رییس مجلس نمایندگان مافوق قانون نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۶/۷/۳ کد خبر: 139153 منبع: پرینت

هر کس خلاف قانون عمل کند باید به نهادهای عدلی و قضایی کشانده شود.

شاه حسین مرتضوی، سخنگوی سرپرست دفتر ریاست جمهوری درخصوص اتهام اختلاس عبدالرووف ابراهیمی گفته است که هیچ‌‌کس مافوق قانون نیست و هرکسی که خلاف قانون عمل کند یا دست به فساد بزند، نهادهای عدلی و قضایی می‌توانند با وی برخورد قانونی کنند.

گفتنی است که عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان و خدای نظر نصرت، رییس دارالانشاء مجلس متهم به اختلاس مالی شده اند موضوعی که واکنش اعضای مجلس را برانگیخته است و بسیاری بر این باورند که با افشا شدن اسناد فساد ابراهیمی ، وی دیگر جواز اخلاقی ندارد که در جایگاه رییس مجلس روبروی دیگر وکلا بنشیند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرتضوی
فساد عبدالرووف ابراهیمی
نظرات بینندگان:

>>>   کدام وکیل پاک است به لحاظ خدا دل ما را نکفانید که ابراهیمی پاک نیست تا خفک در فساد غرق اند همگی.
احمد از جلریز

>>>   ابراهیمی و مسلمیار هر دو دزد ونهال دست کرزی اند که در وقت غنی به درخت تبدیل شدند!

>>>   مرتضوی این بار باجرٲت خواهان رسیدگی به فساد رئیس قوه مقننه کشورشده است. کاش ایشان درمورد فساد های وحشتناک وزارت داخله وفساد شرم آور وننگین مقامات وزارت تجاوز بخاطر سوء استفاده جنسی از زنان شهدای نظامی کشورمان نیز با جرٲت خواستارشود. امید وارم که این بار مرتضوی ننگ ملی واسلامی خودرا بیدار کرده وازحمایت وتوجیه اعمال ضد دینی وضد ملی چنین دولت کثیف و خائن دست برداشته وبه نشانه اعتراض استعفا بدهد، تا نام خود را بعنوان یک انسان وطندوست وبا احساس ملی ودینی درتاریخ کشورمان ثبت کند. درغیر این صورت نه بعنوان یک سخنگو، بلکه بعنوان توجیه گر اعمال شرم آور دولت درنگاه ملت ما خواهد بود.
جویا

>>>   ازبک بودن و دفاع از جنرال دوستم جرم کلان و نا بخشودنی است و شخصیت های معروف ازبک یکی پس از دیگری مورد دسیسه تیم اشرف غنی و اتمر قرار گرفته و از صحنه خارج شده و هیزم سوخت کون ایشچی نامرد و بی ناموس قرار خواهند گرفت
قربان نظر قره قلپاق

>>>   اشرف غنی یهودی همیشه روز مردم را گم می کند چند وزیر را در طول 3 سال انتخا ب کرده نتو انست
در ادارات دولتی کار وجود ندارد در طول یکسا ل نصف روز در رخصتی تیر می کند وکارمندان دولت هم روز خود را می گذارند و معا ش ها ی گذاف از این دولت فا سد اخذ می نا یند
و امریکا هم وقت خو د را تیر می کند و این کشور را اشغت لنمو ده است و رها نمی کند این هم بود جها د و مقا ومت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است