کمین طالبان بالای هیات کمیته صلح بادغیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۶/۶/۳۰ کد خبر: 139014 منبع: پرینت

هیات کمیته صلح ولایتی و نیروهای امنیت ملی که برای جذب مخالفان دولت به مناطق خیرخانه و گلچین ولسوالی قادس رفته بودند در مسیر راه با کمین طالبان مواجه شدند.

فیض محمد میرزا زاده، معاون والی بادغیس به جمهور گفته است که در نتیجه کمین مخالفان دولت بالای کاروانی که با هدف جذب مخالفان دولت رفته بودند 4 طالب مسلح کشته و یک پولیس ملی اسیر شده است.

بگفته میرزا زاده پس از این رویداد نیروهای امنیت ملی و اعضای کمیته صلح دوباره به مرکز ولایت بادغیس بازگشتند.

این درحالی است که ژنرال عبدالروف تاج، فرمانده پولیس بادغیس می‌گوید که کاروان نیروهای امنیتی هنگامیکه به سمت ولسوالی قادس در حرکت بوده اند در قریه سم قیلا مورد آماج قرار گرفتند.

قریه سم قیلا که در مسیر ولسوالی قادس موقعیت دارد و از مناطقی است که هر ازگاهی نیروهای امنیتی مورد حمله گروههای هراس افکن قرار می‌گیرند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بادغیس
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   فقط رفتند سرباز بیچاره پولیس را تسلیم دادند وبرگشتند

>>>   طالبان جاسوسان و ترورستان اجیر شده پاکستان هستند و اکثر طالبان از کشور پاکستان هستند که با اجیر شده های شان یکجا دست به جنایت و خیانت میزنند کسیکه ازین کشور باشد حد اقل ترحم به زن و طفل و پیر و مردمان بی غرض ملکی میکنند کسانی که از رهبران طالبان سابقه کشور ما را دارند چون ازیکطرف به پول خود را به پاکستان فروخته اند واز جانب دیگر زن و فرزند شان در گرو ای اس ای است و از سوی دیگر انها تابیعت پاکستان را گرفته اند و شناختی پاس پاکستانی برایشان داده شد لهذا نه بقول قرار انها اعتبار است و نه به صلح و مصالح انها انها کازبین و قاتلین و دشمنان خاک و مردم ما هستند ندای صلح با انها بی مفهوم است باید کوبیده شوند ونابود گردند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است