جمع آوری دست فروشان سیار در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۶/۷/۲ کد خبر: 139119 منبع: پرینت

جمع آوری دست فروشان و کراچی های سیار در ناحیه دوازدهم شهر کابل.

به منظور تامین نظم شهری، روز چهار شنبه هفته گذشته طی یک عملیات مشترک مسوولین ناحیه دوازدهم و حوزۀ امنیتی پولیس، کار جمع آوری دست فروشان و کراچی های سیار که باعث انسداد سرک ها و پیاده روها گردیده بود از قسمت چهارراهی دوم پروژۀ احمد شاه بابا مینه، در ناحیه دوازدهم آغاز گردید.

قرار است سرکهای منتهی به چهارراهی دوم، چهارراهی بت خاک، چهارراهی ماموریت و چهارراهی محبس در روز های آینده از وجود کراچی های سیار و دست فروشان پاک کاری گردد.
شاروالی کابل به منظور تامین نظم شهری در هر ناحیه، محل های مناسب را غرض فعالیت دست فروشان و کراچی های سیار تعین نموده است تا نظم شهری اعاده گردیده و همچنان در زمینه اشتغال زایی مثبت با افراد و اشخاص فعالیت کنندۀ دست فروش همکاری صورت گیرد.

عبدالله حبیب زی


افغانستان کابل شهرداری دست فروشان

افغانستان کابل شهرداری کابل دست فروشان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   من پیشنهاد میکنم که برای مسوولین ما باید چند ملیون کیلوگرام عقل وارد کنند نمیدانم از کجا مگر بدون عقل اینها مجبورند هر روزه دست فروشان را از این گوشه شهر به آن گوشه برانند و یا بر عکس.

>>>   بی آزاری یکی ز جنبه های اخلاقی انسانی است که فردوسی بسیار بر آن تاکید می کند، اگر انسانی بی آزار باشد و با مردمان چنان رفتار کند که حضرت علی-علیه السلام-می فرمایند، زمانی که بمیرد، نبود او برای مردم بسیار دردناک خواهد بود:
ز گیتی هر آن کو بی آزارتر
چنان دان که مرگش زیانکارتر
کم آزار باشید و هم که زیان
بدی را مبندید هرگز میان
چو خواهید کایزد بود یارتان
کند روشن این تیره بازارتان
ر

چنان روکه پرستد روز شمار
نپیچی سر از شرم پروردگار
به داد و دهش گیتی آباد دار
دل زیردستان خود شاد دار
که برکس نماند جهان جاودان
نه بر تاجدار و نه بر موبدان

>>>   شاروال اگر مرد است برود دیو.ارهای سمنتی زورمندان رابردارد خواهد دید که با او چی میکنند
دذست فروش های بیچاره نه از دست پولیس روز دارند نه از دست ترافیک حالا شاروال هم فهمیده که با این طبقه فریب هر کاری کگرده میتواند

>>>   هر گاه محل مشخص تعین شده باشد کاری نیکی است. در غیر ان مردم ازادی است و بس.

>>>   زورش به قصاب نمی رسد، دنبال ترکآری فروش بیچاره را گرفته
تا معلوم شود که بسیار فعال است.

>>>   این ازان وعده های کاریابی غنی وعبدالله است که برای ملت عزیز داده بودند که با این کار لقمه ای نان نان اوران هزار ها فامیل را میگیرند ویا زمینه ای رشوه گیری واختلاص بسیاری ها را فراهم میسازند وبجای تعداد از مظلوم ها ومحرومین اقارب وبستگان خودرا جابجا خواند نمود
خشت اول گر نهد معمار کج
تاسریا میرود بنیان کج
حکومتی که باساس تقلب رویکار اید وازهمان ابتدا به چشم ملت خاک بزند نتیجه ای اقدامات نادرست انها اینگونه عملکرد های ظالمانه را مستوجب میگردد در اصل از حین رویکار امدن این تشکیلات مزدور ودنباله رو هیچ کردار شایسته از انها به مشاهده نگردیده تا کنون به جمع اوری دست فروش های مسکین انجامیده است امید واریم که خداوند منان به داداین ملت مظلوم برسد
فقیر محمد شیخانی

>>>   چی فایده که باعث آزارواذیت مردم بیچاره وغریب میشوند
محمدی ازولایت هرات

>>>   عاقل آنست که از تجارب دیگران بیا موزد. برای حل این مشکل چند جوان با پشت کار را بگمارند تا از طربق انترنت تحقیق کنند و ببینند که دیگران این مشکل را چگونه حل کردند و اینها هم با در نظرداشت مشابهت ها یکی ار راه حل ها را کابی کنند . درکاپی کردن مود وفیشن و مصارف گزاف و امثالهم که درجه اول هستیم.

>>>   عاقل آنست که از تجارب دیگران بیا موزد. برای حل این مشکل چند جوان با پشت کار را بگمارند تا از طربق انترنت تحقیق کنند و ببینند که دیگران این مشکل را چگونه حل کردند و اینها هم با در نظرداشت مشابهت ها یکی ار راه حل ها را کابی کنند. درکاپی کردن مود وفیشن و مصارف گزاف و امثالهم که درجه اول هستیم.

>>>   مردم بی چاره بکی پناه ببرن

>>>   دوستان اعتراض تان درمورد شاروالی صحیح نیست، اگردست فروشان درکنار خیابانها مشغول باشند راه بسته ویکنوع مردم آزاری ومزاحمت است، شهرباید قانون داشته باشد، وهرچه امکان دارد این قانون اجراشود، چراکه اجرای کم قانون بهتراز اصلا اجرانشدن قانون است.
احمد

>>>   به داد لیسه مریم برسیید.
چنان ازدحام و گدودی است که راه پا پیدا نمیشه

>>>   این بک دروغ وفریب است همین امروز درساحات یادشده کراچیها موجود بود
ضید دذدان

>>>   زورش به سلاح دار نمی رسد که تفنگ داردو زوراش به قصاب نمی کشدکه کارد دارد دیگر ها دست خالی هستند شایدروزی رسد که بی سلاح ها دزد های پولیس ترافیک وشاروالی را با سنگ وچوب از ساحه بیرون خواهیم نمود
کراچی وان ده افغانان

>>>   اقدام خوبی هست ولی میتوانم بفهمم که برای چند روز؟
همچنان صرف بخاطر رضای خدا یکبار چوک کوته سنگی را نیز ببینید که صرف و صرف یک موتر راه مانده باقی توسط همین کراچی وانان خر صفت مسدود شده. این در حالیست که سرک دومی (سرویس رود) را مکمل برای آنها واگذار ساخته پس کراچی وانان و دست فروشان خودشان آدمهای مردم آزار اند.

>>>   چرا شاروالی در قسمت کانکریت ریزی های سرک های عمومی و سرک های فرعی توجه جدی بخرچ نمیدهد اینکار شاروالی را در صورت عملی ان تقدیر میکنم که کراچی ها لب سرگ عمومی وجاده هاو چهاراهی ها رااگر رویدست گرفته باشد اما سوال من اینست که مردم خانوار دو طرف سرک های فرعی که پول هنگفت مالی را برای پخته سازی سرک های فرعی پرداخت میکنند چرا مسولین ناحیه دوازدهم غفلت میکنند و جدی حرکت نمیکنند بخصوص در ساحه بلاک چهاردهم که مردم و اطفال در تابستان از خاک و در زمستان از نگاه گل و لای خیلی به تکلیف هستند و اماده کمک مالی خوب به شاروالی جهت کار پخته سازی کوچه شان بار بار به مسولین ناحیه دوازدهم صدا هم کرده اند ولی با بی توجه ای ناحیه دوازدهم قرار گرفته جوابمثبت داده نشده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است