200 تاجر بزرگ کشور با عبدالله به هند می روند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۶/۷/۴ کد خبر: 139205 منبع: پرینت

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در راس یک هیات بلند پایه از تاجران و سرمایه گذاران کشور به دهلی می رود.

قرار است داکتر عبدالله و هیات همراه وی روز چهارشنبه 5 میزان 96 با هدف شرکت در نشست و نمایشگاه سرمایه گذاری تجاری افغانستان و هند که به همکاری اداره انکشاف آمریکا تسهیل شده شرکت کند.

این نشست سه روزه از پنجم تا هشتم ماه میزان ادامه دارد و رییس اجرایی در حاشیه این نشست با مقام های هندی دیدارهای دوجانبه انجام می دهد.

افغانستان سال گذشته حدود 240 میلیون دالر به هندوستان صادرات داشت و پیش بینی می‌شود که امسال این رقم به 280 میلیون دالر برسد. واردات از هندوستان نیز سالانه‌ تا 150 میلیون دالر است.

گفتنی است که پس از تنش آلود شدن روابط میان کابل و اسلام آباد و مسدود شدن گاه و بیگاه بنادر میان دو کشور، میان افغانستان و هند دهلیز هوایی ایجاد شده و کالاهای تجاری از طریق هوا صادر و وارد می شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
نمایشگاه تجاری هند
نظرات بینندگان:

>>>   میدانید که چرا داکتر عبدالله در هر سفر رسمی کوشش میکند که خودش به هند برود
فرق نمیکند که سفر به ارتبا اب و هوا باشد، سفر بخاطر ورزش باشد، کدام جلسه بخاطر زراعت ومالداری باشد و یا کدام فستیوال موسیقی باشد همی داکتر عبدالله دریشی را پوشیده و در قطار اول ایستاد میشود
بخاطریکه خانه اصلی یعنی زن و فرزند و همه چیزش در دهلی است
بیچاره در کابل یک اطاق مجردی دارد مانند کسانیکه سابق از ولایت بودند و درکابل وطیفه داشتند انها مجبورآ در جاده اطاقی را به کرایه گرفته و شب و روز میگذشتاندند
سیدعبدالغفور

>>>   بسیار عالی نقطه مثبت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است