رییس مجلس سنا هم برای نامزد وزیران مهمانی گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۶/۷/۴ کد خبر: 139211 منبع: پرینت

برای اولین بار در تاریخ است که رییس مجلس سنا در موضوع کاندیدوزرای پارلمان دخالت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر رمضان بشر دوست، عضو مجلس نمایندگان درباره جلسات خصوصی وکلا برای امتیاز گیری از نامزدویزان حکومت در جلسه روز دوشنبه 3 میزان 96 این مجلس می گوید که تعدادی از وکلا ضیافت ها و مهمانی ها برای کاندید وزرا ترتیب داده اند.

بگفته داکتر بشردوست، زازی در تاریخ چهارشنبه 29 سنبله 96، یاسینی در تاریخ شنبه 1 میزان در منزل شخصی، یار رییس کمیسیون بودجه و مالی مجلس در تاریخ 2 میزان در هوتل و برای اولین بار در تاریخ رییس مجلس سنا، مسلم یار برای کاندید وزرای حکومت مهمانی ترتیب داده اند.

مساله سوء استفاده نمایندگان مجلس از رای اعتماد دهی به کاندید وزرای کابینه حکومت تازه نیست و بارها از سوی خود وکلا مطرح شده است.

دخالت رییس مجلس سنا در امور پارلمانی درحالی نمایان شده است که بتازگی اسناد اختلاس هنگفت رییس مجلس نمایندگان افشا شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس سنا
نامزد وزرا
نظرات بینندگان:

>>>   مسلمیار که فعلا ریس ثنا است قبل ازین سمت یک دریور وانهم از ریس امر بالمعروف طالبان در ولایت جلال اباد بود درمورد دارایی هنگفتی را که مسلمیار از چوکی ثنا بخود ذخیره کرده بی حد زیاد است میگذریم
قبلا همین مسلمیار متهم به اوردن چندتناز ترورستان بداخل محوطه پارالمان متهم شده بود و ترورستان هم به چنگ مسولین امنیتی افتاده بود اما چنان سرو صدای ان کار خاموش گردید که گویا هیچ چیزیاتفاقنیفتیده باشد و این مهمانی ریس مجلس ثنا به وزرای کاندیدی شده به پارالمان که از جانب بشر دوست وکیل نماینده مردم افشا گردیده استهم خاموشانه میگذرد .

>>>   یک مراتبه نان ونمک شوند بعد ده برابر مصرف خودرا از وزرا می کشند بعد اقارب وکلا توسط وزرا درجاهای مقررمیشوند که مستحق آن نیستند
ر

>>>   میگویند " هیچ پشک مفت بخاطر خدا گنجشک شکار نمیکند"
مسلمیار "شاگرد ملنگیار" است ! او هیچگاهی مفت کاری را انجام نمیدهد! و نه آنقدر احمق است که نفهمد این کار مربوط من نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است