سعیدی افزود: تشویش هایی وجود دارد که بر رییس جمهور فشارهایی هست تا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نامی از پاکستان نمی گیرد و تنها صحبت های عوامانه درخصوص هراس افکنی و خطر تروریزم می کند درحالیکه وی بعنوان نماینده مردم باید صدای مردم باشد و از واقعیت ها سخن بگوید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله چهارراهی زنبق
نخست وزیر پاکستان
پیام ها
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی احمدزی ریس جمهور اگر در سخنرانی اش در سازمان ملل متحد واضح نام پاکستان را در حمایت ازترورستان طالبان و شبکه حقانی را نمیگیرد واضح است که شیرک خانه و روبای بیرون است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است