4 عضوی که برای کمیسیون انتخابات فیصله می کنند...
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۶/۷/۱ کد خبر: 139068 منبع: پرینت

تصمیم های کمیسیون انتخابات توسط نجیب احمدزی، رفیع الله بیدار، عبدالقادر قریشی و عبدالبدیع صیاد گرفته می شود و دیگر اعضا در این نهاد نقش ندارند.

به نقل از طلوع، معاذالله دولتی، عضو رهبری کمیسیون انتخابات درخصوص تصمیم های پنهانی در این کمیسیون می گوید که بسیاری از تصمیم ها در این نهاد توسط چهار نفر و بگونه پنهانی گرفته می شود و فیصله های کمیسیون تاییدیه سه عضو دیگر این نهاد را ندارد.

بگفته دولتی، نجیب احمدزی، رفیع الله بیدار، عبدالقادر قریشی و عبدالبدیع صیاد، کسانی هستند که در بسیاری از فیصله ها به اعضای دیگر کمیسیون نقش نمی دهند.

پیش از این نیز ملیحه حسن، عضو دیگر کمیسیون انتخابات ادعا کرده بود که تصامیم در این نهاد بگونه پنهانی گرفته می شود و برخی از اعضای کمیسیون به حاشیه رانده شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
تصمیم های پنهانی
نظرات بینندگان:

>>>   سال ها و سده هاست که با این نام و نیرنگ اواغنه ما سرکوب شده ایم . حتی بزرگان ما هم به این جال بند مانده اند که از سنگ آواز می برآید و ازین ترسو ها نی

>>>   باید رانده شوند
لنده غرها را به انتخابات چی؟؟؟؟؟

>>>   وقتیکهدر راس شخصی نجیب احمدزی است گلم شفافیت انتخابات بکی جمع میگردد و تقلب گسترده تر از گذشته را باید منتظر بود .

>>>   هرجا احمد زی باشد مستقلانه تصمیم میگیرد

>>>   انتخابات آینده بد تر از همه انتخابات که داشته ایم خواهد بود هم انتخابات پارلمانی و هم انتخابات ریاست جمهوری. اما انتخابات ریاست جمهوری را شاید در افغانستان دیگر نه داشته باشیم از قرین معلوم میشود، حالا که مداخلات و تقلوبات آغاز گردیده در روز های موعد انتخات شمشیر ها از غلاف کشیده خواهد شد و کس به پای صندوق های رای نخواهد رفت و خدا خیر کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است