حکومت وحدت ملی حکومتی مملو از مفسدین است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۶/۷/۵ کد خبر: 139247 منبع: پرینت

افتضاح و تعفنی که بیشتر در گزارش ها مرتبط با پارلمان افغانستان و در راس رییس مجلس نمایندگان و رییس دارلانشا بیان شده، پیچیدگی بی باوری مردم نسبت به پارلمان افزوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیلی غفار سخنگوی حزب همبستگی ملی افغانستان در برنامه «تحول» حکومت را حکومتی فساد می داند و می گوید: حکومت وحدت ملی در مجموع دولتی است که مملو ازمفسدین است. مملو از دزدان و قاچاقبران است. چه در قوه مققنه و چه در قوه اجراییه و چه در قوه قضاییه. هیچ کدام از فساد مبرا نیستند. اکثر سرانی که در راس قرار دارند و در سطح تصمیم گیری هستند هم در حکومت و هم در قوه مقننه همگی شامل هستند. هر روز قضایای فساد آنها افشا می شود. اینها چرا محاکمه نمی شوند؟ البته مردم محاکمه آنها را خواهان هستند. مردم به خاطر فسادشان هم که شده آنها را محاکمه می کنند. اما امروز سنگ نمایندگی مردم را به سینه می زنند. اینها نماینده های مردم نیستند. اگر می بود چرا این گزارش نشان می داد که هفتاد درصد مردم ناراضی هستند؟ اگر از مردم افغانستان بپرسیم دلشان می خواهد که آنها را به سنگ و چوب بندند.

وی افزود: چرا که اینها واقعانماینده های مردم نیستند. در رخصتی های زمستانی و تابستانی این نماینده ها 35 هزار بیشتر معاش می گیرند که به کار موکلان خود رسیدگی کنند. در حالیکه گزارش ها نشان می دهد بیشتر از صد نفر از همین نمایندگان در این رخصتی ها به اروپا برای خوش گذرانی رفته اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
مفسدین
نظرات بینندگان:

>>>   از کـرزی صاحب مـــــیــــراث گرفته اند

>>>   اینها را کی محکمه کند از غنی الی اخرین فرد دولت خاین استند پس که را کی محکمه کند همه نذد یک دیگر مجرم استند

>>>   حکومت، "مکومتی!!" وجود ندارد، از سرتا پا بشمول دو ارگان دیگر آن از (الف) تا (ی) داره دزدان اند و شب و روز مانند .... بر سر لاشه یکدیگر را "چک" میزنند.

>>>   تا زمانیکه پشتون حاکم این دیار است
کشور بنام افغانستان تباه وبر باد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است