ولسوالی شیندند به 5 ولسوالی تقسیم شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۶/۷/۳ کد خبر: 139138 منبع: پرینت

طرح تقسیم ولسوالی شیندند ولایت هرات به 5 ولسوالی نهایی شد.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات گفته است که بربنیاد هدایت ریاست جمهوری ولسوالی شیندند به ولسوالی های زیرکوه، پشت‌کوه، زاول، کوه‌زور و شیندند تقسیم شده است.

براساس تعیینات جدید شکرالله شاکر بعنوان ولسوال جدید شیندند، عبدالغنی نوری ولسوال زیرکوه، عبدالعلی فقیریار ولسوال پشت‌کوه، محمد سعید ولسوال زاول و حکمت‌الله حکمت بعنوان ولسوال کوه‌زور معرفی شدند.

درحالیکه باشندگان شیندند از تقسیم ولسوالی به 5 واحد اداری جداگانه استقبال کرده اند اما برخی همچون رییس شورای ولایتی هرات درخصوص این اقدام گفته اند که اگر نیروهای امنیتی و تجیهزات به ولسوالی های تازه تشکیل شده فرستاده نشود با گماشتن ولسوالان جدید و تقسیم ولسوالی ها امنیت مناطق تامین نمی شود.
کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شیدند
تقسیم شدن
نظرات بینندگان:

>>>   Zahir Ariaie heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
به جنرال رزاق پيشنهاد ميكنم:
اگر واقعاً به برادرى و به برابرى باور داريد و خود را در اين راه مصمم و متعهد مى دانيد ، بايد ان را عملاً نشان دهيد. يكى از كار هاى عملى و سمبوليك كه ميتواند تا قلب ها راه پيدا كند بالا نمودن لوحه برادرى و رد تعصب زبانى دانشگاه و پوهنتون به هر دو زبان رسمى ، آريايى كشور در دانشگاه قندهار است.نبود اين واژه جز نشان دادن تعصب چيزى از زبان فارسى كم نمى كند اما بودن ان وحدت وبرادرى را تحكيم مى بخشد وبرنده ان تنها مردم افغانستان خواهند بود!

>>>   فدا محمد تورانیان
فاطمه زردادی و زهرا زاهد دو بانوی که پس اصابت کفش به پوز راکتیار ، به صاحب و پرتاب کننده ی کفش(دادشانی) از طریق شبکه ی اجتماعی رخنامه پیشنهاد ازدواج کرده اند . حالی همی دخترا نگفتن که مه کی ره با کفش بزنم

>>>   نماینده هایش هم باید ÷ 5 شود.

>>>   خطابم به فدامحمد نورانیان است :
اگر مانند جوان دانشجوی شجاع (داد شانانی ) با غیرت و باشهامت و با غیرت میدانی انبار نوبت خودت است تا با بوت کهنه ات به پوز قصاب کابل ....بزنید تا پس ازان دختران غیرت و شهامتت را دیده عاشقت گردد و صدای درخواست ازدواج را بخودت کنند هرکس کس نمیشود و هر خس کس .

>>>   همه اين توطئه ها بخاطر نفوذي ساختن حزب حكمتيار در انتخابات آينده است، چون ارگ ميخواهد در انتخابات آينده توازن قدرت را بنفع طرفداران خود بانجامد. و آنهم اكثريت پشتون را اكثريت قاطع نشان دادن، و ديگران را أقليت ناچيز ثابت كردن است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است