عبدالله به دیدار کرزی رفت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۸    ۱۳۹۶/۷/۳ کد خبر: 139164 منبع: پرینت

دوكتور عبدالله، رييس اجرايي، عصر امروز (دوشنبه) با حامد كرزي رييس‌ جمهور پيشين كشور ديدار و ملاقات كرد.
در اين ديدار، درباره مسايل سياسي كشور و همچنان راهبرد تازه امريكا در افغانستان و جنوب آسيا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
کد (4)


کرزی و عبدالله

کرزی و عبدالله

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   کتابی ترجمه ونشر شده بنام بازی شیطانی گه دران بحث های تازه ئی از سده 19 جهان عرب خاور میانه بریتانیا وافغانستان ذکر گردیده مخصوصا درمورد سید جمال ،
حقیقت تاریخ خودرا تا دریابیم زمان وتلاش فراوان لازم است ، نشرات ما درمورد سید جمال چیزی نوشتند اما دیگران مستند چیزهای دیگر

>>>   اشرف غنی بدیدار عبدالله رفت وعبدالله بدیدار کرزی رفت کرزی بدیدار احمد ولی مسعود رفت احمد ولی مسعود بدیدار استاد سیاف رفت ، استاد سیاف برای تداوی به هندوستان رفت ،وعبدالله هم بزودی هندوستان میرود

>>>   Ayendagan
ثروت افسانه ای بابای فساد جهان افشا شد...!
روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی مدعی شده که «حامد کرزی» این روبای مکار رئیس جمهور پیشین کشور یکی از بزرگترین امپراطوران مالی دوبی است. دیلی‌میل که در این گزارش حامد کرزی را به فساد متهم کرده است، نوشت: مجموع ارزش املاک مربوط به اعضای خانواده حامد کرزی در دوبی، به ۹۰ میلیون پوند انگلیسی می‌رسد.
این خبر در حالی توسط این روزنامه انگلیسی منتشر شده که دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور پیشین افغانستان تاکنون واکنشی به آن نشان نداده است.
در سال ۲۰۱۶ نیز یک روزنامه به اسم «پیپل ویت مانی» ۱۰ سیاستمدار پر درآمد جهان را معرفی کرده بود که حامد کرزی رئیس جمهوری پیشین افغانستان در این رده‌بندی جایگاه نخست را داشت. براساس گزارش این روزنامه، که‌ در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، حامد کرزی بطور میانگین ۸۲ میلیون دالر سالانه بدست آورده است و حدود ۲۴۵ میلیون دالر سرمایه دارد.
همچنین پایگاه اینترنتی «مدیا مس» نیز سال گذشته با انتشار گزارشی رئیس جمهور پیشین افغانستان را بعنوان ثروتمندترین سیاستمدار جهان معرفی کرده بود که دفتر کرزی آن را رد کرده و کذب دانست.
بنابر ادعای مدیا مس، تنها سرمایه شخصی ریس جمهور پیشین افغانستان مبلغ ۲۴۵ میلیون دالر و همچنین درآمد سالانه کرزی از ماه مارس سال ۲۰۱۵ الی مارس ۲۰۱۶، ۸۲ ملیون دالر بوده است.

>>>   یکی از بهترین سیاست مداران اروپا خانم Helle Thorning نخست وزیر اسبق کشور شاهی دنمارک، بعد از برگشت سفر کاری از افغانستان، وعده داد تا یک طفل افغانستانی را بدون قلم و کتاب و صنف درسی نخواهد گذاشت ۱۴۵میلیون دلار کمک به معارف افغانستان نمود که این پول ها به غارت رفت و صنوف درسی در سیاره مریخ ساخته شد.
Helle Thorning ❤❤❤

>>>   راه همدلی راه نجات است!!!!!!!!!!!۱

>>>   قندول ها زنده باشی کرزی صاحب از دوره حکومت داری ات خاطرات خو ب داریم

>>>   او بچه قندهار بخاطر چه رفته بودی؟
هیچ ، مادر اولاد ها گفته بود که در هند طلا قیمت است، رفته بودم دکان های طلا فروشی که برای مادر اولاد ها یک چند عراق طلا بخرم.
کاشکی مرام خبر میکردی که برایت پیسه میدادم تا چند عراق طلا برای زینب جان نیز می آوردی.
خیر باشد صایب! دفعه دیگر رفتم، شما ره حتمآ خبر میکنم.

>>>   ع در هر قالب خود را جور می کنی

>>>   اشرف غنی نه دیدار عبدالله رفت.
عبدالله به دیدار کردی رفت.
کردی به دیدار
کی رفت ؟
چه وقت رفت ؟
کجا رفت ؟
چرا رفت ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است